• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Flipmode

Dank je DunceDict en speciaal voor jouw een update. :p

Update 8.


Vandaag zag ik de kans om er even tussenuit te piepen om de linker deur af te maken.

Als eerste ben ik aan de slag gegaan met het aftekenen van de standoffs.Vervolgens heb ik de standoffs op de deur gelast.

31jul1.jpg


Toen heb ik het frame geboord met aan 1 kant 6mm gaten en aan de andere kant 9mm gaten.De gaten natuurlijk ook meteen verzonken.

31jul2.jpg


31jul3.jpg


Vervolgens heb ik de plaat op het frame van de deur gemonteerd en afgewerkt.Dit is het resultaat.

31jul4.jpg


31jul5.jpg


31jul6.jpg


Het volgende wat ik moet maken is een mooie handgreep om de deur te openen.Ook moet ik de deur voorzien van een stuk plex.

Samenvatting van wat er nog moet gebeuren.

1- Handgreep maken
2- Plex window
3- Hdd bracket maken
4- De deur en top voorzien van Mesh
5- case feet maken
6- Plateau maken voor de pomp
7- Fan plate voor 3 120mm casefans

Dan kan ik gaan beginnen met de verlichting en de waterkoeling dus er is nog genoeg werk voordat de case naar de poeder coater kan.

Dit was het weer voor vandaag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je en het is de bedoeling dat de handgreep wel een beetje bij het geheel past. :)

Dat is wel het mooiste natuurlijk!

Pop out handle?:

pop-out_handle.jpg


Alleen dan in de looks and feels van jouw case natuurlijk.

En dit lijkt me ook wel iets moois voor jouw case..! Mooi gevonden mark! :D

Maar ik denk dat als dit het niet wordt dat het wel weer iets ''typical crackho'' wordt..

Dus vast wel iets speciaals op maat gemaakt door crackho! ^^

ik wacht lekker af :D
 
Pop out handle?:

pop-out_handle.jpg


Alleen dan in de looks and feels van jouw case natuurlijk.

Dat ziet er heel erg nice uit. :D

Dat is wel het mooiste natuurlijk!



En dit lijkt me ook wel iets moois voor jouw case..! Mooi gevonden mark! :D

Maar ik denk dat als dit het niet wordt dat het wel weer iets ''typical crackho'' wordt..

Dus vast wel iets speciaals op maat gemaakt door crackho! ^^

ik wacht lekker af :D

Ik vindt het ook mooi gevonden van Mark maar zoals je zegt zal het wel weer een eigen idee worden. :D
 
Update 9.

Het is weer eens tijd voor een update.2 maanden geleden ben ik met mijn huis aan de slag gegaan binnen en buiten.De weergoden had ik niet aan mijn zeide dus het duurde wat langer dan planning was.4 weken geleden was ik bijna klaar en toen maakte ik een smakker en brak een rib dus het huis niet klaar en het modden was ook voorbij.Ik ben inmiddels weer 2 weken aan het werk en heb gisteren met succes mijn huis afgemaakt en vandaag ben ik weer wat gaan doen aan mijn case.

Na 2 maanden niks gedaan te hebben aan de case was het even moeilijk om te zien waar ik verder moest gaan en ben ik maar van start gegaan om de gehele case te demonteren.Aldoende ben ik begonnen met de lamptron fc8 fancontroller te monteren.

Als eerste heb ik de controller gedemonteerd en vervolgens de gaten uitgemeten voor de knoppen en leds en ook de gaten om de controller vast te schroeven.

Dit is het resultaat.

2okt1.jpg


2okt2.jpg


2okt3.jpg


2okt4.jpg


Het is geen mega update maar ik weet nu wel weer wat me te doen staat dus vanaf nu af aan weer elke week een update. :)
 
Update 10.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een bracket voor het lcd scherm.Ik heb een nieuw scherm moeten kopen want het scherm wat ik had was defect.Niet echt een slimme aktie om er van uit te gaan dat het scherm zou werken en het dus ook in mijn tekeningen opgenomen zonder te testen.Het nieuwe scherm is ook een 7 inch maar is 8mm hoger dus moest ik het gat groter maken.

Het nieuwe scherm.

okt91.jpg


Het gat van het nieuwe scherm opgemeten,afgetekend en vervolgens uitgeslepen met een doorslijpschijf.

okt92.jpg


okt93.jpg


Het gat heb daarna haaks gevijld en afgebraamd.

okt94.jpg


Op het scherm zit een plaatje met een uitsparing waaraan de voet bevestigd wordt.Het gaten patroon van het plaatje ga ik gebruiken om de bracket op vast te schroeven.

okt96.jpg


Vervolgens alles uitgemeten en een plaatje geknipt van 2mm dik aluminium.

okt95.jpg


Gelijk ook even 4 afstandbussen gezaagd van en vervolgens geboord met een boor van 4,2mm voor m5 schroefdraad.

okt97.jpg


Toen het geheel in elkaar geschroefd en op het scherm gemonteerd.

okt98.jpg


okt99.jpg


Het gaten patroon van de bracket heb ik vervolgens afgetekend op de mobo plaat.Daarna geboord,verzonken en gemonteerd.

Dit is het eindresultaat.

okt910.jpg


okt911.jpg


okt912.jpg


okt913.jpg


okt914.jpg


Dit was het weer voor vandaag.
 
Ziet er weer zeer netjes en strak uit kerel! :D

Dat schermpje lijkt verdacht veel op de schermpjes die ik al eens gezien heb en ook in handen heb gehad. Toen hadden deze ze hun functie als krat detectie bij een kassa. Dus via zo`n scherm kon de kassamiep zien of er nog een krat bier achterop het karretje stond ;)

Maar jij gaat deze gebruiken om de temps en zo uit te lezen gok ik?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Flipmode Flipmode introducing =) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan