• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

mijn eerste zelfbouw project

mechano

New member
Hallo beste mensen van highflow

eerst in het kort wat over mezelf :
ik ben een jongen van 21 jaar en kijk al jaren naar computer eigenbouw projecten zoals die van jullie

ik ben van beroep een broodbakker,ik werk 6 nachten in de week(you may say i do not have a life,dat mag meschien zo zijn vandaar dat ik ook geen tijd heb voor een vriendin en een computer vriendin ga bouwen haha xD)
ik besteed elke vrije minuut in de ochtend dat ik thuis ben wel op forums naar eigen bouw projecten aan het kijken.

ik werk van 18:00 tot 06:00 in de ochtend en ik ben de gene die opstart in de bakkerij.
hier nog in het kort 2 fotos van het eerste deeg(100 kilo wit) wat ik aanzet om de dag te beginnen en een foto van mezelf zodat je kunt zien wie achter deze casemod zit :p(zal vast geen goede foto zijn mar dat maakt me niet uit:p altijd als ik naar buildlogs kijk zie ik nooit een foto van de maker ervan dus bij deze doe ik het wel)
ip78s7.jpg

20k50tj.jpg



ik kijk al heel erg lang(al jaren volgends mij) naar mensen die hun eigen computers in elkaar zetten en vooral naar hun waterkoeling ik heb besloten om uiteindelijk mijn eigen beest te gaan bouwen ik ben net begonnen maar ben al een heel end gekomen,ik zal men forum vaak updaten met nieuwe fotos en updates mocht ik die hebben.
hier zijn mijn computer specs :
-case : Mountain mods extended version
-Intel Core i7 990 extreme
-Asus Rampage III extreme edition
-OCZ 120 gb Harde schijf
-en 3x GTX580 Hydrocoppper FTW 2 3GB versies (3 way SLI)(worden 3 gtx 680's)

waterkoeling project :
en het project gaat weer verder,ik heb genoeg gespaard om goed gek te kunnen doen met mijn waterkoeling ik ben vanplan 5 aparte loops te maken gewoon omdat het kan. :

van highflow :
Plastic Spray (isolatie)1x
Microsoft Xbox 360 Wireless Controller (Xbox 360 / PC) 1x