• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tp10!

NeeNee, geen Black Box p2! Pff, moet er niet aan denken zeg:+ The Black Box wordt alleen nog maar geperfectioneerd. That's it.

Alhoewel, Misschien, ooit...?

Ik ben er sws bij, en ik weet eigenlijk ook zeker dat Forseti er ook bij is.
 
De Black Box part 2? Ga je dan nog verder shoppen bij de Ikea of je nog wat bijpassends vindt?


Daar gaan we wel vanuit eigenlijk. De capo di tutti mag niet ontbreken. Je broer en je neefjes reken ik ook al weer mee.
Net zoals ik er eigenlijk wel vanuit ga dat de rest van de harde kern:
Xtrafresh, Xel, Demo, Daantjuhh14, Forseti, K.3nny, stn, Oli4v, Killerbee, Vincent etc er weer bij zijn.

En Sanders? :(
 
De Black Box part 2? Ga je dan nog verder shoppen bij de Ikea of je nog wat bijpassends vindt?


Daar gaan we wel vanuit eigenlijk. De capo di tutti mag niet ontbreken. Je broer en je neefjes reken ik ook al weer mee.
Net zoals ik er eigenlijk wel vanuit ga dat de rest van de harde kern:
Xtrafresh, Xel, Demo, Daantjuhh14, Forseti, K.3nny, stn, Oli4v, Killerbee, Vincent etc er weer bij zijn.

Check.. :p
 
Iedereen is denk ik nu al benieuwd :026: naar het eindresultaat van de S(anders) R(ulez)-2

Ja even daarover :p
Dat kreng weegt een ton!!! En was ook van plan om een Surround monitor set-up mee te nemen.
Dus dat gammele tafeltje van TP komt al snel te kort.
Was het eerste jaar al verbaast dat het stevige tafels bleken te zijn, en afgelopen jaar was ik zeker bang dat de hele PC er gewoon doorheen zou zakken...
Dus ik zat te denken of het mogelijk is om de organisatie een aanbod te doen dat ik gewoon 2 meter ruimte reserveer, zij noemen hun prijs, en ik neem mijn eigen tafel mee.
Zou dat lukken? :p

Misschien kan ik ook wel een tweede PC meenemen met een monitor en laten we daar fulltime Highflow promotie filmpjes op draaien of iets dergelijks.
Ben langzaam aan heel zieke ideeën aan het verzamelen voor een nieuwe build :schaam
 
Kan je die hightower niet op een karretje vervoeren en daarop laten staan?

Tegen die tijd anders ff PM-en of bellen, want ik zit er ook over te denken om op TP10 een bredere plek te nemen, want ik had afgelopen jaar nauwelijks ruimte om te muizen.
 
Ik vind het idee goed, maar te kort. Net op het moment dat ik herkende wiens pc dat was, was het filmpje al afgelopen. Of net als je denkt: "hey nu ga ik een interessant stukje van de pc zien" was de video aan het eind.
Maar het idee en de beeldkwaliteit was prima in orde.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan