• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tour de France Aanrijding.

Daantjuhh14

New member
Ik zit de tour te kijken, gebeurd er dit met hoogerlandt.

--- zie filmpje in volgende post ---

Dat kan toch niet?!?! Dit is toch echt schandalig. De hele tour tot nu toe is naadje.

Ik kook echt van woede, wat is dit voor een actie? Er wordt gewoon ingestuurd. Zie aan de linkerkant Hoogerlandt vliegen.

--

Eerst een motorrijder die iemand aanrijd, nu zomaar uit het niets dit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Woojoo, dat is echt erg ja. Die chauffeur moet ook mee doen met "slechte chauffeur van ... ".
Je ziet dat ie iets te ver de berm ingaat en dan teveel corrigeerd :(
 
Ik snap niet waarom dat uberhaupt nog mag die auto's / motoren. Sowieso een inhaalverbod instellen. Hoe gaat de tour dit oplossen? Waarschijnlijk doen ze niks, kosten de 2 in de kopgroep toch punten!

Tour organisatie -10
 
media_xl_888690.jpg
 
Excuses

De Tourdirectie bood meteen excuses aan voor het ongeval. Hoogerland was coulant voor de chauffeur. ''Van mij hoeven we geen protest in te dienen. Hij deed het ook niet expres.''

Na de rustdag van maandag hoopt Hoogerland dinsdag weer aan de start te staan. ''Ik hoop zo goed te herstellen dat ik dan weer kan rijden.
 
Ja 33. 11 in z'n kuit, 11 in z'n bil, en 11 in geloof ik z'n bovenbeen.

Dit is Hoogerland vandaag op de fiets, toen ie 40 minuten ging fietsen met z'n pa.

1310368952-020.jpg


Hij wordt trouwens op een nieuwe manier behandeld:

m1ezqgvaiw6j_700.jpg


Dmv compressie, zodat er geen zwelling komt.

Morgen gaat ie ook starten trouwens:)
 
volgens mij zat die in de greppel en wou de terug. alleen omdat hij nog in de greppel zat schoot hij ineens uit. (is ook een veel veroorzaakte "macht over het stuur verliezen")
 
Terug
Bovenaan