• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[VERKOCHT] evga x58 ftw3

Status
Niet open voor verdere reacties.

mm1985

New member
0. Volledige naam van het product
EVGA X58 FTW3
Prijsvergelijker: EVGA X58 FTW3 prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
Productpagina: EVGA | Products
Overigens zie ik op mijn doos staan dat de EAN code 4250223617684 is, terwijl tweakers een andere code aangeeft. Geen idee wat het verschil is.

1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Ik heb het product gewonnen (Winnaars Hardware.Info productervaringen actie april | Hardware.Info Nederland) en hebt het product vandaag ontvangen.

2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Ik heb hem zelf niet gebruikt, maar het product is denk ik even getest door hardware.info, (EVGA X58 FTW3: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland en zie "datum getest".)

3. Waarom wil jij het verkopen?
Er zijn een aantal praktische problemen voor mij:
1) Ik heb op dit moment geen 1366 socket processor en DDR3 geheugen in bezit.
2) De layout van dit bord bevalt me niet helemaal. De CPU socket zit voor mij veel te hoog en dit geeft denk ik een conflict met een CM 690 II Advanced behuizing vanwege de casefans die ik daar boven geïnstalleerd hebt. (Misschien op te lossen door mijn processor koeler 90 graden te draaien zodat het naar boven blaast i.p.v. naar achter. Maar dit vind ik niet zo ideaal.)
3) Mijn Zalman CNPS10X Extreme past niet op dit moederbord. De 1366 bracket van deze koeler dat tussen moederbord en koeler geplaatst moet worden blijkt te breed te zijn waardoor het in conflict komt met het moederbord. (Al was ik toch van plan een andere CPU koeler te nemen.)
4) Als ik mijn huidige Q9650 (775 socket) systeem upgrade dan upgrade ik het liefst naar een Sandy Bridge systeem, puur vanwege de (goeie Intel) SATA600 poorten. (Verder heb ik eigenlijk helemaal niets tegen een X58 platform.)

4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Geen bon en dus in principe geen garantie.

5. In welke staat verkeert het product? (In de verkoopregels staat het woord "verkeert" verkeerd gespeld. :p)
Laat ik hopen dat het gewoon goed is. Dat hardware.info het bord heeft kunnen testen geeft al aan dat het bord in ieder geval niet DOA was.

Edit: De buitenste laag van de verpakking is per ongeluk wat ingescheurd in een van de hoeken.

6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Ja, enige wat misschien ontbreekt is een EVGA sticker (als dat tenminste normaal gesproken aanwezig hoort te zijn).

7. Wat is je richtprijs?
150 euro exclusief verzendkosten.

Hopelijk kan iemand me van dit bord afhelpen. Als je niet eens ben met de vraagprijs doe gerust een bod en ik zal er in ieder geval over nadenken. Degene die als eerste 150 euro bied krijgt het bord sowieso ongeacht of er daarna nog hogere boden zijn. Als er uiteindelijk weinig interesse voor mijn bord blijkt, dan zal ik het bord waarschijnlijk alsnog zelf gebruiken. (Dan probeer ik wel tweedehands een 1366 processor aan te schaffen en mijn Q9650 te verkopen.)

Picture 22.jpg Picture 24.jpg Picture 25.jpgPicture 28.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels een bod ontvangen van 130,50 euro exclusief. Mocht iemand een hoger bod willen uitbrengen, doe dit dan graag voor aanstaande zondag.
 
Laatst bewerkt:
Het bod van 130,50 euro exclusief is teruggetrokken en ik heb inmiddels ook een ander bod van 150 euro, waarbij ik het bord moet vasthouden tot 31 mei. Maar als iemand anders 150 euro biedt (of mogelijk iets eronder) dan krijgt deze persoon voorrang.
 
Misschien heb ik de laatste zin een beetje onhandig geformuleerd. Ik bedoel dat wanneer iemand 150 euro (of iets lager) biedt deze voorrang krijgt boven de persoon die pas op 31 mei het voor 150 euro wilt overnemen.
 
Laatst bewerkt:
Het is denk ik wel verkeerd gespeld want in de zin "In welke staat verkeert het product?" is "verkeert" een persoonsvorm en niet een voltooid deelwoord. Dus moet het met een "t" zijn en niet met een "d".
 
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat je de regels gecopypast had en toen de opmerking geplaatst had ;). Maar in de regels zelf staat het inderdaad verkeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Legendary1985 [VERKOCHT] Heatkiller S1366 + ek-eVGA x58 Full Cover Verkocht 2
R [VERKOCHT] Evga X58 Classified E760 Verkocht 7
Edtje [VERKOCHT] EVGA X58 SLI Classified S1366 + EK Waterblock Verkocht 10
AceBaran [VERKOCHT] [Moederbord]EVGA X58 SLI Classified Verkocht 16
stigma [VERKOCHT] EVGA GeForce GTX 780 Ti 3GB Verkocht 14
reclamations [VERKOCHT] EVGA gtx680 Verkocht 4
Aequitis [VERKOCHT] 3x EVGA GTX 580 Hydrocopper 2 Verkocht 12
Zwelgje [VERKOCHT] evga z77 ftw Verkocht 2
Cygnitr0n [VERKOCHT] EVGA GTX560Ti FPB + EK FC-560Ti V2 + EVGA GTX 560Ti Backplate (2x) Verkocht 12
O [VERKOCHT] EVGA GTX570 SuperClocked + Arctic Accelero Xtreme Plus 2 Verkocht 3
JeanPaul [VERKOCHT] Evga SR-2 Motherbord Verkocht 1
K [VERKOCHT] EVGA GTX580 FTW Hydro Copper 2 Verkocht 6
Sw333t [VERKOCHT] EVGA GeForce GTX 550 Ti FPB Verkocht 2
Sanders [VERKOCHT] EVGA GTX580 + Waterblok Verkocht 3
JeanPaul [VERKOCHT] Evga GTX570 classified Verkocht 12
A [VERKOCHT] eVGA GTX-295 incl. EK-FC295 GTX Plexi waterkoelblok Verkocht 7
K [VERKOCHT] evga 9600gt 512mb ddr3 Verkocht 6
arwin74 [VERKOCHT] 2x evga gts 450 sc Verkocht 3
arwin74 [VERKOCHT] EVGA Superclock CPU Cooler Verkocht 10
arwin74 [VERKOCHT] evga gts 450 sc Verkocht 3
Duriel [VERKOCHT] EVGA GeForce GTX 460 SuperClocked 1024MB EE (External Exhaust) Verkocht 9
Thierry [VERKOCHT] evga 8800gts 512mb Verkocht 8
k.3nny [VERKOCHT] [170][evga classified *760] Verkocht 11
X-Tripiot [VERKOCHT] 2 Maal EVGA GTS 450 1GB Superclocked SLI SET aangeboden Verkocht 27
Harjo [VERKOCHT] Evga gtx 460 superclocked Sli Verkocht 4
X-Tripiot [VERKOCHT] Evga Classified met evbot en ecp v2 Verkocht 6
arwin74 [VERKOCHT] evga 9800gx2 Verkocht 11
PasLis [VERKOCHT] EVGA 8800 Ultra Superclocked Verkocht 4
Edtje [VERKOCHT] 2x EVGA GTX295 + EK-FC295 GTX SLI - Acetal Verkocht 20
S [VERKOCHT] EVGA GTX295 met Backplate Verkocht 5
N [VERKOCHT] 2x Swiftech Micro Reservoir Verkocht 1
DFusion [VERKOCHT] EK-XRES 140 Revo D5 PWM (Sleeved) Verkocht 5
ShockRaver [VERKOCHT] Diverse Soft Tube Feser koppelingen 1/2 ID 3/4 OD Verkocht 2
Subarist [VERKOCHT] Asrock RX5700 XT Challenger D 8GB /!\Open geweest/!\ Verkocht 5
Freddy [VERKOCHT] Heleboel hardware, laptop, behuizingen en meer Verkocht 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
DBRichard [VERKOCHT] Swiftech Apogee XL2 CPU Waterblock with Iris ALED controller Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] MSI GTX 980 Ti GAMING 6G (compleet met garantie) Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] 3x Noiseblocker BlackSilent XS-1, 50mm Verkocht 1
Sw333t [VERKOCHT] Instap pc met ssd Verkocht 2
Sw333t [verkocht] AMD set met A6-7400K, MSI A88XI AC, RAM, SSHD en W10 Home Verkocht 1
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
R [VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake Verkocht 8
P [VERKOCHT]Ek-Supremacy Clean CSQ (Copper Acetal) Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] ASUS 780 DCII SLI compleet watergekoeld (polished CSQ) Verkocht 1
iSP [VERKOCHT Assassin's Creed Syndicate game key Verkocht 1
Zwelgje [VERKOCHT] 2x BenQ XL2420T Verkocht 4
W [VERKOCHT]3x PALIT GTX 780 Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset Verkocht 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan