• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's Iced Testbench

Alvast wat foto'tjes van het nieuwe spul! 2 grote dozen erbij in de kamer, met het volgende:


2d1pzfb.jpg


erk7c2.jpg


2093f4l.jpg


143atx.jpg


n16pm9.jpg


2wftxxl.jpg


2my9cgo.jpg


ajqek8.jpg


104p0e8.jpg


16liw40.jpg




Inhoud:

- 2 liter Feser Demi
- Fittingen / klein spul
- Radiateur stand
- EK Multioption X2 RES 100
- EK V2 D5 Top
- Alphacool VP655 D5 pomp only!
- Koolance CPU-360
- Lian Li Pitstop T60 Testbench
- Hailea 500C Chiller



Begonnen aan de testbench een uurtje geleden. Wat een mooi afgewerkt en goed passend spul. Complimentje naar Lian Li. De handleiding is wel een drama, het is haast niet te zien hoe je bepaalde onderdelen moet bevestigen. Met een beetje logisch nadenken is het prima gelukt. Jammer dat de voeding niet 180 graden gedraaid is t.o.v. hoe hij nu zit. Nu komen de kabels aan de voorkant de testbench uit, had beter aan de achterkant kunnen zitten. Kijken hoe dat uit gaat pakken als alles er straks op zit.

Morgen na het werk hoop ik alles gereed te hebben, beste klus! :D Tot snel!
 
Vandaag weer verder gegaan! Lian Li kon de standaard niet leveren voor 2x 120mm fans voor de voorkant. Kerensky kwam met een mooi alternatief, een 240 radiateur standaard. Past niet meteen maar dat was zo gefixed! Ook het EK reservoir opgehangen aan de Lian Li!

Misschien dat sommige het opvalt, de voeding zit er niet in zoals het hoort. De constructie die Lian Li heeft gemaakt eist dat de voeding met de kabels uit de voorkant komt zetten. Dit leek mij helemaal niks, dus de voeding gewoon 180 graden gedraaid! Staat prima op de rubbere antislip/vibratie rubbers! Gaat nergens heen! Ziet er toch wel een heel stuk strakker uit!

Het EK reservoir was even een lastige, de fittingen, 1/2, zijn eigenlijk te breed. Deze raken opstaande randjes waardoor je ze niet helemaal in het reservoir kunt draaien. Beetje gemod en teflontape doet wonderen! Waar ik wel van baalde is dat zowel de bovenkant als onderkant zo lek als een mandje zijn. Het komt langs het schroefdraad gewoon naar buiten zeiken. Strak aangedraaid, helpt niks. Ook hier, teflontape is wonderspul, maar het hoort niet. Maandag morgen model?

Na een hoop schelden, vloeken en tieren om de kabels nog zo netjes mogelijk weg te krijgen, wat bijna onmogelijk is met een open testbench natuurlijk, is het toch behoorlijk strak geworden! Kabels die nu niet zwart zijn wil ik nog sleeven, ziet het er net even strakker uit! Snel de bench op zijn plaats gezet en eens even getest of alles nog werkt. Als een zonnetje! Morgen is het tijd om de chiller klaar te maken en te testen! :007:


4g45s5.jpg


25qulx5.jpg


2505gmr.jpg


vetdon.jpg


dmr0yc.jpg


2eppkcj.jpg



:039: ( en ja, de de hendel zit er nog niet op! :p )
 
Owja:

2-way%20SLI%20connector.jpg



Als iemand zo'n ,, harde '' SLI bridge heeft liggen, de 3 slot versie, waar dus 1 leeg slot tussen de kaarten zit, maakt mij heel erg blij! Of als je weet waar ik er 1 kan scoren? Die flexibele is lelijk! :D
 
Je kan de 3-way gewoon gebruiken hoor... een lange bridge ben ik ook een tijdje naar opzoek geweest.. niet gevonden

De handel die boven de testbench zit heb ik er ook niet opzitten.. zit alleen maar in de weg als je kaarten wilt omwisselen
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan