Ik heb zelf I.v.m. werk met de samsung en de ipad mogen spelen... En zelf zou ik voor de samsung gaan.
De samsung voelde naar mijn idee beter aan qua reactie tijd, gewicht en grootte.
Ik heb zelf I.v.m. werk met de samsung en de ipad mogen spelen... En zelf zou ik voor de samsung gaan.
De samsung voelde naar mijn idee beter aan qua reactie tijd, gewicht en grootte.
Ik vind de iPad persoonlijk beter, maar ben dan ook Apple fanboy. Hij is (afhankelijk uitvoering) goedkoper als de galaxy, en vind de software ook een pré. waarschijnlijk komt er begin 2011 een nieuwe.
Zijn dat soort apparaatjes niet heel erg persoonsgebonden?
Je ziet in de topic ook al dat de ene de Apple wel fijn vindt, terwijl iemand anders dit totaal niet vind.
Als ik je een tip mag geven probeer ze in de winkel ff uit dan weet je 100% zeker dat je de juiste heb (Die tip ooit gekregen toen ik een mobiel ging uitkiezen)
Ik heb ook eerst goed gekeken en ik ben toch voor de ipad gegaan , kwalitatief voelt hij velen malen beter aan vind ik en hij is gewoon perfect voor forum surfen e.d en daar heb ik m voor aangeschaft .
De samsung is net te klein om chill te scrollen door verschillende sites en de apple niet
Mja regelmatig met een iPad mogen spelen mooi apparaat lekker snel en ook daar kan gewoon angrybirds op..... nog geen ervaring met de Samsung maar zal die bij voorbaat al niet kiezen gezien ik ook andere apple apparaten heb