Sw333t I Love my NUC 19 december 2010 #1 Deze adapters worden vaak meegeleverd met ventilatoren, maar de meeste (iig die met een fancontroller gooien ze weg) of hebben nog ladingen liggen. Ik zoek dus dit soort adapters: Heb jij nog iets liggen en je wilt er vanaf? Ik hou me aanbevolen.
Deze adapters worden vaak meegeleverd met ventilatoren, maar de meeste (iig die met een fancontroller gooien ze weg) of hebben nog ladingen liggen. Ik zoek dus dit soort adapters: Heb jij nog iets liggen en je wilt er vanaf? Ik hou me aanbevolen.
Sw333t I Love my NUC 19 december 2010 #3 Hangt van je prijs af, maar op dit moment kan ik er wel een stuk of 10 van gebruiken.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 19 december 2010 #4 Ik heb er hier nog 5 liggen. Als je alleen de verzending betaalt mag je ze hebben.
Sw333t I Love my NUC 19 december 2010 #5 Ik wacht nog even antwoord van Vincent af, als hij namelijk 10 stuks kan leveren voor een leuke prijs dan scheelt me dat in de verzendkosten .
Ik wacht nog even antwoord van Vincent af, als hij namelijk 10 stuks kan leveren voor een leuke prijs dan scheelt me dat in de verzendkosten .
maomanna Shoutboxspammer 19 december 2010 #8 ik heb er ook nog wel een paar liggen. hoeveel het er zijn, geen idee is alleen een stukje glibberen
Sw333t I Love my NUC 19 december 2010 #9 vincent zei: van mij mag ook alleen de verzendkosten, kijk maar..... Klik om te vergroten... Misschien een brutale opmerking, maar als dit ook geldt bij meer dan 10 van die adapters dan zou het TNT busje op mijn kosten wel richting Heijen mogen glibberen. @Mao: Mijn autootje staat momenteel stil, wordt niet mee geglibberd voorlopig.
vincent zei: van mij mag ook alleen de verzendkosten, kijk maar..... Klik om te vergroten... Misschien een brutale opmerking, maar als dit ook geldt bij meer dan 10 van die adapters dan zou het TNT busje op mijn kosten wel richting Heijen mogen glibberen. @Mao: Mijn autootje staat momenteel stil, wordt niet mee geglibberd voorlopig.
V valke Junior Member 21 februari 2011 #16 Ik heb er ook nog een aantal liggen. Zal vanavond kijken hoeveel precies.
Sw333t I Love my NUC 22 februari 2011 #18 2 stuks is dan tesamen wel een beetje prijzig qua verzendkosten. Al komen er nu al wel een flink aantal deze kant op .
2 stuks is dan tesamen wel een beetje prijzig qua verzendkosten. Al komen er nu al wel een flink aantal deze kant op .