• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[MAYDAY] Mobomonster needs help!

Sorry dat ik het even zo verwoord.. maar hij en jij zijn actief met elkaar, maar geen relatie (snap het niet, maar ja).
Mijn idee daarover:

Optie 1 : koffertjes pakken en wegwezen
Optie 2 : koffertjes pakken en hem eruit keilen.

Verder:

Vreemdgaan is bij ons uit den boze. Alleen al flirten met iemand anders is bij mij al de druppel om er een punt achter te zetten.
Noem het ouderwets of niet.. ik heb daar duidelijke grenzen over.

Aangetrokken worden tot iemand anders is in mijn ogen het resultaat van flirten.. weet je gelijk de reden waarom mijn grenzen zo strak zijn daarover.

Mocht het alsnog gebeuren en ik kom erachter... wil haar nog wel helpen met het pakken van de koffers.

Dat is niet ouderwets, dat is erg duidelijk :) weet je in ieder geval dat je volledig voor elkaar gaat,en anders niet. Geen 'tussenin oplossing'

Ik stond vorige week te 'flirten' met een GVB medewerker, die had net de opmerking gemaakt 'ik heb mooi werk hier buiten, kan de hele dag naar mooie dames kijken' hint..hint..
Vervolgens zei hij, 'hier honger krijgen, thuis eten'

Heel eerlijk, maar zo zie je dat iedereen daar weer anders over denkt :)
 
Bedankt trouwens Nino, zit al een tijdje te twijfelen of een leuk zwart jurkje in mijn garderobe past ( ik heb serieus maar 1 jurk, en die heb ik een paar weken geleden gekocht :p) maar dankzij jullie ben ik toch over de streep. Bring it on, you tiny black dress!

Hier honger krijgen klopt wel een beetje, mijn honger krijg ik wel in het Mooie vrouwen topic hier.

Mag ik vragen hoe jong je eigenlijk bent?

Heuw, staat dat niet in de user database? Nuja, 22, bij deze :)
 
Het zou best kunnen dat het in de user database staat, maar hoe minder klikken met de muis hoe beter.
Maar u is nog erg jong zeg, veel te jong om je met zoveel vragen bezig te houden hoor.

Overigens.. mss een tip.. mijn vriendin besteld haar jurkjes altijd bij pabo.nl ;).
 
Het zou best kunnen dat het in de user database staat, maar hoe minder klikken met de muis hoe beter.
Maar u is nog erg jong zeg, veel te jong om je met zoveel vragen bezig te houden hoor.

Overigens.. mss een tip.. mijn vriendin besteld haar jurkjes altijd bij pabo.nl ;).

Hm, Pabo bevalt me niet zo, ben meer fan van Christine LeDuc.
En ach.. die vragen zijn juist handig, ik leer een hoop van jullie hoor ;)
 
Verleden is verleden, naar vandaag moet je kijken![/QUOTE]

Even aan toevoegen dat morgen is wat vandaag voortbrengt !

over dat vreemdgaan, hmm, persoonlijk, bv iemand die je op een fuif binnendoet als je single bent en helemaal niet wetend dat hij/zij al dan niet een relatie heeft en je beleeft er een leuke nacht mee, tjah het zij zo, jij doet maar waar je plezier aan beleeft als je zelf single bent.
Maar wanneer je een relatie met iemand hebt, moet je mekaar kunnen vertrouwen, want dat is toch waar een relatie deels op gebaseerd is. (zei ik onlangs nog tegen die pas heb leren kennen vriendin, en ff offtopic, ze ligt me wel, er zitten al wat meningsverschillen, maar dat MOET, want in alles overeenkomen is ook niet goed, dan is er geen lap stof om over te discussiëren, discussie moet conclusie brengen in een relatie, komt die laatste er niet direct, geef dan nog niet op, je komt er wel uit binnen een best niet te lange tijdsetape.

begin zo stillaan te merken dat ik ier in het wijd en uitgebreid begin te vertellen over mijn visie van liefde en relaties en al die saus eromheen :p
 
- Hoe wil een man graag worden versierd?
Op een leuke, nette gezellige manier, niet al te direct, dat komt (bij mij) sletterig over.

- Wat zijn typische fouten die de vrouw maakt?
Denken dat ze niet leuk zijn
Zoeken naar bevestiging dat ze leuk zijn
Of te zelfverzekerd zijn dat het arrogant over komt :D

- Waar erger je je het meest aan?
Gezeur, geroddel en zoals Oli4v het mooi omschrijft: Teveel rond de pot gedraai

- Waar zijn vrouwen heel goed in, volgens jullie?
Uhhh... Denk dat elke vrouw haar specialiteiten heeft :D

- Wat zou ze volgens jou moeten aantrekken voor een sexy/classy look? (dus NIET slutty )
Rode Jurkje :D
Maar dat is natuurlijk afhankelijk van waar je bent of heen gaat.
Vrouwen die regelmatig shoppen bij H&M, Mango, Morgan, River Island etc. zijn meestal wel OK gekleed.

- Make up: Wel? Niet? Wat wel/niet? en waarom?
Ik hou van puur natuur, alhoewel bij uitgaansgelegenheden make-up wel leuk is.
Maar niet zo erg, dat wanneer je in ochtend naast haar wakker wordt en haar niet meer herkend.
Dan heeft ze je gewoon geflashed!!!

- Wat is absoluut NOT DONE als vrouw zijnde?
Slons, onverzorgd, asociaal
 
gossie deze is een stuk lastiger....

- Hoe denken jullie over vreemdgaan? Wanneer is iets vreemdgaan, en wat zou je doen áls? tja... dat ligt per geval anders denk ik. daar komen heel veel factoren om de hoek kijken. je kan ook zeggen waarom gaat iemand vreemd? als je als man regelmatig wil vrijen, maar de vrouw blijkt altijd hoofdpijn te hebben of andere kuren... tja.. of als je als man je vrouw totaal geen aandacht geeft en haar verwaarloost.....tja... wat verwacht je dan van je partner? ik denk als je altijd echt in elkaar geinterresseerd blijft en veel in je relatie investeert. dan ga je niet vreemd( maar dat is dus echt werken aan je relatie). en als het gebeurd eerst goed praten en kijken of er nog wat te redden valt(dit in het bijzonder wanneer er kinderen bij betrokken zijn)
- Heb je je, tijdens je (lange/goede) relatie wel eens aangetrokken gevoeld tot iemand anders? en wat deed je toen? ja, en als die interesse wederzijds is voel je je wel gevleid. uit eindelijk niks gedaan ik hield toch te veel van mijn vrouw en kinderen om het allemaal op het spel te zetten. en gewoon eerlijk zijn tegen elkaar. het komt vroeg of laat toch uit.

dit is mijn mening en ervaring na ruim 13 jaar huwelijk..... :D
 
Verleden is verleden, naar vandaag moet je kijken!

Even aan toevoegen dat morgen is wat vandaag voortbrengt !

over dat vreemdgaan, hmm, persoonlijk, bv iemand die je op een fuif binnendoet als je single bent en helemaal niet wetend dat hij/zij al dan niet een relatie heeft en je beleeft er een leuke nacht mee, tjah het zij zo, jij doet maar waar je plezier aan beleeft als je zelf single bent.
Maar wanneer je een relatie met iemand hebt, moet je mekaar kunnen vertrouwen, want dat is toch waar een relatie deels op gebaseerd is. (zei ik onlangs nog tegen die pas heb leren kennen vriendin, en ff offtopic, ze ligt me wel, er zitten al wat meningsverschillen, maar dat MOET, want in alles overeenkomen is ook niet goed, dan is er geen lap stof om over te discussiëren, discussie moet conclusie brengen in een relatie, komt die laatste er niet direct, geef dan nog niet op, je komt er wel uit binnen een best niet te lange tijdsetape.

begin zo stillaan te merken dat ik ier in het wijd en uitgebreid begin te vertellen over mijn visie van liefde en relaties en al die saus eromheen :p

GOEDZO, dat is juist de bedoeling :p vind het wel grappig om jullie stoere hardware en pc koeling mannen zo te zien praten. Petje af!
 
Vind een vrouw in de WC / HW wereld echt top. Waar was je 9 jaar geleden ;). Geintje hoor.

Maare... waar blijft de volgende vraagronde?

Edit: Ow wacht.. 9 jaar geleden was je 13... net wat te jong :p.
 
Vind een vrouw in de WC / HW wereld echt top. Waar was je 9 jaar geleden ;). Geintje hoor.

Maare... waar blijft de volgende vraagronde?

Edit: Ow wacht.. 9 jaar geleden was je 13... net wat te jong :p.

Heuw, tja, sorry, ehm.. ik heb wel een zus van 29? ;) (helaas wel PC-n00b...)
Vinden jullie dit daadwerkelijk leuk? ik kan nog een hoop meer stellingen verzinnen hoor ;)
laat me even denken..
 
Heuw, tja, sorry, ehm.. ik heb wel een zus van 29? ;) (helaas wel PC-n00b...)
Vinden jullie dit daadwerkelijk leuk? ik kan nog een hoop meer stellingen verzinnen hoor ;)
laat me even denken..
PC noob heb ik hier al. En met 2 vrouwen in huis is het al druk zat voor me:

2vrouwen.jpg
 
- Als je moest kiezen, een GTX480(of ieder ander soort gewild piece of hardware) of een luxe verjaardags kado voor madame?
- Wat vinden jullie nou echt het toppunt van LIEF? Dé actie waarbij je denkt, OMG, LIEV :)
- Begreep net dat mannen ook onzeker zijn. No Shit! ;) waarover eigenlijk? (als je durft, en dan niet over je 3Dmark benches beginnen)

PC noob heb ik hier al. En met 2 vrouwen in huis is het al druk zat voor me

Aahw, een nijntje!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Newbie needs help Advies Waterkoeling Setup 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan