• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[MAYDAY] Mobomonster needs help!

OK, een paar nieuwe quotes waar jullie je mening over mogen geven:

- Hoge hakken zijn sexy
- Hoe stoer mag een vrouw zijn, voordat het te lomp gaat worden?
- Wat is absoluut NOT DONE tijdens een date/diner/avondje uit
 
Wow thnx Oli4, voor je eerlijke antwoord :D
Waar ik me wel af en toe aan erger, is dat vrouwen snel 'sletten' worden genoemd als ze van (veel) afwisseling houden, en mannen er altijd mee weg schijnen te komen, sterker nog, dan zijn ze juist extra gewild!

Volgens mij heeft iedereen wel ergens een 'slettentijdperk' in zn leven, zowel man als vrouw. Mensen die elkaar jong ontmoeten en voor altijd bij elkaar blijven zijn erg bijzonder, helaas ook schaars. Je moet gewoon genieten zo lang je het leuk hebt, en is het niet meer leuk, dan moet er iets veranderen :)
 
- Hoge hakken zijn sexy
Bij de ene vrouw staat het wel, bij de andere niet. Ik ga liever voor de vrouwen waarbij hoge hakken niet staan. Hou het op medium hakken. Mocht de tegenpartij bevallen en kleiner zijn dan jij op je medium hakken.. dan de volgende keer misschien toch maar wat hogere.

- Hoe stoer mag een vrouw zijn, voordat het te lomp gaat worden?
Wat is stoer? Dr mannetje staan? Een vechtersbaasje zijn? Het moet niet zo zijn dat ze gaat huilen als je boe tegen haar zegt. Maar mocht er ooit een relletje zijn bij het stappen, dan ben ik degene die de lampjes uitmept.. niet zij ;). Een flink potje bedworstelen moet wel kunnen, je moet niet het gevoel hebben dat het breekt :p.

- Wat is absoluut NOT DONE tijdens een date/diner/avondje uit.
Te laat komen. En derhalve gewillig zijn dat het bij de eerste date tot sexual intercourse komt is al helemaal not done. Voor mij iig een enorme afknapper.
 
- Hoge hakken zijn sexy Bij de ene vrouw staat het wel, bij de andere niet. Ik ga liever voor de vrouwen waarbij hoge hakken niet staan.
- Hoe stoer mag een vrouw zijn, voordat het te lomp gaat worden? Wat is stoer? Dr mannetje staan? Een vechtersbaasje zijn? Het moet niet zo zijn dat ze gaat huilen als je boe tegen haar zegt. Maar mocht er ooit een relletje zijn bij het stappen, dan ben ik degene die de lampjes uitmept.. niet zij ;). Een flink potje bedworstelen moet wel kunnen, je moet niet het gevoel hebben dat het breekt :p.
- Wat is absoluut NOT DONE tijdens een date/diner/avondje uit. Te laat komen. En derhalve gewillig zijn dat het bij de eerste date tot sexual intercourse komt is al helemaal not done. Voor mij iig een enorme afknapper.

Met 'stoer' bedoel ik een stoere hobby, stoere kleding, meet 'mannelijke' trekjes, zegmaar. Ik ben het met je eens!

Wat betreft de date, ligt het er aan met welke bedoelingen ze er naar toe gaat natuurlijk, een serieuze date moet gewoon nieuwsgierigheid wekken, bewondering naar elkaar, vriendschap, ed..
 
- Hoge hakken zijn sexy
ligt aan de vrouw en de schoen ;) niet perse sexy voor mij. Ik knap iig af op van die mega stelten.


- Hoe stoer mag een vrouw zijn, voordat het te lomp gaat worden?
Stoer genoeg om af en toe te grappen of te dollen.
Ik vind het altijd wel gaaf als een dame een paar mannelijke trekjes heeft.
En dames met een stoere hobby zoals bv. pc's zijn gewoon hawt :gek

- Wat is absoluut NOT DONE tijdens een date/diner/avondje uit
in je menstruatie periode zitten aka. afwezig en chaggo zijn

daarnaast vind ik het ook altijd wel gaaf als dames af en toe gewoon eens ergens schijt aan kunnen hebben.
Ik ben zelf vrij simpel in sommige dingen: tja shit happens en nu door met je leven.
 
Srry maar ik geef olivier een dikke +1000000 want zijn harde feiten waar ik mezelf/me vriendin ook in vind.

en ik heb dan ookal een 4jaar durende relatie met haar :) 17tot21 and counting! dat is dus voor de jeugd van tegenwoordig niet meer acceptabel om ze serieuw te zijn, meeste leeftijds genoten kijken mij dan ook raar aan dat ik al vanaf me 17e bij haar ben, i dont care, weet ik tenminste dat ik alles heb wat zij wil en andersom. Ze gaat ook mee naar lanparty's etc ik ga ook mee met haar als ik gevraagd wordt naar het een of het ander, ze doet ook een redelijke zware studie, en steun haar daar ook fanatiek bij.

\\ Vrees niet voor de toekomst, die begint pas morgen!
 
Srry maar ik geef olivier een dikke +1000000 want zijn harde feiten waar ik mezelf/me vriendin ook in vind.

en ik heb dan ookal een 4jaar durende relatie met haar :) 17tot21 and counting! dat is dus voor de jeugd van tegenwoordig niet meer acceptabel om ze serieuw te zijn, meeste leeftijds genoten kijken mij dan ook raar aan dat ik al vanaf me 17e bij haar ben, i dont care, weet ik tenminste dat ik alles heb wat zij wil en andersom. Ze gaat ook mee naar lanparty's etc ik ga ook mee met haar als ik gevraagd wordt naar het een of het ander, ze doet ook een redelijke zware studie, en steun haar daar ook fanatiek bij.

\\ Vrees niet voor de toekomst, die begint pas morgen!

heb 2 jaar leden (ook 17) mn stoute schoenen uit getrokken, en ben nu nog steeds opzoek naar een lieve vriendin.
zeker voor langere tijd.
 
versieren of versier worden, als je iemand leuk vindt en die zegt niets, doe het zelf

voor alle andere vragen, inc de nieuwe:
doe wat je wilt
trek aan wat je wilt
10 mensen, 1000 opinies
wijn, bier of what ever, lekker belangrijk
roken of niet roken, ditto
makeup, zolang het geen plamuur is...
stinkend naar zweet aan het einde van de dag, onbelangrijk, lange werkdag en je ken me van een km ruiken :p
ieder zijn hobby wat tijd vreet, geef mekaar de tijd en plan/gezond verstand en niet gaan zijken over een uurtje extra hier of daar

voor de rest, lekker belangrijk, je bent wie je bent :D
 
De overige bedoelingen heb ik al een tijdje geleden achtergelaten, kijk momenteel enkel naar mijn huidige situatie ;).

Ok, dan klopt het idd ;)

- Jullie vinden unaniem dat je jezelf moet zijn, als vrouw. Net als dat 'onzekerheid' absoluut niet aantrekkelijk is! Helaas hebben mannen sommige eigenschappen, waar vrouwen dan weer onzeker van worden :p ( d'oh.) en dan gaan ze zeuren, zeiken, klagen...

Het probleem waar ik tegenaan loop, is dat ik het gevoel krijg altijd te moeten 'raden' hoe manlief ergens over denkt. Onzekerheid? ja! Nodig? Nee! Hoe gaat het over? Door aandacht, complimentjes, gemeende lieve woorden, ed.

Dus mannen..
Ga je gang :p

- Is een vrouw nog zichzelf, als ze zich uitslooft voor een man? Mooie kleding/lingerie aanschaffen, nét dat beetje make up op doen, lekkere dingen in huis halen, zich verdiepen in zijn hobby's... wat vinden jullie!
 
denk je dat wij niet onzeker zijn over precies het zelfde? :p
uitsloven is eerlijk gezegd nutteloos, gezonde interesse is beter

Hmm, ja, misschien was uitsloven ook het verkeerde woord ervoor. Ik ben iemand die graag, tja, iets voor 'hem' doet. Als ik een lief kaartje tegen kom bij de boekwinkel, verstuur ik die. Zie ik een klein leuk kadootje? waarom ook niet :) een uur vroeger opstaan om croissants te maken met een lekker kop koffie? No problemo! Alleen kom ik er nooit echt achter of het ook, tja, toegevoegde waarde heeft, of dat ik mezelf kwetsbaar op stel door zo 'lief' te doen.
 
Helaas hebben mannen sommige eigenschappen, waar vrouwen dan weer onzeker van worden :p ( d'oh.).
Vaak zijn die mannen dan net zo onzeker als jij. Daarnaast, wanneer jij je onzeker gaat voelen bij de betreffende persoon... ga ik je nu al gelijk aangeven dat je dan niet de juiste tegen bent gekomen. Bij de juiste man zul je je altijd op je gemak voelen, wat hij ook zegt of doet.

- Is een vrouw nog zichzelf, als ze zich uitslooft voor een man? Mooie kleding/lingerie aanschaffen, nét dat beetje make up op doen, lekkere dingen in huis halen, zich verdiepen in zijn hobby's... wat vinden jullie!

- Mooie kleding/lingerie is nooit weg, maar uiteindelijk gaat de meeste ervan toch uit toch.. dus kan je net zo goed op schoot gaan zitten met een kookschort en geen slipje aan zoals al eerder aangegeven ;).
- Zelfde als lekkere dingen in huis halen.. meeste zullen zeggen dat de liefde van de man door de maag heen gaat.
- Verdiepen in de hobby's is voor mij geen vereiste, mijn hobby is de computerwereld en waterkoeling. Interesseert mijn vriendin geen ene ruk, zolang de pc het maar doet. Haar hobby is atletiek, ik ben geen sporter.. dus het is voor mij totaal niet boeiend om te weten hoe ik een discus wegflikker... dat is haar ding.


Anderzijds... je staat te veel stil bij de zaken. Wanneer je je op je gemak voelt bij iemand.. dan vallen al je vragen weg. En dan is het enkel nog lekker genieten, meeste dingen gaan vanzelf. Cijfer jezelf niet weg voor een ander. Onze ouders hebben ons ook geleerd om zelf onze bammetjes te kunnen smeren ;).
 
OK, een paar nieuwe quotes waar jullie je mening over mogen geven:

- Hoge hakken zijn sexy
- Hoe stoer mag een vrouw zijn, voordat het te lomp gaat worden?
- Wat is absoluut NOT DONE tijdens een date/diner/avondje uit

- Te zien bij wie en bij welke kleding en hoe hoog de hakken zijn, ik denk dat je vanaf een bepaald antal CM onder het groepje "bitches valt :p
- da's wel een moeilijke, zolang er onder welke stoerheid maar ook nog een laagje vrouwelijkheid bovenop ligt kan het altijd wel pakken denk ik.
- te laat komen zoals anderen vind ik niet erg, maar het moet dan ook niet extreem gaan zijn 5 à 10 minuutjes kan geen kwaad, nog lopen schminken als ze naar je toe komt als jij er al staat (man die er al staat dan) is ook niet alles want dan is het net of ze haar al dan niet natuurlijke schoonheid loopt weg te moffelen onder een laag schmink die achteraf toch maar aan je kleren hangt :p


Wow thnx Oli4, voor je eerlijke antwoord :D
Waar ik me wel af en toe aan erger, is dat vrouwen snel 'sletten' worden genoemd als ze van (veel) afwisseling houden, en mannen er altijd mee weg schijnen te komen, sterker nog, dan zijn ze juist extra gewild!

Volgens mij heeft iedereen wel ergens een 'slettentijdperk' in zn leven, zowel man als vrouw. Mensen die elkaar jong ontmoeten en voor altijd bij elkaar blijven zijn erg bijzonder, helaas ook schaars. Je moet gewoon genieten zo lang je het leuk hebt, en is het niet meer leuk, dan moet er iets veranderen :)
- Altijd eerlijk hiero, je zou het alleen niet zo snel van mij denken, en ik ben nog redelijk wat dingen vergeten als ik zo even snel over posts van een ander lees, vrouwen mogen imho wel bier drinken, kriek dan of gewoon pintjes, als ik uitga drink ik ook alleen maar pintjes, op café waag ik me eerder aan zwaardere bieren zoals duvel etc. en idd veel haar op allerlei plaatsen buiten het hoofd is ook niet echt done, dat beetje is altijd wel vergeefbaar.
Slettenperiode kan wel, maar bij iemand waar ik bv lange tijd of zelfs de rest van mijn leven mee zou samen willen zijn zou ik het toch liever niet weten, dat ze dervoor van de ene naar de andere fladderde want zelf ben ik ook zo niet :p
- mekaar tijd gunnen om door te brengen met vrienden zonder hem/haar om om met je hobby bezig te zijn, zoals bij velen hier wel@pctje etc is, bij mij dus ook, maar ik minder wel, toch met hardware aankopen :p.
- en ook zoiets als probeer het leuk te houden met mekaar, doe veel dingen samen, ga er samen op uit en niet constant bij mekaar thuis zitten mekaar opvrijen waar je ouders bijzitten, maar zover was je geloof ik wel al :p

dat slettengedoe, ik weet niet, mannen komen daar idd makkelijker mee weg omdat het onder vrienden stoer kan klinken, maar dat vind ik ook maar niks, dan liever maar 1 vriendin in men hele leven, maar dan direct de juiste :)
 
Ik weet dat je gelijk hebt wwwicked :D echt waar.

En heus, ik zou ook liever willen nadenken over hoe een vlieg op z'n kop kan landen ipv je zorgen te maken over 100 dingen tegelijk ;) maar dat is, helaas, een vrouwending. Misschien zit ik idd bij de verkeerde, en is hij mij niet waard.. maar ik denk dat ik die specifieke discussie beter met vrouwen kan voeren ;)

Verder:

- Hoe denken jullie over vreemdgaan? Wanneer is iets vreemdgaan, en wat zou je doen áls?
- Heb je je, tijdens je (lange/goede) relatie wel eens aangetrokken gevoeld tot iemand anders? en wat deed je toen?


Och ja, natuurlijk ben je een sletperiode liever kwijt dan rijk ;) maar ik vind wel dat het moet kunnen, zoals ik al zei, iedereen maakt wel eens een omweg voor je de kortste route vind. Ik moet zeggen dat, wat mij betreft, het ook erg kwam door mijn 'werk' en hobby toendertijd, als ik keurig meisjesdingen was gaan doen had ik nu.. mwoah.. vast minder geslet ;)

Verleden is verleden, naar vandaag moet je kijken!
 
Sorry dat ik het even zo verwoord.. maar hij en jij zijn actief met elkaar, maar geen relatie (snap het niet, maar ja).
Mijn idee daarover:

Optie 1 : koffertjes pakken en wegwezen
Optie 2 : koffertjes pakken en hem eruit keilen.

Verder:

Vreemdgaan is bij ons uit den boze. Alleen al flirten met iemand anders is bij mij al de druppel om er een punt achter te zetten.
Noem het ouderwets of niet.. ik heb daar duidelijke grenzen over.

Aangetrokken worden tot iemand anders is in mijn ogen het resultaat van flirten.. weet je gelijk de reden waarom mijn grenzen zo strak zijn daarover.

Mocht het alsnog gebeuren en ik kom erachter... wil haar nog wel helpen met het pakken van de koffers.

En over een slettenperiode gesproken.. deed vroeger ook graag mn Willy uitlaten hoor ;).
Is niet zo'n punt lijkt mij, je moet toch een beetje vergelijkingsmateriaal verzamelen :D.
 
- Hoe wil een man graag worden versierd?ik word niet graag versierd, maar laat me graag verleiden. geef de man het gevoel dat hij jouw kan versieren en je zit gebakken.
- Wat zijn typische fouten die de vrouw maakt? een man gaan claimen. nooit doen! je kan best afspraken maken, maar ga hem niet claimen.
- Waar erger je je het meest aan? het eeuwige gezeur om raad en dan precies het tegen over gestelde doen:075:
- Waar zijn vrouwen heel goed in, volgens jullie? multitasking, als ik ziet hoe mijn vrouw het allemaal voor elkaar krijgt kinderen, werk en huishouden. petje af hoor.
- Wat zou ze volgens jou moeten aantrekken voor een sexy/classy look? (dus NIET slutty ) ik persoonlijk krijg slappe knieen van een vrouw in een zwart jurkje, dat haar vrouwelijkheid goed accentueert.
- Make up: Wel? Niet? Wat wel/niet? en waarom? heel lichtjes, dus niet als je haar een kus op de wang geeft. je jezelf een halfuur later nog zit af te vragen waar die rare smaak in je mond toch vandaan komt.
- Wat is absoluut NOT DONE als vrouw zijnde? okselhaar:icon_eyes:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Newbie needs help Advies Waterkoeling Setup 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan