• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Sony PS3 bricks causes: Final Fantasy VIII !

Fuwa Fuwa

New member
Sony PS3 bricks causes: Final Fantasy XIII !

Sony & Square Enix Face FF13 Bricking Lawsuit | Sankaku Complex

Ok, ik had dus deze game gekocht ongeveer 3 dagen geleden, nog geen tijd gehad om te spelen, en ik las net dat artikel..

Blijkbaar zijn er dus PS3's gebrickt door de game FFXIII.

Ligt het aan mij of Failed Sony nou gewoon hard...

Nu zit ik dus met een game dat ik zo graag wil spelen en kan het niet meer, omdat ik nu weer met een angst gevoel zit dat het ook bij mij overkomt.

In de hoop dat Sony nu met een patch o.i.d. komt, zodat deze probleem wordt verholpen.. want anders is dit echt een epic fail...

Jullie mening hierover, Sony = Fail en dus niet alleen de Xbox360... Op naar de WII dan maar? :eusa_wall:

-YH
 
Laatst bewerkt:
Denk het niet, maar het hele systeem van xbox360 is al gewoon fail. :p

Als gevolg krijg je "the dead ring of death", dat is een bewijs voor de xbox360 hoe hard ze falen, maar dit is het bewijs voor de ps3 hoe hard Sony faald... Eerste keer dat ik dit zie, en het moet nou net bij FFXIII gebeuren...
 
die rechtzaak wint ie toch niet.
had met elke game kunnen gebruiken.

je kunt trouwens [ame=http://www.youtube.com/watch?v=SbgMvgE6pf0]YouTube - PS3 Fan Test[/ame] proberen blaast al het stoff uit je ps3 ;P

hij had waarschijnelijk mega dust bunny in z'n ps3 das niet zo raar dat ie bricked ;P

Dat is indd een harde fail!

heeft de 360 dit al eens meegemaakt?



je hoort er bijna niks van met ps3.

xbox 360 is het probleem nogal populair zo als red ring off dead etc.

je kunt het bv fixen door je xbox in te wikkelen in handoek en dan 1 uurtje te laten draaien volgens mij.
 
Hey das een leuke :) Zeker handig als dat bij mij zou gebeuren.

Ik ben trouwens op meerdere forums geweest en het blijkt dat het maar een miniscuul percentage is, veel mensen zeggen ook dat het BS is.. maar goed het is en blijft internet, maar ik geloof er zelf eigenlijk niks van dat een game je console kan bricken. o_O Dus ik ga het gewoon lekker spelen. :)

Wat moet ik anders in de zomervakantie doen. :p
 
tuurlijk is het bullshit final fantasy 13 eist iets meer dan andere game.
dus 1 game die nog meer eist off zelfde eist van je ps3 had zelfde resultaat gehad.
das dus niet de schuld van square enix.
 
Vind dit geen harde fail...

Als je bekijk hoe lang de PS3 al op de markt verkrijgbaar is.
En dat het jarenlang zonder "grote" problemen gewoon z'n dienst doet.
Als je dat vergelijk met de Xbox360, daar zijn de mensen ondertussen aangewend dat die kut kan gaan.
Met de the dead ring of death of dvd's die beschadigt worden door de lazer van de speler enzo..

Best kans dat er een fout zit in de game tijdens het wegschrijven van gegevens naar de harddisk.
En dat dat met een patch verholpen is.
 
Mwha.. FFXIII is eigenlijk toch een lang verwachte game, toevallig is dit de eerste keer dat Sony bij deze project aan mee heeft gedaan, terwijl daarvoor de uitgebrachte games van Final Fantasy altijd alleen Square Enix heeft gemaakt..

Maar ik vind het in ieder geval wel jammer dat het helaas net bij deze game had moeten treffen.. Maar de PS3 zelf is natuurlijk één van de beste consoles vind ik en dat heeft Sony zeker goed laten zien, alleen jammer van deze kleine dieptepunt..
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Colossus Sony roept gebruikers op oude PS3's niet te gebruiken na datum-bug Nieuws en Sport 2
HighFlow Sony toont uiterlijk PlayStation 5: zwart met wit, twee varianten Gaming 4
Source [VERKOCHT] | Sony Xperia T Verkocht 2
M Sony Optiarc AD-7670S Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
HighSpeed^ Sony PSP - NGP Announced! Gaming 16
P mobiel sony ericsson C905 Algemene Discussies 8
Mobomonster Dell Mini 10 of Sony Vaio W-serie? Hardware & Software 5
Freddy Sony Ericsson C905 Topic Hardware & Software 24
Jason Brook Wingman SD Converter for Xbox 360/Xbox One/Xbox Elite 1&2/PS3/PS4/Switch Pro Controller to Sega Dreamcast & Saturn Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook Wingman XB Converter for PS4/PS3/Switch Pro/Xbox One/Elite 1&2/Xbox 360 Controller to Xbox One/Xbox 360 Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 PS3 inbouwen in gaming pc Cases en Modding 1
Freddy Brook Console Converters (PS3 naar PS4, XBOX naar PS etc.), Fighting Board en meer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy MadCatz TE PS3 Arcade Stick upgrade/mod met PS360+ PCB Overige Builds 0
vincent PS3 voor thierry Algemene Discussies 13
D-foX ps3 waterkoelen Waterkoeling 1
Robin026 PS3 waterkoeling (kitje) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
S iemand tips voor gamefootage ps3 opnemen? Handleidingen en Installatie Tips 1
W [IN-ACTIVE] PS3 bluetooth earphone Verkocht 8
HighSpeed^ [TUTORIAL] Bouw je PS3 om! Gaming 6
L PS3 op VGA-beamer Hardware & Software 9
Bullus Gran Turismo 5 [PS3] Gaming 91
HighSpeed^ [PS3] DNS-Fout Probleem? Hier de oplossing Gaming 0
Freddy Gran Turismo 5 Prologue [PS3] Gaming 3
Freddy Geluidsinstallatie voor: TV + Mediacenter PC + PS3 Hardware & Software 34
Freddy Playstation 3 / PS3 Controller op de PC! Gaming 1
MASTERBLASTER java ps3 media server. Hardware & Software 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan