• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[BiP]Project: Duality (LianLi V1000b)

Teeeeeerrrrrrriiiingggg hey. Damn superstrak ding! Ik vind het alleen jammer dat je die kraantjes in het mobo gedeelte hebt zitten.

Kon niet anders, misschien die aan het raampje nog vervangen door gewoon een T met een dop op ...

naja verrassing

Update 34 - 13 Mei 2010 - Beer For Breakfast

2e reeks foto’s van buiten, dit keer buitenfoto’s van de binnenkant, om het met Fris’ woorden te zeggen.

2411sue.jpg

Neem het bestek alvast maar bij de hand want er zitten er wel ’n paar snoepertjes tussen.


2m2gmrk.jpg

Tevens heb ik ook weer een stevige hoop handdoeken klaarliggen voor jullie!


4uihjk.jpg



2a7sxv6.jpg



ilkiud.jpg



1y0phg.jpg



24n4cna.jpg



15eitmu.jpg



29m1smo.jpg



2nao46b.jpg



35bfk9t.jpg



j9q2qb.jpg



2946zvs.jpg



14uaxzp.jpg



24lpt8j.jpg



2e34mxv.jpg



2zt8xt1.jpg



hwftbc.jpg



1z2eq20.jpg



2jdq848.jpg



rrupw4.jpg



14uj6rm.jpg



jt3twm.jpg



6f6oe8.jpg



a1li5z.jpg



8x91xx.jpg



2web3ix.jpg



vh9pv6.jpg



rh4vu8.jpg



2q8a4vb.jpg


“31ND3”
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man:023:

Het enige wat ik een beetje jammer vind is de radiator op de achterkant... het is zo'n mooie kast en nu zit er zo'n glimmende bak op de achterkant... Ik zou em zwart gehouden hebben dan paste hij beter bij de kast...
De windows boven in vind ik super... een idee om ook eens te doen!
 
daar mag op gefapt worden:055:

wat dacht je op foto 14 en 16? ach waarom ook niet even op de tafel staan? haha:p
Haha, idd, had geen zin om h'm op de grond te zetten om die bovenkant te fotograferen.

Mooie reeks pica's! :023:
Danku andere strakkefotonemer, men kijkt hier een beetje uit naar nog een reeks van jou ;)

Dat ziet er zeer strak uit. Zeer mooi. Mooie foto's.

Ik heb net 3 handdoeken gebruikt dus die kunnen de was in :040:

deze mag je hierin deponeren

Wasmand.jpg


Ziet er goed uit man:023:

Het enige wat ik een beetje jammer vind is de radiator op de achterkant... het is zo'n mooie kast en nu zit er zo'n glimmende bak op de achterkant... Ik zou em zwart gehouden hebben dan paste hij beter bij de kast...
De windows boven in vind ik super... een idee om ook eens te doen!
Nja, die was gepolijst geweest voor Vendetta en vond het zonde om die te gaan verven hoor, enfin herspuiten, al die moeite die erin zit, maar het stoort me niet zo heel erg dat een zo'n blingdoos op de achterkant zit.
De raampjes zal je ook gaan terugzien bij Vendetta ;)

Ziet er allemaal erg gelikt uit!
En mooie pics genomen ook inderdaad :D. Toppie ;).
Dankje ;)
 
Ik vind het eigenlijk wel mooi zoo'n blingBling ding achterop je kast, ik bedoel dan die gepolijste radiator. Het geeft het geheel een, een industriele look. En dat vind ik eigenlijk wel mooi.

Wat ook weer eens goed is gelukt, zijn de foto's!:066: (Ja, je weet nu waarschijnlijk wat je te doen staat bij de volgende shot:033:)
 
Ik vind het eigenlijk wel mooi zoo'n blingBling ding achterop je kast, ik bedoel dan die gepolijste radiator. Het geeft het geheel een, een industriele look. En dat vind ik eigenlijk wel mooi.

Wat ook weer eens goed is gelukt, zijn de foto's!:066: (Ja, je weet nu waarschijnlijk wat je te doen staat bij de volgende shot:033:)

Thx ;)

Er zit btw een domme knik in de slang van Ramfreezer naar SB -_-, vanavond kijken of ik hier nog een stukje antiknik vind, als tijdelijke oplossing tot ik 5/8 OD slang heb :icon_eek:
 
Update 35 - 25 mei 2010 - Present moment


Oi, kleintje deze keer, omdat ik me niet kon houden om mijn stuk resterend zwarte plexi op maat te maken en in het sidewindow te plaatsen, tevens dan ook die “witte” eruit gedaan.
Nuja, het geheel staat dan uiteraard een pakje mooier, want dan stemt het overeen met de zwarte plexi die onder die radgrill bovenin zit.
Let even niet op die killcoils, ik zat met een knik in men slang, dit is een tijdelijke oplossing tot ik naar 5/8 OD slangen ga;).
Verder komt een nog een hardewarenverandering, de 640GB, 1TB, mobo, ram, cpu, gfx verhuizen naar de andere kast wanneer die +- klaar zal zijn, daarna komt hier ofwel mijn oude E6750 in, met een nog te kopen bordje en 4gb ddr2, ofwel een amd setupje op basis van een 790FX chipset, 4gb DDR2 of DDR3 en een HD4870 512 of 1GB.

Nuja, foto’s, want daar wachten jullie niet graag op :D


rr6xzc.jpg

Vergeten foto’s te nemen, plexi vorm was al uitgezaagd.


autkd1.jpg

Even later geplaatst.


357oit0.jpg



b3vcp1.jpg


Dat was het, misschien ook nog eens kijken naar de verlichting, dit is al veel minder fel maar bij het cpublock is er net te weinig licht imho.

“EINDE, bende knurften, bol het nu maar allemaal af !”
 
Jou kennende zal dit nog wel niet het einde van de build zijn....

Maar als dit wel het einde is is het wel een goed einde:023:

:079: zo nu snel weer verder met de V2000 :079:
 
Jou kennende zal dit nog wel niet het einde van de build zijn....

Maar als dit wel het einde is is het wel een goed einde:023:

:079: zo nu snel weer verder met de V2000 :079:


haha, het einde is het nog niet, mijn Q9550 moet nog verhuizen naar Vendetta als die klaar is, maar dat duurt nog wel even, zeker nu de examens voor de deur staan.
Qua setup dacht ik iets van een M4A79 Deluxe ofzo (heeft mips mooie blokjes voor :D), misschien de helft van mijn Geils erop en qua cpu weet ik het niet een triplecore ofwel ergens een 955Be op de kop tikken, ik zie wel :D

En over de V2000 gesproken, er is aan gewerkt vandaag, ideeën zijn weer helemaal omgeslagen, maar dit keer is het vast :D
 
Update 36 – Dickface – 19 Juni 2010

Kleine update meiden !


nmasyf.jpg

Hier kan u ene HD4850 met waterblock bespeuren, een blok dat mij ooit werd toegeïgend door Eddy van It-service, het was slechts een keer door hem gebruikt voor een demo ofzo, goed voor mij, ik kwam onlangs een stock HD4850 en pata :).


biw5rm.jpg

Kastje binnen en klaar.


r0egip.jpg

Uiteraard pakken stiller dan de HD4870 op lucht die er tijdelijk in zat.


fnfjug.jpg



16ke0y8.jpg

Mips ramfreezer ook even onder handen genomen. (Heinz Ketchup, straalt weer :)).

Bye! O en mijn HD4870 waterblok is vernikkeld en komt deze week eens terug het land in fijn om te horen. Ook komt Fris zijn spul dan waarschijnlijk ook aan en kan ik erin vliegen.
 
Update 37 – 5 juli 2010 – Whisteling Drive

Ooi meiden en heren !

Stubies zijn binnengerold, 4870blok vernikkeld en nog een stock hd4870 met rood pcb, dat wordt pleuren, alleen is mijn windows wat stug en dan vooral in games, iet wat oudere van rond de periode van grid etc, ik vraag mij af of het toevallig niet aan mijn harde schijf ligt waar mijn systeem op draait.

Soit een beetje update verdient wat foto’s dus daar beunen we dan maar tegen aan!


2rc79ft.jpg

Slangetjes van fris


2lsjz29.jpg

Dominatortjes van Kerensky


2v80sp4.jpg

Doos met fittings die ineens veel voller was geworden, mede dankzij fris.


rm4kn4.jpg

Slangetjes afkoppelen


w2es6o.jpg

Wild stubbies appearing everywhere.


24ozpk3.jpg

Maar dan ook echt overal.


4f6kz.jpg

Jup overal, geen G1/4 gat zal ontsnappen aan de stubbieinvasie !


55mnbb.jpg

Vultijd.


2dj5vn6.jpg

Gevuld.


6xxfr7.jpg

Setje 4870’s, onderste komt hierin, bovenste gaat naar eddy van it-service, mooie ruil gedaan, hij wou 2 blauwe, ik wou een rode, dus die kwam met mijn bestelling mee, althans is deze eentje die ik los daarvan gekocht heb.


2mo5nv5.jpg

Uitgekleed.


2lvy5pj.jpg

Terug aangekleed met een nieuw kleedje.


513p95.jpg

In de kast gemikt, satacontrollertje is ook hogerop gegaan, kwam anders niet mooi uit met m’n satakabels en daar zit die nu niet echt in de weg omdat het al zo’n pietlullig klein ding is.


2nqgqr9.jpg



zv64a1.jpg

Bitspower en stubbies op de kaart!

Er komt nog een update met de rest, wat er nog moet komen is, 1 TC omzetter naar G1/4 van BP en ik denk dat ik als er een dumpdag gaat komen mij ga wagen aan 2 nieuwe 500GB schijfjes voor hierin, dan is het 3TB totaal, dan kunnen die 2 320’s in een externe doos.

BYE !
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Oli4v [BiP]Project Vendetta Gallery & Build Logs 166
H BIP My house Overige Builds 12
Cygnitr0n [BIP] Cy0n-T60 Gallery & Build Logs 38
Cygnitr0n [BIP] Lil'lian Gallery & Build Logs 62
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Cygnitr0n [BIP] Antec Darkfleet H²0 (ADH²0) Gallery & Build Logs 90
Homienator [BIP] RedDrop Gallery & Build Logs 66
Oli4v [BiP] Vendetta (Lian Li V2000b !) Gallery & Build Logs 82
vincent [BiP] Kheb d'r de kracht ni voor Gallery & Build Logs 124
Impulse [BIP] Impulse's New TJo7 Gallery & Build Logs 60
Mobomonster [BiP] Mobo's Fishtank Gallery & Build Logs 20
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
R [BiP] Antec P193 Rev. 2.00 Gallery & Build Logs 59
J [BiP] Jownaz' DS77B Gallery & Build Logs 32
L [BiP] Lakigucci's Cosmos S Gallery & Build Logs 111
Duriel [BiP] Antec Mini P180 Gallery & Build Logs 68
Oli4v [BiP]Oli's Ghetto Stacker - P182 - PC - Reilen en zeilen Gallery & Build Logs 29
coolfris V2000 resurrection: van lucht naar water (een beetje BIP) Gallery & Build Logs 160
L [BiP] LeMoN's Rig Gallery & Build Logs 76
Oli4v [BiP]Testbench Gallery & Build Logs 10
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 10
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 18
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan