Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.028
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14

[CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt

Hoi mede flowwwwers

Ik ga 3 spulletjes verkopen die ik hier nog heb liggen maar wat vraag ik er nog voor !

-i5 2500k nog +- 2 jaar garantie, in totaal een slordige 10 uur gedraait waaronder een paar OC runs.
    -MSI Z68A-GD65 moederbord net terug uit RMA
    -4 GB DDR3 1600Mhz Kingston Grey serie's

Ik dacht rond de 140 voor de CPU
    100 voor het mobo
    en 25 voor de ram

Of zit ik er ver naast ?

Alvast bedankt !

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Je moederbord zit je wat hoog denk ik. Misschien was het het ooit wel waard, maar tegenwoordig heb je al degelijke nieuwe bordjes met Z77 chipset voor dat geld. Verder zijn het goede start prijzen.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    mijn golden sample i5 2500K gekocht voor 125incl verzenden
    Long time lurker

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.028
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ik dacht aan een 200 euro +- 10 voor de set te vragen dan ben ik toch niet te gek bezig denk ik

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.028
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Is verkocht met 8GB Ram aan 220 Euro lijkt me goed voor die het gekocht heeft.

User Tag List

Forum Rechten