Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [CLOSED]Waarde pc (zie configuratie)

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123

[CLOSED]Waarde pc (zie configuratie)

Jongens, wat is onderstaande ongeveer nog waard:

Alle onderdelen zijn nog geen jaar oud en van bijna alles is nog een bon aanwezig (alleen van het geheugen niet):

Asus P8H77-I moederbord,
    Intel Pentium G860,
    Corsair Vengeance Blue 8GB DDR3-1600 CL9 kit (2x4GB),
    Silverstone SST-SOD02 DVD Combo Drive (gemonteerd in een Silverstone SST-FP58S bracket).

Dit alles in een Cooler Master Elite 120 Advanced White (3,5" hdd bays zijn verwijderd en er zitten 2x Corsair AF120 Quiet fans in) met een Cooler Master Silent Pro M2 520W.

Er is in de pc ruimte voor 4x 2.5" hdd's of ssd's (die worden dan gemonteerd in de Silverstone bracket).

Wat zou het waard zijn bij complete verkoop?
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    eurotje of 150 denk ik
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

Republic of Gamers sir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant future sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    bij elkaar optellen en 75% lijkt me + - ongeveer bijna

Everyone has the right to be stupid, but some people abuse it!

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Ik denk dat mao aardig goed zit met zijn prijs, maar ik zou met een iets hogere vraagprijs beginnen (200 ofzo), met een beetje geluk geraak je hem ergens in die prijsklasse kwijt.

Senior Member PhoeniX is a jewel in the roughPhoeniX is a jewel in the roughPhoeniX is a jewel in the roughPhoeniX is a jewel in the rough PhoeniX's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 27-Jan-13
    Credits
    775
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Yup agree met enthernal.
    Leuke PC trouwens ;-)
    Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Als ik 75% gebruik, dan zit ik op 325 euro. Dan vind ik 150-200 euro te laag om er afscheid van te nemen. Iedereen bedankt. Ik haal hem tzt wel uit elkaar en sla de spulletjes op.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

User Tag List

Forum Rechten