Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: [CLOSED]Maximus IV Extreme-Z + 2600K + 4x 1tb + Corsair 800D met toebehoren

Senior Member Reinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really nice Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

Post [CLOSED]Maximus IV Extreme-Z + 2600K + 4x 1tb + Corsair 800D met toebehoren

Heren,

Graag zou ik willen weten wat ik nog kan vragen voor de volgende onderdelen. Graag zou ik ze in een keer kwijt willen maar misschien handig ook een prijs los per onderdeel te vermelden

Het gaat om een:
    ASUS Maximus IV Extreme-Z + alle toebehoren met doos!
    Intel Core i7 2600k die met gemak 4.8ghz clockt op lucht (stressed rond de 65 graden)
    Corsair 800D + PSU plate met 3x Xigmatek 120mm en 1x Enermax "Disco" fan van 140mm
    4x 1TB hdd's (1x WD Green, 1x WD Black, 2x Seagate) Zonder bad sectors of andere problemen

Alles in nieuwstaat, kast heeft enkele gebruikssporen maar niet zichtbaar voor het oog. Graag een prijsopgave vanuit jullie.

Thanks!

Senior Member Chilliewillie will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 27-Feb-13
    Credits
    137
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    ik denk dat je wel rond de 600? kan zitten pure gok

Senior Member Reinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really nice Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Hmm, dat zou best netjes zijn.. Iemand anders die toevallig een indicatie heeft?

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Toevallig zijn die 3 bovenste mijn advertenties.

Senior Member Chilliewillie will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 27-Feb-13
    Credits
    137
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    oh loooool xd

Senior Member boefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really nice boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Credits
    826
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie Bekijk Berichten
    Corsair Obsidian 800D met toebehoren! aangeboden - Vraag & Aanbod - Tweakers

180 euro: nieuwwaarde was 200 oid, leuk die fans erbij maar met het kastenaanbod nieuw tegenwoordig zou ik blij zijn om er 100 euro voor te krijgen.

Asus Maximus IV Extreme-Z inc doos en alle toebehoren! aangeboden - Vraag & Aanbod - Tweakers

160 heel mooi bordje maar inmiddels natuurlijk wat ouder. Kostte heel lang geleden 300 euro (ik had hem ook). meer dan de helft van de nieuwwaarde ga je niet vangen hoor, ook hier geldt dat er zat mooie nieuwe mobos te koop zijn met nieuwere chipset voor minder. Ik denk, mobo+ cpu samen verkopen voor 200, 250 als je mazzel hebt. (ik zou persoonlijk dan voor een nieuw mobootje gaan met een i5, maar dat hangt van de toepassing af).

Intel Core i7 2600K (nooit overclocked geweest) aangeboden - Vraag & Aanbod - Tweakers

150 zie boven

Seagate Barracuda ES.2 ST31000340NS, 1TB aangeboden - Vraag & Aanbod - Tweakers

35x4 = 140 barracudas zijn hele mooie schijven. Voor het snelle werk pakken mensen nu een ssd natuurlijk; voor opslag heb je 1TB schijven voor 45 euro nieuw, of een 3TB voor 100 euro. Dat is dus al per gb goedkoper (nogmaals, ze waren ooit natuurlijk een mooiere keus maar wat zou je zelf nu kiezen?). 20-25 euro per stuk mss? voor iemand die het wel handig vind om een goedkoop schijfje erbij te proppen.

alles bij elkaar is 630 euro dus verwacht maar 600 ofzo
    Overigens is dit een van de redenen dat ik goede kasten gewoon nooit meer wegdoe (desnoods leen ik ze uit of zet ik er een ander systeempje in) en harde schijven ook niet (beetje extra ruimte is altijd relaxed tot ze stuk gaan).

User Tag List

Forum Rechten