+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Waterblock voor GTX 550

Junior Member manno95 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 11-Dec-11
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Post Waterblock voor GTX 550

Beste mensen !,

Ben al een tijdje opzoek naar een waterblock voor mijn GTX 550 TI van ASUS, tot dusver zonder enig resultaat. Ik zou graag van jullie willen weten of er een 550 block op de markt is Ben nu in overweging om een : EK-KIT H3O - Supreme HF 240 te kopen.

Bij voorbaat dank,

Menno

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Fullcover blocks zijn er niet, maar universele blokken zouden wel moeten passen CoolingConfigurator.com

Niet vergeten heatsinks op je ram en vrm's te zetten

Ingeschreven
    Sun 11-Dec-11
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Dank voor de snelle reactie ! ik was inderdaad te veel op zoek naar een fullcover , zal even kijken op de site.

Thanks

Is de watercooling kit goed voor mijn CPU? en zou ik dan eventueel ook nog een GPU er aan toe kunnen voegen?

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Ja hoor... enkel een blokje voor je gpu kopen en 2 fittingen extra voor op het blok.

De GTX 550 geeft niet zo heel veel warmte af dus het 240 rad kan de cpu en gpu makelijk aan.

Ingeschreven
    Sun 11-Dec-11
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Kun je een link of een paar opties geven voor deze heatsinks? bedankt alvast

Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Zoek hier je heatsinks uit.

HighFlow Chipset Coolers

Ingeschreven
    Sun 11-Dec-11
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Ik ga dan dus voor mijn kaart waar plaats ik precies de heatsinks? CoolingConfigurator.com

1. Nvidia
    2. GTX 550
    3. ASUS

dan zie ik wel een foto zonder fan en ik snap dat de zwarte blokjes gekoeld moeten worden maar welke nog meer?

Ingeschreven
    Sun 11-Dec-11
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Heb inmiddels de set in huis, ga ik binnekort aansluiten als mijn Crosshair V Formula thuis is, kun jij nog aangeven waar ik de heatsinks moet plaatsen?

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten