+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: GTX 7xx serie

Senior Member marcel87 will become famous soon enoughmarcel87 will become famous soon enough marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Credits
    807
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hyperion Bekijk Berichten
    En koop eens 4x een 570 of 4x een titan durf net te wedden dat die titans net ietsje sneller zijn.
    Doe me een plezier en lees iig wat ik schrijf, ga er aub geen ander verhaal van maken. Dank je wel.
    En nee je 8800GTS is niet beter, want die ondersteund geen double precision. Alleen kaarten vanaf de GF-200 serie, vanaf de GTX260 om precies te zijn. Iets met appels en peren dus...

Hetzelfde geldt voor wwwicked, het zijn geen pro doeleinden, gewoon hobby. Daarom loont het ook niet. Als je nu gewoon eens leest had je het begrepen. Hukkel kiest lijkt me voor zijn foldingprojecten daarom toch ook geen Quadro's... hij gamed en doet aan folding, net als ik. So what?

Nog maar eens wat voorbeeldjes van hardware bij folding van echt niet de minste usersystemen:
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.

Hoeveel Quadro en GTX Titan kaarten tel jij nu Mark? Ik tel maar twee Quadro's, van maar 83 kaarten in het totaal. En het zijn natuurlijk allemaal prutsers, tja zeg nou zelf, wie gaat er nu gewone GTX kaarten gebruiken?

Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken in dit topic. Het begint een beetje een trieste toon aan te zetten.

Nieuws over de 700 serie aub.
    Laatst gewijzigd door marcel87; 28-04-13 om 13:48.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel87 Bekijk Berichten
    Hoeveel Quadro en GTX Titan kaarten tel jij nu Mark? Ik tel maar twee Quadro's, van maar 83 kaarten in het totaal. En het zijn natuurlijk allemaal prutsers, tja zeg nou zelf, wie gaat er nu gewone GTX kaarten gebruiken?
    Zoals eerder aangegeven: Kortom, dat jij (of degene uit je links) een GTX graag wilt gebruiken.. prima.. maar de GeForce GTX-en hebben een bios die puur geschreven is met gaming als kerndoel.

Laat ik het anders brengen, wanneer er gekozen zou zijn voor een kaart die gebouwd is voor pure databerekeningen, dan gaat het folden nog wat sneller. Dat er het geld niet voor is, is een ander verhaal. Het hangt er maar vanaf hoeveel je over hebt voor je medemens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel87 Bekijk Berichten
    Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken in dit topic. Het begint een beetje een trieste toon aan te zetten.
    Likewise.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.432
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    -laat trouwens ook maar, idiote discussie-
    Laatst gewijzigd door Das Experiment; 28-04-13 om 14:42.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Senior Member Hukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Thu 03-Jan-13
    Credits
    716
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hyperion Bekijk Berichten
    Ps had ati maar eens echt het vuur aan de schenen kunnen leggen bij nvidia dan zouden er betere kaarten komen
    Momenteel zijn de AMD kaarten veel betere value for money. Deze ronde heeft AMD gewonnen. Verkopen zijn flink gestegen. Performance wise gaan de AMD kaarten harder en hebben een grotere overclockability en zijn goedkoper.

De Titan niet meegerekend want dat is een belachelijke kaart qua prijs. Ik praat over kaarten die recht tegenover elkaar staan; HD7970 vs GTX680. HD7990 vs GTX690 etc.

Ik vind de aankomende GTX780 LE wel interessant. Nvidia gaat hun Tesla GPUs steeds meer aanspreken, hier hadden ze nooit behoefte aan. Blijkbaar zijn er mensen die graag 700 euro voor een grafische kaart betalen. Nou ja dan moet je dat lekker doen. Ieder zijn ding.

Member Ludwig will become famous soon enough Ludwig's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 29-Sep-08
    Credits
    159
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ik kan je vertellen dat AMD en nvidia aardig gelijk op gaan. Ze hebben alle 2 hun voor en nadelen.
    Zo heeft nvidia gk104 bijna de zelfde performance bij een veel lager verbruik en een veel kleinere die size tegenover de hd7970 gz
    edition, en zo heeft AMD het voordeel van de grotere geheugen bus en iets meer geheugen.
    Qua overklocken doen zo wel de gk104 erg goed als de hd7970 non ghz edition het erg goed.

Prijs is vooral zo omdat men zo veel mogelijk wil kunnen verkopen maar daar voor ook het meeste willen vragen, zo verkoop nvidia erg goed met een extra prijsje er boven op en amd met een extra prijsje er van af. Als nvidia zijn prijs laat dalen dan zal de winst cijvers kunnen dalen, daarom een max bedrag voor x aantal verkoop. Dit is wel iets wat niet voor de consumenten goed is maar ach, nvidia ziet dat ze daar door meer geld kunnen binnen halen en laten ze de prijs zo.

Qua architectuur heeft nvidia lang en breed gewonnen dan AMD's tegenhanger. Dit vertelde charlie (amd fanboy) eens in een artikel over de 2 architecturen.

Verder gaan mijn 2gtx680's echt wel rapper dan mijn oudere 2 hd7970's non ghz op 2560x1080.
    Ook te zien hier 17 amdcf vs24 nvsli
    http://www.anandtech.com/bench/Product/588?vs=585

Senior Member marcel87 will become famous soon enoughmarcel87 will become famous soon enough marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Credits
    807
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Er lijkt nu wel vaart achter te zitten. Naar verwachting zijn we over een maand 2 kaarten rijker uit de nieuwe NVIDIA serie. Namelijk de 780 op 23 mei en de 770 op 30 mei.

De verwachte prijzen van de 780 zijn wel een stuk hoger bij WCCF Tech dan in het eerste bericht in dit topic, wat HWI in het tabelletje had staan. $699 to $759 vs eerder $499 to $599 :O

Bron:
    WCCF Tech en Videocardz

Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Credits
    807
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Alweer een beetje nieuws naar buiten gekomen: HWI: GTX 780 en 770 met Titan-koeler op de foto gezet
    Beetje saaie koeler weer, maar fabrikanten mogen deze gelukkig dus wel aanpassen. En nog een andere bron met betere en grotere foto's.

Member Ludwig will become famous soon enough Ludwig's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 29-Sep-08
    Credits
    159
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Een beetje boel nieuws momenteel want de gtx780 is zins gisteren uit.
    Jammer voor de titan bezitters want de gtx780 is maar 10% langzamer maar wel 300 euro goedkoper
    dan de titan.

Review hardocp
    HARDOCP - GeForce GTX 780 - NVIDIA GeForce GTX 780 Video Card Review

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ludwig Bekijk Berichten
    Jammer voor de titan bezitters want de gtx780 is maar 10% langzamer maar wel 300 euro goedkoper
    dan de titan.
    Hoezo is dat jammer dan? De mensen die een Titan kopen hadden hem sowieso wel gekocht. Iets met early adopters .
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member DutchChilles will become famous soon enough DutchChilles's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 11-Dec-12
    Credits
    405
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Jammer dat ik niet kon wachten met m'n nieuwe PC (Denk dat we allemaal dat gevoel wel kennen ), heb begin van het jaar een 680 gekocht Helaas val ik ook net buiten de 90 dagen omruil service van EVGA

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten