+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 32

Onderwerp: gtx 670 of 680 of 670 met 680 pcb?

Senior Member canonchiel will become famous soon enoughcanonchiel will become famous soon enough canonchiel's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9

gtx 670 of 680 of 670 met 680 pcb?

Heey

Ja het is zover ik heb geld bij elkaar voor 2 nvidea kaarten.
    maar ik weet niet wat ik moet doen,

2 670 met een 680 pcb en dan 2 waterblocken er op,

of 2 680 zonder waterblocken en dan met luidruchtige lucht cooling.

de kaarten die ik in gedachten heb zijn.

Tijdelijke vergelijkingstabel | Hardware.Info Nederland

evga 670 ftw 2gb
    evga 670 sc 4gb
    evga 680 sc 2gb
    evga 680 stock

als ik de 670 ftw neem kan ik er 2 waterblocken op drukken incusief backplate.

Mijn bedrag dat ik kan uitgeven is zoon kleine 900 euro
    iets meer of iets minder.
    nou weet ik dus niet wat ik moet kiezen,
    en zijn de 670 met 680 pcb nog wel iets overclockbaar?

ik heb al wel naar info gezocht maar ik dacht hier op highflow hebben ze er wel ervaring mee.

groeten chiel

Republic of Gamers sir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant future sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    1x 680 (4gb) met wc (meer heb je niet nodig met 1 monitor) en dan goed geheugen (of had je al een quadchannel setje)

Everyone has the right to be stupid, but some people abuse it!

Senior Member canonchiel will become famous soon enoughcanonchiel will become famous soon enough canonchiel's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sir serial Bekijk Berichten
    1x 680 (4gb) met wc (meer heb je niet nodig met 1 monitor) en dan goed geheugen (of had je al een quadchannel setje)
    Dat was mr vraag niet haha. Nee ik wil toch sli maarja welke. En ram krijg ik als ik slaag voor me rij examen

Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e met Tapatalk

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    EVGA | Products 600 Series Family&uc=EUR

gtx680, 4 gig,waterblok en back plate

Arwin

Kapitein Sanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant future Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Credits
    509
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Ik zou twee GTX670's helemaal als optie laten vervallen en die vervangen voor GTX660Ti's.
    Die bezitten namelijk hetzelfde aantal reken kernen, enkel heeft de 670 een hogere geheugenbus.
    Iets wat natuurlijk wel beter presteert, maar je nauwelijks merkt en de meerprijs zeker niet waard is in mijn ogen.

Een GTX680 betaal je dan een hengst meer voor, maar is ook gelijk een stuk vlotter doordat hij (net als de 670) een hogere geheugenbus heeft, maar vooral ook meer reken kernen.

Vergeet niet dat ik van jullie hou.

Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    als ik dit mag geloven dan zie ik dat een 660 ti toch wel minder is voor me
    Vergelijkingstabel Videokaarten: Vergelijkingstabel 15-01-2013 12:46:54 van chielwaenink | Hardware.Info Nederland

er staat nog 1 van me 7970 te koop, want crossfire vondt ik niet lekker werken.
    zoals ik zelf dacht is die 670 met pcb van 680 wel iets

Republic of Gamers sir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant future sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door canonchiel Bekijk Berichten
    Dat was mr vraag niet haha. Nee ik wil toch sli maarja welke. En ram krijg ik als ik slaag voor me rij examen

ik zou liever eerst zorgen dat mn pc 100% loopt door de juiste componenten te nemen..dus 1x 680 en geheugen...dan kan je ook geld ipv geheugen krijgen voor het slagen en koop je dan de 2e 680 (die overbodig zal zijn in je systeem)

Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    ik krijg een dominator 16 gb kitje quard channel, daarvan betaal ik zelf 50 procent.
    dit geld is al aan de kant
    dus het geld voor videokaarten is nu nog over

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Zo'n vergelijkingen zeggen eigenlijk maar zeer weinig. Ik sluit me aan bij sir serial, een 680 is zwaar genoeg dat die alle games probleemloos kan draaien tenzij je op meerdere schermen gaat gamen, en dan nog zal die niet slecht presteren. Het scheelt je ook flink wat omdat je een koelblok/backplate minder nodig hebt, geen sli-bridge, extra fittingen, etc, maar ook omdat de hittedump van 1 680 kleiner is dan van twee andere kaarten. Wat performance betreft is 1 680 en de rest van je systeem goed zetten dus eigenlijk de beste optie.

Wil je perse 2 grafische kaarten omdat het er beter uitziet, dan is de 660ti de aan te raden kaart, qua performance zal je toch geen verschil merken tov. een 680, 2 670, 2 680's, etc, maar je hebt wel wat je wilt dan, en de prijs valt redelijk mee. Bovendien zie ik niet in hoe je met jouw budget 2 van de andere kaarten kan koelen? Met alles wat er bijkomt komen zelf die 670 FTW niet in aanmerking...

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    als je ziet hoeveel problemen meerdere kaarten vaak geeft met games zou ik het zeker op 1 kaart houden, mooi 1 680 met waterblokken (4gb) en je hoeft je de eerste tijd geen zorgen te maken over de power...dan geheugen erbij en je hebt een top pc..houd je ook nog geld over voor andere dingen voor in de pc bijv.

2e kaart is gewoon weg gegooid geld..leuk 2 kaarten waarvan je er 1 nog niet eens voluit gebruikt

Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    zei paar post geleden al dat evga gtx 680 incl waterblok geleverd kan worden
    maar vind de prijs wel erg appart, is namelijk bijna €100 goedkoper dan bij de fabrikant zelf.
    Dat is wel heel erg appart

Arwin

Senior Member UnexpectedBE has a spectacular aura aboutUnexpectedBE has a spectacular aura aboutUnexpectedBE has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Tue 13-Nov-12
    Credits
    356
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    heb je nog een 7970 te koop? :o
    welke?

dsp
    dsp is offline.
    Senior Member dsp is a jewel in the roughdsp is a jewel in the roughdsp is a jewel in the roughdsp is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Tue 12-Oct-10
    Credits
    489
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sir serial Bekijk Berichten
    als je ziet hoeveel problemen meerdere kaarten vaak geeft met games zou ik het zeker op 1 kaart houden, mooi 1 680 met waterblokken (4gb) en je hoeft je de eerste tijd geen zorgen te maken over de power...dan geheugen erbij en je hebt een top pc..houd je ook nog geld over voor andere dingen voor in de pc bijv.

2e kaart is gewoon weg gegooid geld..leuk 2 kaarten waarvan je er 1 nog niet eens voluit gebruikt
    nu gebruik ik zelf nog de 580's in sli maar kan niet zeggen dat ik ooit problemen hebt gehad met sli
    met nieuwe games moet je soms even wachten op sli profielen (farcry3) maar problemen nooit eigenlijk

Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    daarom wil ik ook sli
    eventejs wachten is goed maar amd ondersteund de helft niet

Added after 23 minutes:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnexpectedBE Bekijk Berichten
    heb je nog een 7970 te koop? :o
    welke?
    http://tweakers.net/aanbod/494847/as...backplate.html
    Laatst gewijzigd door canonchiel; 15-01-13 om 17:44.

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsp Bekijk Berichten
    nu gebruik ik zelf nog de 580's in sli maar kan niet zeggen dat ik ooit problemen hebt gehad met sli
    met nieuwe games moet je soms even wachten op sli profielen (farcry3) maar problemen nooit eigenlijk
    Ik lees veel vaker problemen maar goed, blijft wel dat 2 kaarten met 1 24 inch (of 25) monitor gewoon overbodig is en alleen voor de leuk doodzonde is, vooral als je geheugen niet in orde hebt..dus mocht je problemen krijgen Chiel hoef je niet verder te zoeken hehe.

Maar goed hij heeft sli in zn hoofd dus 2 kaarten worden het toch haha
    Ik ben uitgepraat hier..succes Chiel

Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Dat geheugen komt dat is afgesproken hahaa

Senior Member Arniebomba is a jewel in the roughArniebomba is a jewel in the roughArniebomba is a jewel in the roughArniebomba is a jewel in the rough Arniebomba's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 02-Aug-12
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Zoals ik al eerder zei, 2x670 is prima zat. Twee keer 680 is uiteraard weer iets beter.
    Ik denk dat je er verstandig aan doet ZELF de keuze te maken. Er is voldoende leesvoer op de verschillende fora welke een goed beeld geven over wat de kaarten kunnen.
    Je zult voor jezelf na moeten gaan waar je het voor gebruiken wilt, of je perse WC op de kaarten wilt, of een x aantal fps jou op gaan vallen tov die twee kaarten. Dit alles is terug te lezen in tig reviews. Daaruit zul je zelf een keuze moeten maken die past bij jouw wensen. Er is namelijk simpelweg niet specifiek iets "beter" of "slechter" in dit opzicht.

Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    2 x 670 dus met wc en lekker met 680 pcb

Senior Member Joren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to all Joren's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-Jan-09
    Credits
    615
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    2 x 670 dus met wc en lekker met 680 pcb
    Waarom maak je uberhaupt een topic aan als je niet open staat voor ideeën van anderen?

Ook ik zou persoonlijk 1 watergekoelde 680 nemen.

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten