+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Asus GTX660, drivers en case

Member TopGear is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 28-Sep-10
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9

Asus GTX660, drivers en case

Aangezien dit alles mijn (toekomstige) GTX660 als middelpunt heeft, zet ik het hier maar neer. Is het fout, verplaats maar.

Goed, to the point.
    Binnenkort ben ik de (trotse) eigenaar van een Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5 - de vervanger van mijn XFX GTS250 512mb edition. Ja, echt. En daarmee gamen werkt niet lekker (No shit, Sherlock). Ik ga 'm dus vervangen voor de Asus. Nu heb ik nog een paar vragen:
    1. Hoe zit het met de drivers? Moet ik die van de GTS250 eerst nog purgen eer de GTX660Ti in mijn kast te stoppen?
    2. Ik heb een Cooler Master HAF X en die heeft zo'n GPU-steun. Ik weet zeker dat ik die nodig ga hebben, als ik zie hoe erg die DCU II koeler uitzakt in mijn vaders PC. Nu kan daar in theorie een 80mm casefan in en ik vraag me af of die echt nodig is. Het gaas voor de houder houdt wel wat lucht tegen voor de GTX660, maar is dat ook genoeg om 'm te heet te laten worden?
    Mobo:GA-P55A-UD4; CPU:i5 750 @ 3,40 GHz; RAM:8GB Corsair Vengeance (DDR3-1600); GPU:XFX GTS 250; OS: Mint 14, W7; HDD: 11TB, 750GB, 500GB en 320GB

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    1. Drivers kan je altijd updaten.
    2. Ik heb ook een GTX660Ti DCII incl. Waterblok en hangt echt niet door. Dit op een mATX van Asus

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Daarbij, een GTX660Ti wordt niet echt heet in een behuizing met een goede airflow (zoals dus de HAF X).

Onderstaande temperaturen waren in een Cooler Master Silencio 550, wel met het zijpaneel geopend daar deze behuizing (en al zeker in mijn geval) niet zo zeer geschikt is voor veel airflow. Tevens was dit met een MSI versie van de 660Ti, al staan de MSI TwinFrozr IV en de Asus DCU II koelers als een van de beste en stilste aangeschreven:

Het doorhangen heb ik met deze gpu ook niet kunnen opmerken, het is alleen wel een must om de kaart met beide schroefjes vast te zetten.

Maar verder, die GTX660Ti kaarten zijn verdomd mooie dingen.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Junior Member jacko640 is on a distinguished road jacko640's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 14-Jun-13
    Credits
    457
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Ik heb een evga 660 superclocked, die wordt ook 70-75 graden load temp, echter de fan gaat dan echt een boel herrie maken, ' hij zit in een corsair 500R kast" dus ben ik van plan om er een arctic accelero extreme iii op te monteren, omdat deze totaal fluisterstil zijn en toch erg goed koelen, ik heb ook een amd 6950 met de "oude" arctic extreme ii cooler, met stock cooler werdt hij ook 70 graden, en met de arctic wordt hij max 55 graden onder load.
    Echter wat ik zag op de highflow site wordt deze 660 kaart niet genoemd onder de compatibility kaarten met de arctic accellero extreme iii, en op de arctic site zelf wordt hij wel genoemd. hoop dat ik niet in problemen kom

Vandaag mijn arctic cooler ontvangen, werkte zonder problemen met mijn evga 660 SC, geen straaljager geluid meer met de standaard fan, maar nu fluisterstil ook op 75 % fan speed,
    idle temps nu 26-27°, load 45-50° , dus das veeeel beter .

al met al erg tevreden mee
    Laatst gewijzigd door jacko640; 18-06-13 om 00:12. Reden: arctic ontvangen

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Als hij op de site van de fabrikant staat, dan moet het goed zijn. Een fabrikant zal deze lijst vaker aanvullen dan een webshop.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten