+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 121 tot 129 van de 129

Onderwerp: Stadium Buggy Firestar 2WD (R2R, 1:10)

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Deze is inmiddels met alle accessoires terug naar Conrad voor RMA
    Laatst was weer de aandrijving (denk differentieel) kapot, dus alles terug naar Conrad en hopelijk mijn geld terug.

Heb daarom ook gelijk een Big Scale gekocht, zie daarover meer hier:
    http://www.rcrotterdam.nl/showthread...s-FG-Baja-4WD-)

Maar ook hiermee genoeg problemen.. zucht...

Ook als je een Baja 5B gaat kopen zal je moeten voorbereiden op problemen, is gewoon standaard met deze hobby

Member aadje93 will become famous soon enough aadje93's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Credits
    753
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    ik weet dat er probs komen, heb nu brushed (binnenkort brushless) 1:10 electro buggy'tje van tamiya. leuk instappertje, maar wil gewoon meer, en zowieso 2.4 want das gwn stukken beter (geen 90graden bochtje in je antenne etc - heb 2.4 van me belt CP v2 heli)

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Ik heb erg getwijfeld over aanschaf RC wagen.
    Nu heb ik 1tje op het oog:

Hij rijd op stroom, ben erg milieu bewust!
    Cya @ next meeting

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    hahaha, je moet zeker komen als je die hebt. Opvallen doe je zeker met dat ding haha

Junior Member rsnubje will become famous soon enoughrsnubje will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Mon 02-Feb-09
    Credits
    43
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    haha ja als het een aardig grote is moet je er eigenlijk een stevige elektro motor in bouwen. gaat ie 60 km/u best grappig dan.

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik wilde die ook halen (voordat ik voor Big Scale ging), tis echt een vet ding!

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Geloofde je mij nu echt?

Vind dat karretje meer wat voor Xelation, past wel bij z'n roze onderbroek hahahahhaha

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.127
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Ik heb deze op zolder staan: Traxxas Slash VXL Brushless 4x4 RTR met 2,4 GHz zender, accu en lader -

Erg leuk speelgoed naast alle pjuter-meuk.. Gas geven en weg issie!

+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567

User Tag List

Forum Rechten