+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: iPhone 6 en iPhone 6 PLUS

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

iPhone 6 en iPhone 6 PLUS

Even copy/paste van Hardware.info:

Apple lanceert 4,7 inch iPhone 6 en 5,5 inch iPhone 6 Plus

Apple heeft zojuist tijdens zijn #AppleLive-event de de iPhone 6 en de iPhone 6 Plus gelanceerd. Het gaat om twee nieuwe smartphones met schermdiagonalen van respectievelijk 4,7 en 5,5 inch. De bijbehorende resoluties zijn 1.334 bij 750 pixels voor de iPhone 6 en 1.920 bij 1.080, oftewel Full HD op de iPhone 6 Plus. De kleinere versie is 6,9 mm dik, de Plus 7,1 mm. De iPhone 5S mat 7,6 mm en de Galaxy S5 is 8,1 mm dik: het zijn dus hele dunne telefoons.
    De iPhone 6 Plus heeft niet alleen een groter scherm, maar ook een iets andere user-interface. Als je 'm horizontaal, dus in de landscape-modus gebruikt, wordt het scherm meestal opgedeeld in twee delen. Ook het homescherm kan in landscape worden gebruikt. Daarnaast heeft Apple een aantal specifieke features toegevoegd, zoals 'reachability'. Als je twee keer op de homeknop drukt, verschuift het scherm naar beneden, zodat je met één hand de knoppen bovenaan het scherm kunt bedienen. Bovendien is de powerknop naar de zijkant verhuisd, zodat die makkelijker te bereiken is.
    Het kloppend hart van de iPhone 6-telefoons is de Apple A8, een 64-bit processor die geproduceerd wordt op het 20nm-productieprocedé van TSMC. Ondanks zijn twee miljard transistors is hij daardoor kleiner dan de A7-chip in de vorige iPhone. De processor zelf is volgens Apple 20% sneller geworden, de GPU is de helft rapper. Naast de A8 zit er ook een 'M8' in de iPhone 6-modellen, een coprocessor voor de aan gezondheid gelieerde apps. Een 'M7' zat ook al in de 5S.
    De accuduur is gelijk aan die van de iPhone 5S, of beter. Zo beloofde Apple voor de 5S 10 uur aan browsetijd via LTE, bij de iPhone 6 is die tijd gelijk gebleven en de iPhone 6 Plus, waar een grotere batterij in zit, zou dan twaalf uur meegaan. Qua draadloze technologie zijn de iPhones voorzien van een upgrade naar LTE met carrier-aggregation (max. 150Mbps) en 802.11ac-WiFi.
    Opnemen van 1080p-video kan met maximaal 60 fps, slow-motion-filmen kan met 240 fps. De resolutie waarbij dat gebeurt is nog niet bekend. De camera aan de achterkant heeft een 8MP-resolutie met een diafragma van f/2.2. Een nieuwe manier van autofocussen zou in optimale gevallen tot een twee keer snellere scherpstelling leiden. De iPhone 6 Plus beschikt over optische camerastabilisatie, de normale versie heeft dat alleen softwarematig.
    De belangrijkste toepassing van de NFC-chip is Apple Pay, een betaalmethode waarmee je draadloos kunt betalen door je vinger op de vingerafdruklezer in de homeknop te drukken. Waarschijnlijk werkt het niet in Nederland, of überhaupt Europa.
    In de Verenigde Staten en enkele Europese landen, zoals Duitsland en Frankrijk, kun je pre-orderen vanaf 12 september en worden de iPhone 6 en 6 Plus verkocht vanaf 19 september. In Nederland kun je ze vanaf 26 september bestellen. De iPhone 6 komt er in de kleuren zilver, goud en grijs en en de 16GB-variant kost 699 euro. Voor het 64GB-model betaal je 799 euro en de nieuwe 128GB-variant kost 899 euro. De iPhone 6 Plus is in alle gevallen 100 euro duurder, dus 799, 899 en 999 euro.
    iOS 8 verschijnt op 17 september en is beschikbaar voor de iPhone 4S en hoger, de iPod touch (vijfde generatie), de iPad 2 en nieuwer en alle iPad mini's.
    Prijzen 16 GB - € 699 16 GB - € 799
    64 GB - € 799 64 GB - € 899
    128 GB - € 899 128 GB - € 999
    Afmetingen 138,1x67x6,9 mm 158,1x77,8x7,1 mm
    Gewicht 129 gram 172 gram
    Schermformaat 4,7 inch 5,5 inch
    Resolutie 1334x750 1920x1080
    Frontcam 1,2MP, 720p 1,2MP, 720p
    Camera 8MP 8MP
    4G-accuduur 10 uur 12 uur

Laatst gewijzigd door maomanna; 10-09-14 om 16:08.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ten eerste, aan de Apple haters/Android fans:
    Ja ja, android had dit al jaren geleden, android is beter, samsung is beter yes yes yes.
    Eindeloze discussie en gaat nergens over.
    Iedereen zijn eigen mening wat ie fijner vindt werken, laten we daarom a.u.b. geen discussie hierover hebben.

Hier nog meer info:
    iPhone******6 - De nieuwe iPhone******6 heeft een 4,7-inch scherm, iPhone******6******Plus een 5,5-inch scherm. - Apple Store (Nederland)

Ik ben sinds de iPhone 3GS helemaal gewend aan de iPhone.
    Heb nu een iPhone 5 (normale versie) al iets meer dan 2 jaar en kan dus weer verlengen/nieuwe abbo nemen.
    Dat wordt swso een iPhone 6, maar ik zit te twijfelen tussen de 6 normaal of de Plus.

De Plus is ongeveer net zo groot als een Galaxy Note 2, die een kennis van mij heeft, wat een joekel van een ding.
    Maar ik werk best veel op mijn mobiel, dan is groter eigenlijk wel handig.

De normale iPhone 6 is dan wel de middenweg... hmmm...
    Wel erg duur weer, misschien dat ik dan weer een sim only neem en nog eventjes mijn iPhone 5 blijf gebruiken

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    De bedragen die in de shots staan, zijn wel aantrekkelijk! Wel weer jammer dat ze de prijs in Nederland kunstmatig buitensporig omhoog schroeven... volgens de HWI en TW-PW staan ze nu te koop voor 899,- en meer... Erg jammer.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    De prijzen op de plaatjes zijn i.c.m. abonnementen denk ik, kan nooit zo laag.

Zal zeker vanaf 700 euro zijn $_$

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Het is en blijft een telefoon.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Junior Member CrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really nice
    Ingeschreven
    Thu 20-May-10
    Credits
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    ik twijfel zelf over de iphone 6 of the note 4.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik heb er over nagedacht en mijn eigen gebruik geëvalueerd...

Ik werk redelijk veel op mijn iPhone 5.
    Ik merk dat ik vaak dingen op mijn iPhone aan het vergoten ben om het te kunnen lezen of goed te kunnen zien.
    Maak regelmatig typefouten door een ietwat kleine toetsenbord (of ik heb te dikke vingers ).
    Heb mijn telefoon ook weinig in mijn broekzak.
    Ik denk daarom dat ik met een groter scherm mijn productiviteit kan bevorderen, ga daarom voor de iPhone 6 Plus

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Hier een goede vergelijkings test tussen de iPhone 6 Plus en de Note 3.

Als je veel werkt op je telefoon maar deze te klein vind misschien is een iPad mini met 3/4g wat voor je, dan kan je de iPhone gewoon handig formaat houden en de extra grote van de mini gebruiken voor mobiel werken

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Je bent er nog 1 vergeten:

Iphone 6 Plus Flex
    Met speciale buig functies
    Arwin

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    6.064
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Ik het een mooi product. Vind alleen die uitstekende camera verschrikkelijk. Welke idioot daar mee ingestemd heeft bij Apple.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Hoesje achterop, dan steekt die camera niet meer uit denk ik

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ondanks #bendgate, toch de plus besteld, dit is naar mijn idee mijn ideale smartphone voor zakelijk gebruik.
    Zet er een stevige hoes achter, mocht ik het toch een keer in een strakke broekzak dragen

Volgens deze test zal het niet zo gauw buigen bij 'normaal' gebruik:
    iPhone 6 And 6 Plus Bend Test - Consumer Reports News

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Het hele bendgate is zwaar overtrokken dus maak je geen zorgen, veel plezier met je nieuwe poon

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Ondanks #bendgate, toch de plus besteld, dit is naar mijn idee mijn ideale smartphone voor zakelijk gebruik.
    Zet er een stevige hoes achter, mocht ik het toch een keer in een strakke broekzak dragen

Volgens deze test zal het niet zo gauw buigen bij 'normaal' gebruik:
    iPhone 6 And 6 Plus Bend Test - Consumer Reports News

normaal gebruik bij Apple is toch mooi opstelt staan in een display case en alleen naar kijken ?

Arwin

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Het mag van mij ook sterker, maar volgens de test buigt het niet veel sneller dan andere telefoons van hetzelfde formaat.
    Je moet toch behoorlijk wat kracht zetten om het te buigen.
    Ik laat mijn bevindingen hier weten wanneer ik het een tijdje in gebruik heb

Member Kamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of light Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Credits
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    Hou het wel bij de note3

Telefoon voorkeur is persoonlijk, wat het best bij je past en op welk moment het juiste type voor je beschikbaar is, of niet.
    Fan boys

Senior Member boefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really nice boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Credits
    826
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Heb de gewone 6 eergisteren ontvangen. Bevalt prima, logt lekker jn de hand en is verder eigenlijk gewoon een grote iphone5 :-)

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik heb nu de iPhone 6 PLUS ongeveer 3 dagen in gebruik.

Wooaaaaa wat een groot lomp ding t.o.v. de iPhone 5 zeg xD
    (wel dunner btw)
    Dat is echt ff wennen, ik ben nu nog af en toe in de knoop met mijn vingers en handen om bepaalde dingen aan te tikken.
    Maar ik merk nu al dat ik het aan het wennen ben, dat komt dus wel goed.

En het scherm... wat een opluchting is dat zeg!
    Met de iPhone 5 was ik non-stop aan het scrollen, vergroten, verkleinen etc.
    Nu met de 6 plus heb ik alle info die ik nodig heb goed zichtbaar op het scherm.
    Dit was de voornaamste reden dat ik voor de Plus ben gegaan en tot nu zéér tevreden erover

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten