+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 35 van de 35

Onderwerp: Sporten op wieltjes... (skaten)

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Wat is er eigenlijk met Roces en Bauer gebeurd?

In mijn tijd (15 - 18 jaar geleden ofzo) , waren dat dť merken.

Ik weet nog goed dat ik toen de bij mijn eerste "echte" skates (dus met zachte wielen ipv intertoys crap ), voor de keuze stond tussen Roces en Bauer.
    Had toen voor Roces gekozen omdat dat stunt skates waren en Bauer meer fitness skates.

Nadat ik die had versleten, had ik met mijn zuur verdiende geld een Roces Lowrider gekocht met aluminium frame (600 gulden!!!).
    Ik heb 'vroeger' omdat ik het boarden even zat was Roces Fifth Elements (witte) gehad.
    Dure krengen waren dat inderdaad!

Maar Roces en Bauer kom je bijna nergens meer tegen. Althans niet in Nederland.
    Het is allemaal USD, Razors, Remz etc.

Het bestaat nog wel!

@Oliv
    Lekker hoor!
    Ik ga van de zomer voor het eerst in 2/3 jaar weer eens planken.

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Ben sinds een maand weer begonnen en ik zit +- al boven het niveau van voor ik stopte, durfgrens ligt wat verder, doet veel...

moet wel eens asap achter een neiuw board
    Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Hier jomme ! (gister serieus keizerparkje gezet)

Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

0x00000019 ChrisdeW will become famous soon enough ChrisdeW's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 21-Apr-08
    Credits
    739
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ik weet nog goed dat ik toen de bij mijn eerste "echte" skates (dus met zachte wielen ipv intertoys crap ), voor de keuze stond tussen Roces en Bauer.
    Had toen voor Roces gekozen omdat dat stunt skates waren en Bauer meer fitness skates.
    Nadat ik die had versleten, had ik met mijn zuur verdiende geld een Roces Lowrider gekocht met aluminium frame (600 gulden!!!).
    Roces bestaat nog wel maar meer in het normale rol gebeuren ja.. Bauer zit meer in de NHL he ijshockey.

Mijn timeline..

Bauers model Dont know! (met add ons voor het stunten)
    Roces M12

Roces 5th element,

Rollerblade Canvas wat een blokken waren dat!

Rollerblade Deluxe(swindler met add ons)

Nu heb ik nog Rollerblade limited TRS(wit),En USD All star 2010

intel i5 - 6600K 4.7 Ghz | Asus VIII Hero | GTX 970 Strix

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Vanavond ga ik waarschijnlijk weer eens na jaren even skaten

We Skate 2011

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    doe maar voorzichtig aan anders zit je vanavond in de gips kamer

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ben net terug, oef... ben KAPOT!
    Man... dikke blaren op mijn enkels, ben het echt niet meer gewend.
    Na de ronde met de stoet, ben ik nog wel even op de skatepark gegaan bij Blaak.
    Dat ging niet meer zo soepel als vroeger, zucht... de leeftijd...

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52

Bauer was toch ook meer een icehockey merk? Ik koos destijds voor Rollerblades en moest dan speciaal naar Amsterdam voor wielen, lagers etc bij Rodolfo in de Wibautstraat (later was er ook een filiaal in het oude postkantoor achter de Dam).
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ik deed vroeger aan ziek veel aan skateborden, ik wou van een dak naar een ander dak springen,
    Het eerste wat ik me daarna herinnerde is dat ik met een gebroken arm en voet in het ziekenhuis lag,
    En ook nog mijn nek ontwricht.
    Sindsdien heb ik nooit meer geskate :$
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Alles doet nog pijn van gisteren maar straks ga ik toch even die 10 stairset doen als opwarmer, helemaal mentaal aan het voorbereiden, gisteren stonden we daar, maar echt brrr, alleszins toch wat footie.

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Sleuren & Smijten Pt. 2 !

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Gisteren dagje naar ZumieZ geweest.

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolfris Bekijk Berichten
    Rare snuiters die van dit filmpje.

September ben ik met 2 maten op skatetrip naar Barcelona geweest, 8 dagen non stop skaten, ook wel lastig als je niet gewoon bent alle dagen zoveel uur te skaten, daardoor na 2 dagen 2 dagen redelijk vast gezeten, maar erna ging het wel weer.

Hieronder mijn part, Elias en Pieter hun deel staan ook op vimeo, enkel jammer voor Pieter dat die een maand ervoor z'n voet had omgeslagen en niet veel kon doen, hij heeft er zelfs nu nog last van...
    Persoonlijk vind ik mijn part maar flauw ivgl met dat van Elias, maar zo'n skatetrip kan ook eens zijn tol eisen.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Oh dus daar komt de uitdrukking "een Ollie maken" vandaan.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten