+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123

Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer

Zijn er hier mensen met een Philips Air Fryer of een Tefal Acti Fryer?

Zo ja, hebben jullie er al eens:

1. Friet mee gebakken? Zo ja, hoe was de smaak en waren ze wel krokant?
    2. Snacks mee gebakken (als frikandellen en kroketten)? Hoe was de smaak en krokantheid?
    3. Welke versie hebben jullie? De Philips of de Tefal?

Testen op internet is merendeel met een professionele tester erbij, die vaak meer op smaak checken dan op krokantheid.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    1 keer bij iemand patat uit de Phillips airfryer gegeten en die waren krokant en smaakte lekker, snacks kan ik me niet meer herinneren, tis al langer dan een jaar geleden.

Mijn ma heeft de Actifyer en die gebruikt em voor van alles maar patat heb ik daar volgens mij nog niet gehad.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Thanks. Beetje uit onverwachte hoek Mr. BBQ :p
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    2.921
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    ons pap heeft er een van Philips dacht een van rond de 120€ en die is er zeer over te spreken en ik heb daar op zijn verjaardag snacks uit gegeten smaakte goed ideaal dus
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten