• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

2 Mei 2015: Floyd Mayweather, Jr. vs. Manny Pacquiao

Freddy

Administrator
Forumleiding
Zaterdag 2 mei 2015 een vette bokspartij (iig, dat hoop ik)!


De klapper der klappers komt eraan! Het grootgevecht tussen de beste boksers van de wereld wordt nu al het gevecht van de eeuw genoemd. De langverwachte clash tussen de profboksers Floyd Mayweather Jr. en Manny Pacquiao heeft alles van een titanenstrijd.

Het duel tussen beide superkampioenen waarover al vijf jaar wordt gesproken, vindt op 2 mei plaats in Las Vegas, zo werd vrijdag in de Verenigde Staten bekendgemaakt. "Waar de wereld lang op heeft gewacht gaat nu gebeuren'', meldt Mayweather via social media. "Mayweather vs Pacquiao op 2 mei 2015 staat vast.''

De Amerikaan heeft al zijn 47 partijen als profbokser gewonnen, waarvan 26 op knockout.

Akkoord
Mayweather kwam vorige maand tot een akkoord met Pacquiao. De Filipijn is de enige bokser die in acht verschillende gewichtsklasses wereldkampioen is geworden. ,,Dit wordt het gevecht van de eeuw'', kondigde Mayweather, wereldkampioen in het weltergewicht bij de bonden WBC en WBA, aan.

"Ik ben de beste aller tijden. Manny gaat proberen wat 47 boksers voor hem ook probeerden. Maar hij zal geen succes hebben. Hij wordt nummer 48.''

Money, money, money
De strijd om de werelddtitel in het weltergewicht wordt de meest lucratieve in de boksgeschiedenis. Door een 60-40-verdeling ontvangt Mayweather ten minste 120 miljoen dollar (105 miljoen euro), terwijl WBO-kampioen Pacquiao zeker 80 miljoen dollar rijker wordt. "Het is een eer deel uit te maken van een historisch evenement'', reageerde Pacquiao.

"Ik draag dit gevecht op aan alle fans die hier jaren op gewacht hebben. Ik hoop mijn landgenoten op de Filipijnen en elders in de wereld trots te kunnen maken.''



Ik kijk hier echt naar uit.
Het zijn twee enorm goede boksers met enorm verschillende style.

Hier een leuk Youtube filmpje van de twee:

 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Dinsdag 10 - Zondag 15 mei webshop gesloten i.v.m. update! HighFlow Computer Cooling Shop 13
W lanparty joinedforces 6,7en8 mei 2016 Deventer Lan Party 6
Freddy HighFlow op vakantie: 26 mei t/m 23 juni 2014 HighFlow Computer Cooling Shop 13
X [SPOILERS] Fring Season 3 Finale Trailer - 6 MEI 2011 Films / Movies 1
V Unity II LAN-party 20-21-22 Mei 2011 Lan Party 2
MonsterEnergy LANPARTY 15 Mei Lan Party 5
Freddy Verzendingen op Feestdagen en op 2 Mei (networkingday.com) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy [2015] Ant-Man Films / Movies 0
Freddy [2015] Ash vs Evil Dead (serie) Films / Movies 2
Freddy [2015] Pixels Films / Movies 5
Freddy [2015] Tomorrowland Films / Movies 0
Hightower bbq 2015 Gezondheid en Sport 86
XenoMorpH Vakanties 2015! Waar ga / ging je heen! Algemene Discussies 4
Freddy Campzone 2015! 31-07 t/m 10-08 Lan Party 1
MrGiorgio Films/Series te verwachten in 2015/2016 Films / Movies 50
DBRichard HAF Pipe 480 (2015) Gallery & Build Logs 8
MrGiorgio Een episch 2015 gewenst! :112: Felicitaties 12
Freddy [2015] Terminator 5: Genisys Films / Movies 6
Freddy [2015] Avengers 2: Age of Ultron Films / Movies 4
Hightower Nieuwe starwars films in 2014 -> 2015? Films / Movies 34

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan