• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

help...

Marc Laenen

New member
korte uitleg, pc uit elkaar gehaalt om cpu waterkoeling te installeren, ssd en ram groene kleur gegeven, als ik de pc opstart gaat hij na 1/2sec terug uit en weer aan en weer uit en weer aan en weer uit en ...... :'(
 
heb je je cpu eruit gehaald? bios resetten?
graag info wat voor moederbord heb je een bios display
vreemd voeding lijkt mij of iets beschadigd heb je de bios gereset wat gebeurd er precies lijkt wel of je de reset switch vast staat dat hij blijft resetten ?
 
dat klinkt niet best hoop dat je niet je socket hebt beschadigt waar de cpu ingaat wat heb je verder allemaal gedaan lijkt er nu dus op dat er iets beschadigt is wat voor moederbord heb je

heb even iets opgezocht misschien kan je er iets mee
Advices to avoid the dreaded boot loop on GA-Z68X-UD3H-B3
bas
zijn meerdere mensen met dit probleem wat ik je kan adviseren word moeilijk omdat je moederbord een instelling heeft die je kan resetten ga eerst zoeken hoe je je bios reset en moet instellen ik kan niets zien van af hier als je de pc aanzet kan je delet indrukken of f10 dan kom je in de settings van je moederbord probeer hier eerst zo veel mogelijk over te lezen voor je hieraan begint hoop dat je er uit komt
 
Gygabite Z68X-UD3H-B3 1155

ik vrees er ook voor dat ik iets beschadigd heb, als het mn mobo is kan ik ermee leven, zolang mn videokaart maar ni kapot is.


is het mogelijk dat ik het koelblok te hard heb vastgemaakt?
 

Ik heb idd de cpu eruit gehaalt. Heb nix veranderd in bios. Heb zelfs geen verstand van bios.

mijn pc info
waarom heb je de cpu eruit gehaald als deze er 1 maal inzit en werkt niet meer verwijderen als je hier weinig mee werkt als er op je moederbord nu een pennetje is verbogen of meerdere kan je dus een nieuwe gaan kopen
http://forum.highflow.nl/f16/hello-misterc-17617/
oke

Added after 33 minutes:

Gygabite Z68X-UD3H-B3 1155

ik vrees er ook voor dat ik iets beschadigd heb, als het mn mobo is kan ik ermee leven, zolang mn videokaart maar ni kapot is.


is het mogelijk dat ik het koelblok te hard heb vastgemaakt?
er zijn meerdere mensen met dit probleem hoeveel geheugen banken gebruik je video kaart is niet defect eerder je moederbord wat ook niet eens zo hoeft te zijn je kan je ssds los koppelen proberen met 1 geheugen op te starten het lijkt dat hij harrdware niet herkent of je hebt de sata poorten kabels verkeerd om staan kan je niet iemand die verstand van moederborden en bios zettings heeft

oke

Added after 33 minutes: dat zou kunnen hand vast draaien kruis links ik hoop het niet het lijkt dat hij wil opstarten en dat er iets verkeerd zit omdat hij wel wil opstarten zit je videokaart wel goed in het slot alles nalopen of alles los en op nieuw beste is om de bios te resetten videokaart er uit geen ssd dan moet je het opstart scherm met een melding krijgen
meer kan ik niet voor je doen dus sterkte
bas

er zijn meerdere mensen met dit probleem hoeveel geheugen banken gebruik je video kaart is niet defect eerder je moederbord wat ook niet eens zo hoeft te zijn je kan je ssds los koppelen proberen met 1 geheugen op te starten het lijkt dat hij harrdware niet herkent of je hebt de sata poorten kabels verkeerd om staan kan je niet iemand die verstand van moederborden en bios zettings heeft
bas
 
Laatst bewerkt:
Kan je de videokaart eventueel verwijderen en via onboard proberen?

Ah, zie net dat je minuut hiervoor gepost hebt.

Probeer nu de PC op te starten met de andere module om te kijken of het geheugenslot defect is, of je geheugen.

Als andere module ook werkt, probeer dan de B-sloten.
En draai MEMTEST.
 
Kan best zijn dat je socket beschadigd is. Aangezien je geheugen controller in je cpu zit. Ik heb ditzelfde probleem gehad, en bleek idd mijn socket te zijn geweest waar pootjes waren verbogen.
 
pc draaid momenteel met 1 geheugen :)

thnx Bas :082:
graag gedaan echter weet je zeker dat die defect zijn ik denk nu namelijk dat je socket beschadigt is waar de cpu in zit omdat dit eerder het geval is dan je geheugen slots zijn beschadigd en er kunnen nu meer problemen ontstaan sterkte goed voelen of je cpu vlak in de socket licht voor je hem vast zet
 
graag gedaan echter weet je zeker dat die defect zijn ik denk nu namelijk dat je socket beschadigt is waar de cpu in zit omdat dit eerder het geval is dan je geheugen slots zijn beschadigd en er kunnen nu meer problemen ontstaan sterkte goed voelen of je cpu vlak in de socket licht voor je hem vast zet
Wordt ook opgelost met een nieuw moederbord, nietwaar? ;)
mem test? :017:
http://www.memtest.org
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Totale noob, deep dive, help aub. Handleidingen en Installatie Tips 11
C Random restarts HELP! Problemen & Oplossingen 2
R waterkoeling probleem a.u.b help Waterkoeling 16
M D5 pomp start pas na een minuut of 10. Please help! Waterkoeling 3
B New water cooling build - need help Waterkoeling 2
M HELP NEEDED - PCBUILT UPGRADE - AMSTERDAM Masterkint1982 Hardware & Software 4
T Help bij reparatie waterkoeling (alvast dank) Waterkoeling 1
W code 43 op gpu's !!! HELP Problemen & Oplossingen 2
D Chilling Time!! But not without your help.. Waterkoeling 6
T hi Freddy ,, sorry but I need your help again :D International Forum 1
T need help with shipping method to my country ( Saudi Arabia )! International Forum 5
H Help, Advies gevraagd! Waterkoeling 1
J HELP! Advies nodig voor simpele stille setup Advies Waterkoeling Setup 1
G HELP! Alphacool/Laing DDC T1 werkt niet goed Waterkoeling 7
M help ! pc wilt niemeer afsluiten !! Problemen & Oplossingen 7
J overclocking mijn 5930k help? Overclocking 11
S Alstublieft help mij overklokken! Overclocking 9
M Help - Bitspower Z-150 thread cracked - Seeking compatible alt. Waterkoeling 0
T Help deze casemodding starter z'n minerale olie PC door! Cases en Modding 28
P Help! Waterkoeling blijft warm! Waterkoeling 21
J waterkoeling droom eindelijk dichtbij, help Waterkoeling 11
D Old school waterkoeling niet effectief genoeg...help. Waterkoeling 3
M lawaai. HELP!! Waterkoeling 2
L Help voor crossfire AUB Overclocking 4
S Q9550 CPU overcloken, help.... Overclocking 53
Hightower help cod mw3 doet ket niet. Problemen & Oplossingen 1
Stephan---pro HELP !!! 24pin voeding kabel. Cases en Modding 6
C Gezocht (help) Front I/O panel Cosmos S. Cases en Modding 4
C Help??!?!?! Quadcore q6600 2.4 naar 3.6? Overclocking 6
Sw333t Game pc opbouw, need help Hardware & Software 44
J Watercooling voor mijn pc !! HELP !! Advies Waterkoeling Setup 5
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
P Phenom x6 1100T niet large fft stabiel help Overclocking 3
HighSpeed^ [HELP] PC valt uit tijdens het gamen Problemen & Oplossingen 1
G vraag om help met mijn case build. Cases en Modding 8
Mobomonster Mobo voor nieuw WC systeem - Ivy Bridge :-) help kiezen! Hardware & Software 21
T pc freeze bij casual surfen en 3dmark.. HELP!! Problemen & Oplossingen 19
P [Help] Geen flow in loop Waterkoeling 6
D Eerste WC-Build help nodig bij fitting/slang keuze etc Advies Waterkoeling Setup 6
N traag opstartende en zeurend moederbord??help? Problemen & Oplossingen 0
N traag opstartende en zeurend moederbord??help? Problemen & Oplossingen 2
4 help mijn eerste wc build!! Advies Waterkoeling Setup 15
S hoogte verschil met draaibare fittingen HELP! Waterkoeling 5
K PC start niet meer op na sleeven, gaat kort aan maar direct weer uit. Help!! Hardware & Software 8
T Help een man zijn dromen te verwezenlijken!(Waterkoeling setup advies) Advies Waterkoeling Setup 44
K Vloeistof op moederbord gelekt help Waterkoeling 7
R Help wanted Hardware & Software 1
Harjo [CANCELLED] Help Johnny met nieuwe Hardware Gevonden 19
DannyKiers Help een newbie bekend worden met waterkoeling en modding Advies Waterkoeling Setup 14
K Help bij nieuwe pc Hardware & Software 22

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan