• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

lemonade

New member
Hey,

Verbaast me dat op deze sectie van het forum nog niemand een bericht heeft geplaatst :119:(of is dit de verkeerde sectie?).

Ik heb een boel mooie mods op dit forum gezien wat betreft waterkoeling, lichteffecten, windows and what not. Daarom heb ik besloten een oude kast op te knappen zodat ie weer ergens op lijkt.

Op de foto's is de groene 'underglow' te zien. Aangezien ik zelf weinig tijd heb zal er nog niet veel aan gebeuren. Later zal deze gloed ( en andere lichtpunten in de case ) te dimmen zijn dmv PWM en een microcontroller.

Op de bodem van de case komt een afschermplaat die de printplaatjes afdekt zodat ie er wat beter uitziet. De ducktape was naderhand eigenlijk niet nodig omdat ik dacht dat de draden van de weerstand tegen de onderkant van de case aankwamen.

De printplaten en LEDs heb ik laten maken bij MijnPrintplaat.nl.

De pics:

dsc00507hp.th.jpg



dsc00510s.th.jpg

:woot 1e post :D
 
welkom to the forum dan :D

Ken dat bedrijf die gast is eens langsgeweest om paar power leds strategisch in m'n kast te plaatsen, wou van die koele tuimelschakelaars net alsof je een raket gaat afvuren:p
Heeft ie me ook een of ander printplaatje in elkaar gegooid en die leds geleverd is voor mij zeker een aanrader:D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Terug
Bovenaan