+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Onderwerp: Speakers voor Apple TV

it's OVER 9000! thijs2163 will become famous soon enough thijs2163's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9

Speakers voor Apple TV

Hallo iedereen,

Ik ben van plan om dit jaar een Apple TV aan te schaffen. Ik vraag me alleen af welke 5.1 set hier het beste voor is, heb net een uur lopen zoeken op internet maar kom er niet uit .
    Mijn budget is €350-400, maar het liefst lager Verder heb ik geen versterker of iets in die richting.

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    224.246
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Een uur?
    Ik heb zo'n 200 uur gezocht om mijn 5.1 setje

Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Oh haha, dat is een hoop ja!
    Maar ik heb geen enkel verstand van audio merken, versterkers etc.

Welk setje is het geworden als ik vragen mag?

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Ik heb deze gekocht voor in mijn Woonkamer....
    Sony HT-AS5 luidsprekersysteem | BESLIST.nl | v.a. € 269,00
    Kun je verschillende apparaten op aan sluiten. Zo heb ik mijn HTPC, ZIGGO HD-receiver en DVD speler op aangesloten. Heeft zelfs Radio ingebouwd, LOL (niet dat ik dat gebruik...maar toch).
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    ik heb een losse versterker met 2 zuilen van 1.3Meter hoog
    Long time lurker

Hardware Master X-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of light X-Tripiot's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Jul-09
    Credits
    45
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l3p Bekijk Berichten
    Een uur?
    Ik heb zo'n 200 uur gezocht om mijn 5.1 setje
    Moet je wel zeggen welke het uiteindelijk geworden is natuurlijk

Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XenoMorpH Bekijk Berichten
    Ik heb deze gekocht voor in mijn Woonkamer....
    Sony HT-AS5 luidsprekersysteem | BESLIST.nl | v.a. € 269,00
    Kun je verschillende apparaten op aan sluiten. Zo heb ik mijn HTPC, ZIGGO HD-receiver en DVD speler op aangesloten. Heeft zelfs Radio ingebouwd, LOL (niet dat ik dat gebruik...maar toch).
    Dat is inderdaad een mooi setje, hij is alleen nog via de sony website te verkrijgen en ligt boven mijn budget. ( €499 )

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Als je deze af en toe update volg ik wel. Heb zelf appleTV maar nog geen geluidssysteem.

Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cygnitr0n Bekijk Berichten
    Als je deze af en toe update volg ik wel. Heb zelf appleTV maar nog geen geluidssysteem.
    Ik zal hem bijhouden

Je kan de AppleTV ook jailbreaken zodat er XBMC op komt te staan, of dat je de films kan afspelen zonder te betalen
    Klik.

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Werkt het ook bij de nieuwe appleTV?

Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Nog niet, er wordt nog aan gewerkt. Deze is veel beter beveiligd dan de vorige versies, de jailbreak wordt ergens dit jaar verwacht.

Junior Member CrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really nice
    Ingeschreven
    Thu 20-May-10
    Credits
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    ik wacht ook op de JB voordat ik de nieuwe ATV aanschaf blijf nu happy bij me ATV2

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Ik gebruik de air video app om films van de pc via de ipad op de appe tv aftespelen.
    Speeld zo goed als alle formaten af.

Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thierry Bekijk Berichten
    Ik gebruik de air video app om films van de pc via de ipad op de appe tv aftespelen.
    Speeld zo goed als alle formaten af.
    Dat kan inderdaad ook ja. Welke speakers hangen eraan als ik vragen mag, misschien is dat wel een optie .

Senior Member Meelobee is a splendid one to beholdMeelobee is a splendid one to beholdMeelobee is a splendid one to beholdMeelobee is a splendid one to beholdMeelobee is a splendid one to beholdMeelobee is a splendid one to beholdMeelobee is a splendid one to beholdMeelobee is a splendid one to behold Meelobee's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 08-Mar-12
    Credits
    572
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Je weet dat speakers / geluid een heeeeeel persoonlijk iets is he? Wat de een fantastisch vind klinken, kan voor jou als crap klinken. Puur door persoonlijke voorkeur. 3-400 euro voor een fatsoenlijke 5.1 set, incl receiver is niet heel erg veel. Ik zou als je echt goed geluid wilt een 2e hands versterker op de kop tikken met een mooie speakerset erbij, dan krijg je voor dat bedrag een aardige set.

Ikzelf heb een Harman/Kardon AVR355 met daaraan een 5.1 set van Monitor Audio.
    ZdMods | Project 180 | Project pǝʇɹǝʌuı | Harman/Kardon HTPC

Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    IK bedoel in het algemeen gewoon mooi geluid. Is het mogelijk om een 5.1 setje aan een apple TV te hangen zonder een receiver?
    Mijn woonkamer is trouwens niet zo heel groot (4.5 x 5 meter)

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thijs2163 Bekijk Berichten
    Dat is inderdaad een mooi setje, hij is alleen nog via de sony website te verkrijgen en ligt boven mijn budget. ( €499 )
    bij Redcoon is hij gewoon te verkrijgen.269.- binnen 24h binnen.heb hem daar zelf ook vandaan. http://www.redcoon.nl/B247340-Sony-H...ellietsystemen

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Junior Member CrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really nice
    Ingeschreven
    Thu 20-May-10
    Credits
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thijs2163 Bekijk Berichten
    IK bedoel in het algemeen gewoon mooi geluid. Is het mogelijk om een 5.1 setje aan een apple TV te hangen zonder een receiver?
    Mijn woonkamer is trouwens niet zo heel groot (4.5 x 5 meter)
    ben bang van niet je hebt als geluid uitgangen bij de ATV alleen optical en HDMI. bij mij is het aangesloten rechstreeks op me tv.
    ben zelf aan het zoeken voor een receiver met HDMI input en dan een aantal speakers eraan knallen.

Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XenoMorpH Bekijk Berichten
    bij Redcoon is hij gewoon te verkrijgen.269.- binnen 24h binnen.heb hem daar zelf ook vandaan. Sony HT-AS5 · 5.1 Home Cinema Systeem | redcoon.nl

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
    Dankje! Via Tweakers zag je alleen maar de Sony webshop
    Dit lijkt me wel een mooi setje. Hoe is het geluid en bouwkwaliteit hiervan?

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Bouw kwaliteit is uitstekend. Je moet een beetje van glossy speakers houden, maar het zijn niet de speakers waar je naar kijkt natuurlijk, LOL.

Geluid is prima. Ik heb geen selectief gehoor zeg maar, maar als je het vergelijkt met een Kruidvat 5.1 setje wat ik hiervoor had, dan klinkt alles mooier!! LMAO
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten