+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: PCI-E kabel custom kabels anders in de connector

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31

PCI-E kabel custom kabels anders in de connector

Ik heb een 2-tal custom PCI-E kabels van een Corsair HX750i laten maken en nu blijkt dat de PSU kant anders is.

Ik kan natuurlijk alles omwisselen en dat heb ik geprobeerd, echter krijg ik de PCI-E extractor tool er niet goed in en lukt het me niet om de pinnen los te krijgen uit de connector.

Mijn situatie heb ik even uitgezocht. De linker 2 zijn van de originele kabel, de rechter 2 de custom kabel.

pcie.png

Ik zat een beetje te googlen en vond een overicht van de pin-layout van de PSU:

900x900px-ll-a44ab88f_corsairax1200ipinout.jpg

Als ik het hier zo zie, maakt het dus niets uit op welke plek de lose pin zit? De bovenste rij is altijd een 12V rail en de onderste de aarde.
    Dus ik denk dat ik hier wel safe zit. Kan iemand dit beamen? Niet dat ik strax met een dode PSU en GFX zit.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Ik kan beamen dat dit dus niets uitmaakt Alles draait als een tiet!
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten