+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Kleur kabel

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    15.590
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    42

Kleur kabel

Hallo @Freddy.

Ik wil graag deze kabels aanschaffen
    https://www.highflow.nl/modding/flex...nsion-kit.html

Maar nu is mijn vraag,ik heb licht groene kabel voor de aan en reset switch.

Deze https://www.highflow.nl/hardware/moe...ved-300mm.html

De licht groene heb ik,maar zijn die van cable mod ongeveer dezelfde kleur? Gaat om de zwart/licht groen cablemod kabels.
    chef prutsert

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    6.970.089
    Mentioned
    234 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Wij hebben de lichtgroene front panel kit niet liggen momenteel, kan het dus niet vergelijken.

Wij hebben die linksboven voorradig van onderstaande afbeelding, die komt niet overeen met die van Cablemod.
    Die van Cablemod is fel groen en dus veel feller.

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    15.590
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    42
    Ok thx,dan kijk ik wel wat ik doe.
    Fijn weekend nog.

Edit,heb die linksboven.
    chef prutsert

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.169
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    54
    ook fijn weekend namens mij

+ Plaats een Reactie