+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Aquaero 5 LT 12v pwm uitgang

Junior Member Mr-E is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 15-Sep-16
    Credits
    396
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Lightbulb Aquaero 5 LT 12v pwm uitgang

Heeft iemand een idee of ik deze uitgangen kan gebruiken voor het pwm signaal van een pomp?

Laatst gewijzigd door Freddy; 03-10-16 om 17:40. Reden: tags van plaatje gecorrigeerd

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dat kan volgens mij niet, dat zijn 12v en aarde pinnen en dus geen aansluiting voor het PWM signaal.
    Je zal daarvoor een van de witte 4-pins aansluitingen moeten gebruiken om de RPM van jouw pomp af te lezen.

Ingeschreven
    Thu 15-Sep-16
    Credits
    396
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Ok, daar zit wat in... en als ik de aquacomputer d5 pomp met aquabus heb dan kan ik rpm via aquabus aflezen en ook de snelheid van de pomp regelen. Dan komt de stroom van de d5 wel gewoon van de 12v molex, klopt dat?

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dat klopt, de stroom gaat gewoon via de 12v (rode en zwarte draad vanaf de pomp).
    De USB aansluiting is alleen voor de data overdracht en de sturing/regeling van de pomp.

Ingeschreven
    Thu 15-Sep-16
    Credits
    396
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Ok, zullen die pompen er moeten komen :p anders red ik het niet op 1 aquaero. Bedankt voor de info .

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten