+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Aquacomputer Farbwerk RGB led-controller

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31

Aquacomputer Farbwerk RGB led-controller

Ik ben van plan om een AC-farbwerk led rgb-controller aan te schaffen. Alleen zit ik nog te twijfelen tussen de bluetooth versie en de aquabus versie.

Voordelen van de auquabus versie is dat deze te bedienen is in Aquasuit en dus ook temp sensoren op aan gesloten kunnen worden om verschillende kleuren te geven bij bepaalde temps. (Ben in het bezit van Aquaero 5).

Voordelen van de BT versie is de android app die gebruikt kan worden om kleur instellingen aan te passen zonder daarvoor de software te gebruiken.

Beide versies zijn via USB ook los te bedienen, de BT versie heeft vanwege de BT toevoeging geen Aquaero functie.

Mijn vraag: Wie heeft al ervaring met 1 van beide modules? Is de Aquabus versie de moeite waard om te besturen via Aquasuit, of geeft het weinig echte meerwaarde waardoor de BT versie eigenlijk een betere optie is vanwege de losse android app welke dus enigsins als afstandsbediening fungeert?
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Junior Member tdesmet is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 01-Dec-11
    Credits
    883
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Als je in het bezit bent van de aquaero, zou ik resoluut voor de AC versie gaan. Wat ik ook gedaan heb

Voor de BT versie moet je al een app downloaden, dus ook software nodig. Plus je gebruikt sowieso al het aquasuite software voor je aquaero in te stellen. De besturing via Android is wel leuk op zich, maar ik persoonlijk zou dit na 3x al nooit meer gebruiken. Liever de mogelijkheid om allerlei sensors aan de kleuren te linken.

Maar aangezieen we al een paar maand verder zijn, zal je hem wel al hebben.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Integendeel....Ik kan niet kiezen...hahaha

Lees inderdaad wel dat mensen meer voor de ABgaan.Misschien moetik dat maardoendan
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten