+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: Video topic

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45

Video topic

Hallo iedereen,

Aangezien er een algemeen fotografie topic is heb ik toch maar besloten om een algemeen video topic te maken.
    Ben zelf namelijk meer van het bewegend dan van het stilstaand beeld.

Heb jij een video die jij zelf hebt geschoten? ge-edit? plaats ze hier!
    Heb jij tips of vragen over montage? camerawerk? en noem maar op? zet het gerust hier neer.

Misschien is het leuk om te vertellen met welke camera, software en andere benodigdheden je hebt gewerkt.

Ik ben zelf erg benieuwd en ik denk een aantal mede HF'ers ook wel.

Gr,
    Remy

Om zelf maar te beginnen:

Schoolopdracht (commercial) van 2/3 jaar geleden.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Heb maar even een nieuwe vakantie video gebakken.
    Beter dan de 3 uur durende trilogy vakantie filmpjes van mijn pa.

Gewoon voor de leuk.

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Leuk gedaan !!

ook leuk dat je gewoon je val rond 2minuten erin hebt gelaten! had alleen een goed idee geweest om daar even het geluid van je camera te muten zodat je dat getik niet hoort

waar was dat trouwens in oostenrijk? het ziet er erg mooi uit
    Steam: BarthasFall3n

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Thanks

Ja die audio.. echt een drama met een GoPro.
    Heb die clip al op -12db staan. Een beetje geluid vond ik nog wel kunnen.

Voor de rest als de cam in de behuizing zit klinkt het geluid simpelweg klote.
    En een weekje Oostenrijk is natuurlijk altijd goed te doen.

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    of gewoon alleen op het moment dat je rolt het geluid muten ...
    Steam: BarthasFall3n

zander olympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of light olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Heb je netjes gedaan, en inderdaad stuk beter als 3 uur lang

Is dit topic ook toegestaan voor game-edits? daar ben ik de laatste tijd ook mee bezig en in plaats van de hele shout iedere keer vol te spammen is misschien makkelijker om hier tips te vragen

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Gewoon alle edits.
    Zometeen zit ik hier een beetje alleen dingen van mijzelf te posten. Lijkt mij ook niet echt de bedoeling.

Dus posten die handel.

zander olympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of light olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    dit is waar ik gister mee bezig geweest ben:

om vervolgens deze te maken:

en nu bezig te zijn met een nieuwe

zijn beide met sony vegas pro 10 gemaakt

(is eerste keer. afgezien van 2 filmpjes ervoor met alleen het in/uit faden )

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Van de eerste video heb je het contrast veel te hoog. Detail is bijna weg.
    En bij de 2de video is het contrast te laag en/of de brightness te hoog.

Ik zou ook de audio levelen op -9db. (-9db is de standaard) Want bij de 2de video is de audio overstuur.

Het is natuurlijk jou project. Dus je moet zelf weten wat je ermee doet.
    Maar je moet oppassen met het contrast, de brightness en levels. Je kunt snel beeld kapot maken.
    Dan lijkt het effect leuk. (zelf ook nog last van) maar uiteindelijk word het beeld er niet beter op.

Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Experiment Bekijk Berichten
    Van de eerste video heb je het contrast veel te hoog. Detail is bijna weg.
    En bij de 2de video is het contrast te laag en/of de brightness te hoog.

Ik zou ook de audio levelen op -9db. (-9db is de standaard) Want bij de 2de video is de audio overstuur.

Het is natuurlijk jou project. Dus je moet zelf weten wat je ermee doet.
    Maar je moet oppassen met het contrast, de brightness en levels. Je kunt snel beeld kapot maken.
    Dan lijkt het effect leuk. (zelf ook nog last van) maar uiteindelijk word het beeld er niet beter op.
    Alle punten die jij noemt had ik zelf ook al gevonden. 1e leek op mijn scherm nog wel goed maar toen het op youtube stond viel het inderdaad tegen.

Het geluid heb ik inderdaad ook wat te hoog staan, Dat vond ik zelf ook pas weer uit na het uploaden.
    en de brightness was een special movie.cfg vond hem zelf wel lekker fel eigenlijk. maar had misschien wel wat minder gemogen

Heb ondertussen ook weer een 2e gemaakt:

weet ook weer 1 punt wat ik daar aan moet veranderen. (niet iedere kill vertragen, alleen de eerste en de laatste in de kill feed vertragen )

Prutser DutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond repute DutchMicro's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Sep-11
    Credits
    3.734
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    35
    Vandaag de gopro op de mountainbike gezet en een stukje door het bos gaan crossen:

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Zijn er nog mensen die actief hun videos promoten op FaceBook, YouTube, Vimeo en nog maar op?

Heb op dit moment een aardig groot project in de stijgers staan.
    Word een goede zomer!

Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Mini edit gemaakt met wat testfootage

Geschoten met een Canon 60D (18-135mm) en een GoPro HD Hero 2 op 720p @ 50fps.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten