+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Comic Con

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52

Comic Con

Vandaag naar Comic Con geweest in Utrecht.
    Niet zo vet als die in San Diego, maar wel dichterbij.

Anyway .... hier zijn de beelden en denk erbij wat je wilt.

. .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Mooi foto's en ik vind helemaal tof dat die mensen er zo in op kunnen gaan

Had jij nog een leuk pakkie aan?

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Nope, ik was lekker incognito. (Wel in stijl met mn superman shirt aan).
    Maar ik heb nog niet de helft van de mensen kunnen fotograferen die verkleed waren. Toen we naar huis gingen zat mijn geheugenkaartje helemaal vol.

Ik heb ongelovelijk veel Lara Crofts, Ghostbusters, Trekkies etc gezien. Sommige mensen hadden heel simpel een onesy aan, maar er waren ook veel met zelfgefabriceerde kostuums.

. .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten