• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RoG_RooM mod!!

DjangoSoe

Member
Ik heb lang nagedacht en eindelijk besloten om heel mijn kamer te verbouwen, Ik ga dit doen met de kleuren rood en zwart omdat ik het een mooie combo vind en mijn pc veel rode asus onderdelen heeft, er komt nog een asus logo op mijn muur te hangen maar weet nog niet hoe (flag/ spandoek/ poster/ verf/stift) dus tips zijn welkom.
dit project wil ik af hebben voor 22oktober omdat ik dan jarig ben (17 :113:) dit word dus een project van ongeveer 1,5 maand.

Ik hoef aan mijn bureau weinig te doen omdat die al zelf is ontworpen en gemod met een mooi led-snoer en plexiglas, nog wel maak ik waarschijnlijk met hout een frame voor mijn schermen zodat ik die kabels die er achter liggen niet hoef/kan zien.

Ik ben al heel lang van plan om een beamer op mijn kamer te hangen maar omdat ik om de 3000uur de lamp moest vervangen heb ik dit nooit gedaan maar nu er LED beamers zijn die 20.000uur meegaan ga ik er zoizo eentje nemen zat zelf te denken om een Optoma ML500 te nemen maar ik weet het nog niet zeker Tips zijn welkom!!!, het gaat over een afstand van 3m en een scherm van ongeveer 180cm breed.
deze beamer ga ik aansturen met een 21,5inch touchscreen die ik naast mijn bed hang. deze word aangestuurd door mijn crossfire 5870 waarvan een Matrix en een Eyefinity eddition waardoor ik mijn eyefinity/ beamer/ en touchscreen op één kaard kan aansturen.

Ik stap ook over van een eenpersoons bed naar een tweepersoons bed en omdat dat niet samen met een bank op mijn kamer tegelijk kan staan heb ik maar zelf een hoekbed ontworpen met als gedachten tweepersoonsbed+bank= heel groot bed!, dit ga ik maken van een buizen constructie en koppelstukken, deze heb ik al besteld en als het goed is zijn ze donderdag avond al binnen!

Maar foto's zeggen 10x meer dan woorden eerst een foto van mijn bureau en daarna mijn ontwerp:
10sd5.jpg

OWbzl.png

mA4g7.png

5siFhh.png


Ik ben al klaar met het zwarten verven en vind het er zelf wel goed uitzien xD, die rand is niet echt recht want daar komt toch een rode balk voor te zitten.
KSh10.jpg



Ik hoop dat het ontwerp een beetje duidelijk is en dan zullen we wel zien hoe het er over een maantje uitziet!!!
ga zoizo iedere week 1 update doen dus het zal niet heel lang duren voor de eerste update.
 
Laatst bewerkt:
2:

Mijn Pa kwam gister al thuis met de buizen van zijn werk, dus maar meteen aan het schuren gegaan zodat de zwarte plekken eraf waren en met terpentine ze vetvrij gemaakt want mijn handen bleven er vies van worden.
Hij had gelukkig ook nog doppen op zijn werk liggen:

RBWJNh.jpg


PA1obh.jpg


V0JSnh.jpg


dit was mijn werkplek voor ongeveer 1,5uur.
8K9Xrh.jpg


en hier de foto van de mooie doppen!
D2SRfh.jpg


vandaag een afspraak kunnen maken met "AW de Wit bouwmachines B.V." om de koppelingen optehalen, deze heb ik ook al binnen :D:D:D:D
qxgyUh.jpg


morgen ga ik alles in elkaar schroeven en bedenken of ik een houten of een ijzeren lattebodem koop/krijg/maak/vind.
 
update 3

Mijn werkplek en meteen even de lengtes op de buizen gezet zodat dat niet mis kan gaan met bouwen!:
LWhkC.jpg


en de doppen in de buizen gedaan.
hBjCL.jpg


Het ontwerp wat ik heb gemaakt met de juiste lengtes.
26K7B.jpg


en begonnen met inelkaar schroeven, en al aardig snel een goed stevig frame gemaakt:
eQ8uf.jpg


lRm2u.jpg


om te zorgen dat ik minder buis hoefden te bestellen heb ik de buizen die je niet ziet uit oude gelen buizen gemaakt die nog in de thuin lagen van een oud klimrek:
qW0lW.jpg


en er tussen gemonteerd:
A0Dca.jpg


en om te zorgen dat ik nog kan slapen voordat ik nieuw matras+ bedbodem heb even mijn oude houten bodem erin gelegd:
eVdNr.jpg


qhhM1.jpg
 
Zou je de bedbodem niet op meer plaatsen ondersteunen, 3 lijkt me minimaal voor een stabiele ligging, 4 nog beter..
Stel dat je nu op het uiteinde van je matras zou gaan staan dan klapt hij wel om :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
Sanders Bykski RTX 4070 Ti ROG Strix HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
Jason EK-Quantum Momentum² ROG Crosshair VIII Extreme D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
Jason EK-Quantum Momentum ROG Maximus XII Hero - D-RGB - Plexi & Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow EK-Quantum Momentum ROG Rampage VI Encore D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
M Levertijd Lian Li PC-11 WGX ROG HighFlow Webshop 4
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Bas9466 2 x 3 pin fans op 1 x pwm aansluiting op moederbord asus rog hero viii Problemen & Oplossingen 6
R ASUS ROG MAXIMUS VIII EXTREME/ASSEMBLY Waterblok Hardware & Software 6
C ASUS ROG SLI-Bridge (2-way) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Renect Renect - Fernando - TT Xaser III (RoG edition) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Vannos [VERKOCHT] Asus Oc Station ( rog ) Verkocht 5
NAVYVIPER [GEZOCHT]ROG sticker Gevonden 4
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Asus ROG G46VW Gaming laptop HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
L ROG Bloodshed Gallery & Build Logs 14
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
D [IN-ACTIVE] Asus rog oc station Gevonden 0
dark viper zwolle Rog-zero Gallery & Build Logs 2
sir serial RoG WarMachine Gallery & Build Logs 239
Luculenus RoG LightningStoneX79. Gallery & Build Logs 130
Legendary1985 [VERKOCHT]--Nieuw in doos-- Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 Verkocht 3
Colossus Asus RoG GPU - Radeon 5870 "Matrix" 2Gb Hardware & Software 3
Vannos ROG oc controller Hardware & Software 10
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
Sw333t Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 QWERTY HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
T O11D XL hard tube + beperke mod Gallery & Build Logs 3
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
DuctTape [TKA] Bitspower D5 Mod Kit Matt black 3x Verkocht 0
Freddy Mod cambio v3.5 / shifter / handbrake logitech g25 g27 g29 g920 – improved feel HighFlow Product Reviews 10
A PC mod profielwerkstuk Gallery & Build Logs 10
S First TIme waterkoeling mod Advies Waterkoeling Setup 3
S Reservoir D5 mod Waterkoeling 11
Hightower Bitspower ddc pomp mod Waterkoeling 1
R afmetingen bitspower d5 mod kit Waterkoeling 2
R Bitspower D5 mod met EK-XRES 100 Revo D5? Waterkoeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan