+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 22

Onderwerp: Kleine modjes verzameltopic

Senior Member Mortum is a jewel in the roughMortum is a jewel in the roughMortum is a jewel in the roughMortum is a jewel in the rough Mortum's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 16-Oct-13
    Credits
    628
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9

Kleine modjes verzameltopic

Zoektermen als: Kleine builds / Kleine modjes e.d. hadden voor mij niets opgeleverd.. Daarom de aftrap in een nieuw topic!

Ik heb af en toe van die kleine hobby projectjes die leuk zijn om te showen, maar afzonderlijk geen eigen topic waardig zijn.

Dus hier een verzameltopic waar we alle kleine 1-post-mods kunnen delen met elkaar!

Ik trap af:

Vorige week kwam mijn Maxnomic (Need for Seat) stoel binnen, maar ik vond het nu al tijd om deze een persoonlijke touch te geven

Voor: (kaal he die rug? daar moet wat mee gedaan worden)

Bij FabLab de Kaasfabriek in Alkmaar (Kaasfabriek | FabLab regio Alkmaar | DROOM-DOE-DEEL)

Duur?

Stickers pellen!

Transfer folie toevoegen (gelukkig maakt die kreukel niet uit)

Koffie en Knippen om 23:00

Nickname staat in 1 keer heel mooi

En het eindplaatje

Voor de echte Hollanders onder ons:
    Ik was voor deze stickervel €2,50 kwijt

Senior Member Stephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really nice Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    vet gaaf, waar kan je dat bestellen dan ?

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mortum Bekijk Berichten
    Bij FabLab de Kaasfabriek in Alkmaar (Kaasfabriek | FabLab regio Alkmaar | DROOM-DOE-DEEL)
    Ik gok daar?

Senior Member Stephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really nice Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    maar ik kan geen bestel gedeelte vinden of shop, denk dat je er dan heen zal moeten ofzo

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Dat denk ik ook. Leuk dagje uit.

Senior Member Mortum is a jewel in the roughMortum is a jewel in the roughMortum is a jewel in the roughMortum is a jewel in the rough Mortum's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 16-Oct-13
    Credits
    628
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    klopt, je moet alles zelf maken

Je betaald enkel materiaal en electra koste hiervoor.
    (als ik het bij wijze van spreken voor je moet doen, dan ben je natuurlijk meer kwijt, want ik was zelf zo een kleine 2,5 uur kwijt hiervoor)

Afspraken maken kan via contact gegevens op die site, of tijdens een open inloop naar binnen wandelen (let op: het is dan druk)

De voorzitter van "De Kaasfabriek" heb ik al van Highflow verteld, en hij ziet wel mogelijkheden dat ik voor jullie eventueel een dag de complete werkplaats kan huren voor een "Casemod dag".

Belangrijk: voor zelf aan de slag te mogen daar is een basiscursus vereist: Basiscursus FabLab | Kaasfabriek FabLab regio Alkmaar

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    oke bedankt, moet ik maar eens effe een dag voor plannen dan

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123

Voor als ik aan het renderen ben, dan leg ik die ventilator op mijn case zodat de warmte er wat sneller uitgezogen wordt. Zo hoeft het 24/7 fanprofiel niet te agressief ingesteld te worden.

Dr1ftK1ng
    Guest
    Nice!! Hoe heb je dat gedaan Sw333t? Is wel een supervette minimod

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    zo een aansluiting heb ik ook eens gemaakt best handig een fan met usb aansluiting, had er ook eens een keer een aangesloten op een oude p4 maar als ik de pc dan uitzette stond de fan nog aan :p

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesty1998 Bekijk Berichten
    Nice!! Hoe heb je dat gedaan Sw333t? Is wel een supervette minimod
    De plus van de ventilator op de VCC / +5V aansluiting van een usb kabel (zie hieronder), de min van de ventilator op de GND / Ground aansluiting van de usb kabel. De overige 2 kabels van de usb kabel gebruik je dus niet.

Wel oppassen met de wattage van de ventilator. De USB controller van de pc kan slechts 500 mA leveren (dit wordt verdeeld over alle poorten). De ventilator die ik gebruik is 2,4 Watt @ 12V en dat werkt dus.

Ingeschreven
    Wed 16-Oct-13
    Credits
    628
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Ook leuk om op die manier een custom USB (tafel) ventilator te maken

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Kan ook handig zijn met die hete zomerdagen.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    3.128
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Even wat leven in dit topic blazen:
    Heb vandaag opgeruimd en een nieuw rekje gebouwd:

12mm MDF, een paar ophanglijsten of hoe je dat ook noemt, en een paar rekjes
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.547
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Tijdje geleden deze twee koelkastjes gescoord via marktplaats.

Bij de Red Bull koelkastje geeft de Red Bull logo geen licht
    Vind ik niet mooi, dus zelf maar een lichtje achter geplaatst.

ff lomp een rechthoekig gat eruit gezaagd, zodat licht erdoor heen kan:

CCFL lampjes aangesloten

En het resultaat:

Ohja, ik heb ook nog een LED strip in de Coca COla koelkastje geplakt.
    Wat heb je anders aan een glazen deur, als erachter niks te zien valt door het ontbreken van licht

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    3.128
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Snowboard wallmount gemaakt omdat ik anders niet weet waar ik die zal opbergen.
    Mag ook wel gezien worden
    Boutjes zijn deels structureel, deels decoratief, die zitten gewoon in het hout getapt, de rest is met houtlijm gedaan.

Ik had geen zwart foam meer, dus deed ik het maar het 2de beste, rood, want dat past ook wel bij het board
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Junior Member matsuba will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Mon 25-Jul-16
    Credits
    807
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Iedereen kent ze wel die foei lelijke fietsen vd postcode loterij. Mijn baas had er drie gewonnen waarvan 1 voor kids.
    Deze heb ik een paar maanden geleden gedaan en al zeg ik het zelf ''missie geslaagd''

20151002_152339.jpg
    20151002_153826.jpg
    20151002_155533.jpg

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.974
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Cool!...Maar eh, WAT heb je precies gedaan....Zie nu alleen een NA foto .
    Heb je een foto van VOOR de modificatie?
    Laatst gewijzigd door XenoMorpH; 15-08-16 om 19:10. Reden: typo
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    242.981
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Ken je de postcodeloterij fiets niet?

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.974
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Euh..nee?... Is dat erg?
    INTEL 8700K