Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 87

Onderwerp: WWWicked's Got Married :D

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Thanx iedereen. Moet wel zeggen dat het behoorlijk wennen is om "mijn vrouw" te zeggen. Heb al 9 jaar "mijn vriendin" gezegd, dat krijg je niet zo even uit het systeem.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Bezig met houten pc... Alex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the rough Alex's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Ye, ik heb nu een vergelijkbare situatie: ben sinds kort het huis uit. Het is heel vreemd om 'mijn huis' te zeggen, ook erg wennen .
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    PC:
    CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
    mobo:Asus P7P55D EVO
    GPU: Sapphire Radeon 5850
    RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
    Case:Project Piédestal

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Senior Member Nils will become famous soon enoughNils will become famous soon enough Nils's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Oct-08
    Credits
    830
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Gefeliciteerd, veel geluk samen!

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex Bekijk Berichten
    Ye, ik heb nu een vergelijkbare situatie: ben sinds kort het huis uit. Het is heel vreemd om 'mijn huis' te zeggen, ook erg wennen .
    Mijn huis is in Heijen, mijn thuis is bij mijn ouders in Nieuwegein.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Officieel pas om 15.00 uur vandaag:

En al weer 10 jaar samen.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    224.246
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Gefeliciteerd!

Pannenkoek animal baars is just really niceanimal baars is just really niceanimal baars is just really niceanimal baars is just really nice animal baars's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Credits
    515
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Van harte!!
    Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll

Senior Member boefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really niceboefmans is just really nice boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Credits
    826
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Feli!

Ik was in september 11 jaar getrouwd. We waren het bijna allebei vergeten :-) avond ervoor snel een restaurant geregeld :-p

Senior Member VoYaGeRTM is a jewel in the roughVoYaGeRTM is a jewel in the roughVoYaGeRTM is a jewel in the roughVoYaGeRTM is a jewel in the rough VoYaGeRTM's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 20-Jun-11
    Credits
    2.138
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Feli!!
    Cooled by HighFlow

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Gefeliciteerd!
    De tijd vliegt. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat je in dat pak op de foto verscheen.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Gefeliciteerd
    Steam: BarthasFall3n

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    De tijd vliegt. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat je in dat pak op de foto verscheen.
    Inderdaad, zo ervaar ik het ook.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Junior Member CrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really niceCrizCroz is just really nice
    Ingeschreven
    Thu 20-May-10
    Credits
    12
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    COngratz Mark

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    gefeliciteerd...............

Member Ximenez is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 13-Sep-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Gefeliciteerd man!

Senior Member B0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Credits
    740
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    congratz
    Greetz B0B0

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90

Null Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Credits
    603
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Gefeliciteerd.
    Ik las daar al 10 jaar getrouwd en toen ik het plaatje zag, wist ik zeker dat ik het verkeerd had gelezen

Wel nog wat speciaals gedaan?
    Of direct de eerste keer al net gedaan alsof je je trouwdag vergeten was?
    Laatst gewijzigd door Zhane; 22-09-11 om 19:40.

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Mijn oprechte felicitaties !
    Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Gefeliciteerd Mark!

Dat er nog wat jaar bij mogen komen!
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

Gesloten Onderwerp

User Tag List

Forum Rechten