+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 35 van de 35

Onderwerp: Nieuwe starwars films in 2014 -> 2015?

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Ja, dat klopt. Vind dat echter niet zo heel erg, een mooie manier om een reeks te doorbreken dunkt me. Zie je met Startrek nu ook gebeuren.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Hmm, bij Startrek zie ik al door de bomen het bos niet meer met al die spin-offs (The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager, Enterprise) en dan reken ik al die films nog niet eens mee.
    Star Wars is nog redelijk overzichtelijk.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Hmm, bij Startrek zie ik al door de bomen het bos niet meer met al die spin-offs (The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager, Enterprise) en dan reken ik al die films nog niet eens mee.
    Star Wars is nog redelijk overzichtelijk.
    Doelde eigenlijk meer op de laatste films. Waarbij dus een andere toekomst voor Starfleet eruit ziet dan wat we eigenlijk hebben gezien in al die spin-offs.

Niet dat ik een huge fan ben van ST, maar TNG, Voyager en Enterprise vond ik overigens best vermakelijk.
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Ben Woensdag naar de premičre geweest....Maar wat een film!!! Heeft igg mijn verwachtingen overtroffen
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Prutser DutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond repute DutchMicro's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Sep-11
    Credits
    3.734
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    35
    Ik ga er morgen met wat vrienden naar toe, en eerst uit eten.
    Uiteraard in cosplay, vandaag eerst nieuwe batterijen in mn lightsaber gedaan.

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.725
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Net kaartjes gereserveerd voor dinsdagavond.

Wij hebben plaatsen op het balkon(love seats) hihi.
    Ga met de vrouw en eerst uiteten,verheug mij er nu al op.

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.725
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    FF een filmpie!!!kan niet wachten tot dinsdag.Star Wars: The Force Awakens

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Ik ben net geweest.
    En ik denk dat Disney het helemaal niet verkeerd heeft gedaan. Eerlijk gezegd vind ik m zelfs minstens zo goed als de delen 1-3.
    . .

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Gaaf man! Ik kan niet wachten tot ik er heen kan gaan!

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Ik ben net geweest.
    En ik denk dat Disney het helemaal niet verkeerd heeft gedaan. Eerlijk gezegd vind ik m zelfs minstens zo goed als de delen 1-3.
    Geen Mickey oortjes gezien nee haha!! Ik kan niet iig wachten tot voorjaar 2017!!
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    De Disney studios hebben nogal wat films op de rol staan, om hun investering te rechtvaardigen.

In 2017 (of dat het voorjaar wordt betwijfel ik) komt Episode VIII en in 2019 komt Episode IX.

Maar in de tussenliggende jaren dat er geen grote Episode uit komt, komen de losse films uit. Zo komt er op 16 december 2016 "Rogue one" (speelt zich af net voor Episode IV) en in 2018 een film over het jonge leven van smokkelaar Han Solo.
    Vervolgens komt er na Episode IX nog een losse film uit over Boba Fett.(Boba Fett is de zoon van Jango Fett, de premiejager die oorspronkelijk model stond voor het clone leger van de Galactische Republiek).

Kortom, dat belooft de komende jaren nog veel kijkplezier.
    . .

Prutser DutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond reputeDutchMicro has a reputation beyond repute DutchMicro's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Sep-11
    Credits
    3.734
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    35
    Hij is echt zo vet!
    Wou toen hij klaar was gelijk nog een keer.

Disney heeft vooral de rechten volgens mij, JJ Abrams heeft hem geregisseerd en puik werk afgeleverd.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik heb het ook eindelijk gezien, ik vond het helemaal geweldig!!!

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Trailer voor de Star Wars film die in december 2016 uit komt

. .

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    was het maar vast december

+ Plaats een Reactie