+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 51 van de 51

Onderwerp: Films/series te verwachten in 2018

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    14.308
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Lijkt mij wel wat.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120

Deze gezien, ik vind het een aanrader

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    6.150
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Experiment Bekijk Berichten
    Dat inderdaad.
    Met die zo genaamde ´grappige quotes´. Droidright activist.. sorry ik weet dat het Disney is maar ik trek dit soort dingen heel slecht.
    Waarschijnlijk wilden ze de robot niet zo'n flat character geven, gezien de rol die ze daarna vervuld in de Milennium Falcon. Immers, het geeft een ander inzicht in de oudere Star wars films, wetende ze altijd aanwezig is.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120

Eindelijk gekeken, wauw wat een vette film is dat zeg!
    Ik wil het binnenkort nog een keer kijken
    Heel benieuwd naar Avengers 4!

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    6.150
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Heb je gekeken t/m de aftiteling?
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Jazeker! Ik moest wel ff Googlen wat het betekende, want ik herkende de logo op het apparaat niet xD

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.872
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Nieuwe film van James Cameron lijkt mij ook wel wat.

Junior Member TimdenK is on a distinguished road TimdenK's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 01-Sep-18
    Credits
    226
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Alita staat ook hoog op mijn lijstje.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Ik heb laatst een verrassend goede film gekeken, zeker een aanrader: Upgrade

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120

Eerste 4 episodes gekeken, vette serie tot nu toe

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.675
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Ik ben op Season 2 aant wachten
    INTEL 7800K