+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 51

Onderwerp: Films/series te verwachten in 2018

Member bunbun has a spectacular aura aboutbunbun has a spectacular aura about bunbun's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 06-Aug-17
    Credits
    657
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    3
    die film over han solo ga ik kijken in de bios zodra deze uit is, en is ie goed genoeg: koop ik er ook nog een blu ray van (ik kijk graag films 4-5x, meestal om mijn innerlijke audiofiel tevreden te stellen )
    ééndagsvlieg die de dag van z'n leven heeft~

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119

Lost in Space! Vette serie! Ben heel benieuwd naar seizoen 2

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.726
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Mede-Highflowerts ik ben donderdagavond naar Avengers Infinity War geweest.

Ik heb 4 tips:

-er komt een nieuwe Antman film

-bedenk even welke film met the Avengers, Dr Strange, Guardians of the Galaxy, Black Panther, Spiderman , Captain America, Thor en Iron Man je nog niet gezien hebt en probeer m mee te pakken voordat je naar Infinite War gaat
    -kom niet te laat, want vanaf het begin zit er vaart in de film
    -als de film is afgelopen, ga niet gelijk weg maar wacht tot de aftiteling klaar is.

Kortom, wil je toekomstige Marvel films gaan bekijken, dan is dit een must-see.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Ik moet nog Thor en Black Panther kijken, maar die valt nog nergens te krijgen aarghhh...
    Zodra ik die twee gezien heb, ga ik direct Infinity War kijken, vet zin in!

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.726
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Thor Ragnarok is al verkrijgbaar op blu-ray en dvd.
    Black Panther draait nog in Schiedam.

De film heeft zoveel vaart en daardoor is er geen ruimte om uitleg te geven wie wie is. Dus als je bepaalde films niet hebt gezien, ontgaan je gewoon bepaalde verwijzingen. De makers gaan er gewoon vanuit dat je de karakters kent.

N.B. leuk spelletje wat ik altijd speel als ik naar een Marvel ga, is "ontdek Stan Lee in de film".
    . .

Senior Member DBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud of DBRichard's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-Mar-12
    Credits
    4.664
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Black Panther is al verkrijgbaar in BLu Ray quality *wink wink*

Wees emotioneel voorbereid op Infinity War!

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.513
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Stan Lee was ditmaal beetje te makkelijk...
    Voor de rest een steen goede film!
    Laatst gewijzigd door XenoMorpH; 05-05-18 om 21:05.
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Heb Black Panther en Thor in goede kwaliteit eindelijk, binnenkort ff tijd voor maken om te kijken en hopelijk draait daarna Infinity Wars nog in de bios

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Hier kijk ik ook naar uit:

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Thor gezien, vette film.
    Black Panther gezien, nog vettere film.
    Binnenkort Captain America Civil War nog een keer kijken, ben al vergeten waar die over ging :O

En daarna Infinity War!

Kijk volgorde:

Geheel met series:

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.882
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Hier ga ik heen!!

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Gaaf! Die moet ik ook zien!

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.726
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Zijn er al mensen naar Deadpool 2

of Han Solo geweest?

. .

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.882
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Zijn er al mensen naar Deadpool 2

of Han Solo geweest?

Mijn pa is naar Han Solo geweest gisteren,en hij vond het een leuke film.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Beide nog niet gezien, Infinity War ook nog niet

Jij wel?? En?

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.726
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Nee ik ook niet, te druk/prioriteiten etc.

De opbrengst t 1e weekend voor Han Solo viel ook wat tegen, maar dat komt denk ik ook door t weer en doordat je buiten de Renaultreclame verder weinig promotie ziet rondom de film.
    . .

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.804
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Gisteravond met onze kale vriend @Thierry naar Solo geweest.
    Film is wel oke. Zat 1 ding in waar ik mij echt aan kapot zat te ergeren.... maarja... dat feministische geleuter zien we de laatste tijd wel vaker terug in films.

Als je de film hebt gezien snappen mensen wel wat ik bedoel.

Member Unilythe is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 18-Dec-16
    Credits
    1.045
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Experiment Bekijk Berichten
    Als je de film hebt gezien snappen mensen wel wat ik bedoel.

Moet heel eerlijk zeggen... Ik heb de film gezien en weet oprecht niet wat je bedoeld :p
    Ik vond Solo ook een prima film. Han Solo als personage vond ik zelf het minst interessant van de film. Hij is typisch Han Solo aan het begin van de film, en typisch Han Solo aan het einde. Prima geacteerd en blijft een leuk karakter, maar niet erg interessant. Verder waren behalve één bepaalde robot (die was best irritant) alle personages wel goed. Het verhaal en het acteerwerk van alle actuers was prima.

Ook Deadpool 2 gezien. Het verhaal vond ik een beetje ver gezocht, maar goed, de humor en actie was wel weer typisch Deadpool en daar kom je voor.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.513
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Vond Han Solo een strakke film, zeer zeker waardig in de SW Universum. En dat feminisme snap ik ook niet helemaal....als je doelt op de "vrouwlijke" robot....?!?
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.804
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XenoMorpH Bekijk Berichten
    Vond Han Solo een strakke film, zeer zeker waardig in de SW Universum. En dat feminisme snap ik ook niet helemaal....als je doelt op de "vrouwlijke" robot....?!?
    Dat inderdaad.
    Met die zo genaamde ´grappige quotes´. Droidright activist.. sorry ik weet dat het Disney is maar ik trek dit soort dingen heel slecht.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten