• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[2006] Blood Diamond

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik had deze al een hele lange tijd om mijn HDD, maar nooit de moeite waard gevonden om het te kijken :p

Maar vorige week toch maar gedaan, omdat ik er wel benieuwd naar was.
Ik heb me goed laten verrassen!
Want ik vind het een bijzonder goede film, waar ik goed mee kon leven met de hoofdrol spelers.
Daardoor een spannende en meeslepende film.

Trailer:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aN8ImfKOZPA]YouTube - Blood Diamond Trailer HQ (2006)[/ame]


IMDB:
Blood Diamond (2006)



ps... Jennifer Connelly :055:
 
Waarschijnlijk omdat je ondertussen zat te downloaden, anime zat te checken etc.
waardoor je jouw aandacht niet op de film had en daardoor de film niet goed volgde en het dus niet zoveel aan vond -> dus ging je nog meer andere dingen doen -> vicieuze circel en toen film was afgelopen dacht je: wtf, waar ging de film over, wat een slechte film :p
 
Waarschijnlijk omdat je ondertussen zat te downloaden, anime zat te checken etc.
waardoor je jouw aandacht niet op de film had en daardoor de film niet goed volgde en het dus niet zoveel aan vond -> dus ging je nog meer andere dingen doen -> vicieuze circel en toen film was afgelopen dacht je: wtf, waar ging de film over, wat een slechte film :p

wat een bekend fenomeen :p
weet ook niet meer goed wat ik van deze film vond heb hem jaren geleden al gezien misschien eens een keer opnieuw kijken:)
Greetz B0B0
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan