+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 16 van de 16

Onderwerp: Wie kan me helpen met PETG buigen? Omgeving Haaksbergen

Junior Member Johan_kip is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 28-Feb-18
    Credits
    556
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1

Wie kan me helpen met PETG buigen? Omgeving Haaksbergen

Hallo allemaal . ik heb hier een misschien rare vraag.
    ik wil in een van deze maanden een nieuwe pc samenstellen.
    met als hoofd de thermaltake tower 900 ryzen 1800 x en nvidia 10 nog iets.
    maar ik wil alles custom loops (hardline) hebben voor de mooiigheid slangen het is gewoon tja haha.
    de CPU grafische kaart en misschien de moederboard, het moet echt een showmodel worden.
    Mijn vraag is dus bestaan er bedrijven of personen op dit forum die dit kunnen buigen en plaatsen ik kan het zelf niet ik heb het zelf geprobeerd en uiteindelijk 100 euro aan pteg kunnen weggooien omdat het fout ging .
    k kan beter die 100 euro aan een persoon geven voor een dag dan het weg te gooien aan tubing die ik niet kan gebruiken .

MVG Johan

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Ik heb even jouw onderwerp titel aangepast, hopelijk zijn er mensen bij jou in de buurt die even langs kunnen hoppen om te buigen

Member Syntraxx will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    805
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Hoi Johan,

Als jij voor 100 of meer aan tubes verbruikt hebt (mislukt) vraag ik me wel even iets af..

op wat voor manier mislukt dit? te heet? te vroeg begonnen met buigen? gebruik je wel inserts? of gaat het meer om de afmetingen
    heb je je van te voren wel goed geinformeerd over hoe te buigen? want toen ik hier een jaar geleden mee begon had ik me van te voren goed geinformeerd over hoe en wat te buigen en heb daarna mischien een 10 -20 euro verprutst.. heb je veel bends? zoniet zou je ook kunnen overwegen 90 graden stukjes te gebruiken ( zou wat goedkoper zijn )

Ingeschreven
    Wed 28-Feb-18
    Credits
    556
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Syntraxx Bekijk Berichten
    Hoi Johan,

Als jij voor 100 of meer aan tubes verbruikt hebt (mislukt) vraag ik me wel even iets af..

op wat voor manier mislukt dit? te heet? te vroeg begonnen met buigen? gebruik je wel inserts? of gaat het meer om de afmetingen
    heb je je van te voren wel goed geinformeerd over hoe te buigen? want toen ik hier een jaar geleden mee begon had ik me van te voren goed geinformeerd over hoe en wat te buigen en heb daarna mischien een 10 -20 euro verprutst.. heb je veel bends? zoniet zou je ook kunnen overwegen 90 graden stukjes te gebruiken ( zou wat goedkoper zijn )
    Ja kijk ik weet het niet het lukt mij gewoon niet haha
    ik heb videos op YouTube gekeken een hele zooi gelezen
    en ik wil het toch wel mooi hebben .
    goedkoop maakt me niks uit ik wil het mooi hebben en ik vind met bochtjes werken geen mooi product dat vind ik (iedereen heeft een eigen insteek der in) ,

ik kan ook geen bedrijven vinden die het doen .

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    14.308
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Als het buigen niet lukt,waarom gebruik je dan geen fittingen?
    Zo omzeil je het buigen.

Ingeschreven
    Wed 28-Feb-18
    Credits
    556
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hightower Bekijk Berichten
    Als het buigen niet lukt,waarom gebruik je dan geen fittingen?
    Zo omzeil je het buigen.
    zoals ik hierboven al zei ik vind het geen mooi gezicht met die fittingen

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    14.308
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    O,dat haal ik niet uit je berichtje,dat je dat niet mooi vind.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120

Ingeschreven
    Wed 28-Feb-18
    Credits
    556
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Ja klopt ben ik helemaal met je eens maar wat nou als ik een 45 graden bocht of een s bocht nodig heb ? of een hele flauwe bocht ?
    ik wil alles doen in een tower 900 van thermaltake dus CPU koeling Mobo koeling en GPU koeling je kunt mij niet zeggen dat je het afkunt met aleen 90 gradenbochtjes

Member Unilythe is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 18-Dec-16
    Credits
    1.237
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Misschien moet je je verwachtingen/eisen dan iets aanpassen. Je hebt redelijk strenge eisen voor iemand die er achter is gekomen het niet zelf te kunnen, en alle voorgestelde oplossingen zijn niet hoe je het wilt. Dan moet je inderdaad iemand vinden die dat allemaal voor je wilt doen, maar dat is niet simpel.

Wie weet is er iemand op tweakers die je wel wilt helpen, dus dat kan je nog proberen. Maar als dat niet lukt, dan ben ik bang dat je moet toch één van de voorgestelde oplossingen in deze thread proberen, of ergens anders je eisen moet aanpassen.

Ingeschreven
    Wed 28-Feb-18
    Credits
    556
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unilythe Bekijk Berichten
    Misschien moet je je verwachtingen/eisen dan iets aanpassen. Je hebt redelijk strenge eisen voor iemand die er achter is gekomen het niet zelf te kunnen, en alle voorgestelde oplossingen zijn niet hoe je het wilt. Dan moet je inderdaad iemand vinden die dat allemaal voor je wilt doen, maar dat is niet simpel.

Wie weet is er iemand op tweakers die je wel wilt helpen, dus dat kan je nog proberen. Maar als dat niet lukt, dan ben ik bang dat je moet toch één van de voorgestelde oplossingen in deze thread proberen, of ergens anders je eisen moet aanpassen.
    Klopt ik zal het eens proberen op tweakers ik dacht in eerste instantie het hier te doen omdat deze site is gefocust op koeling
    maar men eisen aanpassen haha jullie kennen me niet in het echt ben er veelte eigenwijs voor peinst er niet over om iets te maken wat ik niet mooi vind dan ga ik me er gewoon aan ergeren.

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.088
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Als je gerichte aanbevelingen/feedback wilt, maak dan eens een filmpje waarin jij een buisje buigt.
    Kan hier gelijk gezien worden wat er niet goed gaat...
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 2x8GB 1866MHz - MSI R9 280X OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung 840 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    TFC Admiral 360 + Corsair SP120 [3x] - MCP655/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Swiftech MCW82.2

Dell XPS 13 (2015) - Dell Studio 1555

Denon AVR1713 - Denon DCD1015 - Philips BDP3380/12
    Bowers & Wilkins VM1 [5x] - Boston Acoustics ASW250

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    805
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je al iemand hiervoor gevonden hebt

Ingeschreven
    Wed 28-Feb-18
    Credits
    556
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Source Bekijk Berichten
    Als je gerichte aanbevelingen/feedback wilt, maak dan eens een filmpje waarin jij een buisje buigt.
    Kan hier gelijk gezien worden wat er niet goed gaat...
    dat was ja niet men vraag zoals genoemd in het eerste bericht dus helaas geen filmpje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Syntraxx Bekijk Berichten
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je al iemand hiervoor gevonden hebt
    helaas niet

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    805
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)