+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Mayhems Blitz Part 2

Member Rolandos582 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 02-Jun-15
    Credits
    1.264
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5

Mayhems Blitz Part 2

Hi!

Het is weer tijd voor maintenance, ander kleurtje erin en schoonspoelen. Dit is de eerste keer dat ik de blitz kit gebruik.

Heb alles gedrained en loop gevuld met deli water + blitz. Maar nu laat ik hem zo'n 16 uur draaien met alleen de pomp aan?

Ik gebruik oa ook een aquaero, deze staat nu afgekoppeld zodat pomp op 100% staat. Fans etc draaien niet, maakt dat nog wat uit hierin? Anders zou ik pc moeten aansluiten en aquaero op 100% moeten zetten.

Graag hoor ik het!

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.267
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Alleen pomp aan is voldoende
    Het gaat erom dat het mengsel alle blokken, radiatoren, etc. kan schoonspoelen.
    Voor de zekerheid kan je wel de fans op de radiatoren laten draaien, want de pomp wordt een beetje warm en kan zo beter afkoelen.

Ingeschreven
    Tue 02-Jun-15
    Credits
    1.264
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Hmm kan het kwaad om de pc kort aan te hebben om aquaero naar max te zetten zodat de fans kunnen draaien?

Zonder aquaero = pompen 100% maar hoe krijg je dan de fans aan?

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.267
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Dat kan geen kwaad.
    Of je kan met een bridging tool alleen de voeding aanzetten, dan sluit je de fans aan op de voeding (mocht je een molex naar 3-pin kabeltje hebben liggen o.i.d.)
    Maar ik denk niet dat het noodzakelijk is, de pomp kan best wat hebben.

Ingeschreven
    Tue 02-Jun-15
    Credits
    1.264
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Top, zo te zien is het allemaal redelijk goed gekomen. Nu beginnend het oude spelletje weer om alle lucht eruit te krijgen. Met een dual loop in een systeem wat wel wat weegt altijd interessant!

Thanks Freddy! :-)

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten