+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: EK-Velocity Intel/AMD Mounting Kit

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.954
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31

EK-Velocity Intel/AMD Mounting Kit

@Freddy; Ik ben van plan om over te stappen van een Intel naar een AMD CPU. Ik heb nu de EK-Velocity - Nickel + Acetal INTEL versie, weet jij of EK ook van die omzet kitjes heeft van Intel naar AMD?
    Ik heb geen zin om een compleet nieuw block te moeten kopen.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.530
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Die zijn nog niet los te koop, maar ik ga het navragen en kom er z.s.m. op terug.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.954
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Heb net contact gehad met EK.....het zijn wel afzetters hoor.
    Ze vragen €30 voor de kit en danog verzendkosten....pfffff. Waarom niet gewoon 1 block en 2 mounting kits erbij leveren.
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    242.975
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Dat had je moeten bedenken toen je besloot een intel-only block te kopen.
    Standaard versie heeft beide mounting kits.

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.954
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Niet wanneer er voor RGB alleen keuze was voor AMD OF Intel en niet beide.
    Of ik zat aan de EK-Velocity Strike RGB - Matte Black + Silver vast, welke ik niet wou omdat ik een acetal top wilde hebben. De Strike heeft wel beide mounting kits aanboord, maar dan betaal je ook gelijk €142 ervoor.

Op de website van EK kan ook geen classic vinden die beide mounting kits bevat.
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.530
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Er zat idd geen AMD mounting plate bij dit blok, als het goed is kan ik een AMD mounting plate mee krijgen bij de eerst volgende levering voor een betere prijs (ik laat je nog weten, voeg ik het toe aan de shop).
    Had je met of zonder RGB? Met RGB moet namelijk ook een andere RGB kit voor AMD.

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.954
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Ik had inmiddels al via EK besteld, maar het blijkt dat de mounting plate ook de ledstrip bevat. Het blijkt dat de leds op de metalen mounting vast zitten.
    Dat verklaart ook de meer prijs.

In ieder gebal bedankt.
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten