+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 269

Onderwerp: Drain / Aftappunt / Leegloop ideeŽn

Member Ralphios is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 07-Jan-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Dat doe ik dus. Heb gewoon spierpijn aan mijn kaken en lippen, ik zuig namelijk nooit hahaha LOL
    Ben meer van de rosbief dan van de duitse worsten ROFL

Member Strict is on a distinguished road Strict's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Dec-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    warom wil je de loop leeg hebben dan?

Ingeschreven
    Wed 07-Jan-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Ik heb voor de lektest de rotzooi erin gegooid die Thermal take bij de kast leverd. Dit heb ik gedaan om de volgende reden:

Als er bij de lektest blijkt dat ik gewoonweg een idioot ben geweest en er overal vloeistof uitspuit dan ben ik dure Fesser one kwijt. Nu heb ik Tt erin gedaan om de reden dat als ik zou knoeien of er een gigantische lek zou zijn dat ik niet mijn goede spul zou weggooien.

Nu zit ik met het volgende:
    Ik wil het liefste niet het Tt water mixen met Fesser One

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    1 of 2 liter gedistilleerd water door heen pompen, om het Tt water eruit te spoelen

Ingeschreven
    Wed 07-Jan-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    jah maar hoe krijg ik dat ged. water er dan weer uit? of dat beetje wat achter blijft maakt dan niets uit?

Nr 13.824.918 of Holland . Spankyfart is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 23-Dec-08
    Credits
    845
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ralphios Bekijk Berichten
    jah maar hoe krijg ik dat ged. water er dan weer uit? of dat beetje wat achter blijft maakt dan niets uit?
    Gedestilleerd water koelt beter dan die feser one premix, dus dat zit wel goed.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Gedistilleerd water kan geen kwaad met andere koelvloeistoffen

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    voor het leeg laten lopen moet je niet alleen aan de onder kant iets open zetten... ook aan de boven kant moet je een opening hebben.

zet en res open of trek de slang van de bovenste aansluiting in je setup.

Als water in een setup maar aan 1 kant lucht krijgt blijft het zeg maar plakken in de slangen..

een Fillpoort boven in de kast en je bent er van af.

Senior Member ward0 is on a distinguished road ward0's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Apr-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    pomp laten draaien dan moet het water er wel uit

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Credits
    16
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ward0 Bekijk Berichten
    pomp laten draaien dan moet het water er wel uit
    Leek me ook logisch maar dat gebeurd dus niet.

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    als het water aan de zuig kant van de pomp weg is doet hij niks meer...ookal zit alles er achter de pers kant nog vol
    Laatst gewijzigd door Thierry; 26-01-09 om 19:37.

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Credits
    16
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Yeps daarom, het probleem bij mij is dat de drainport onder het reservoir zit en
    de fillport weer boven het reservoir.

Daarnaast gaat het van rad naar reservoir en van reservoir naar de pomp.

Dus als ik blaas vanuit de fillport, dan komt de lucht uit de drainport. Het heeft
    zeg maar geen effect op de vloeistof in de loop door de plaatsing van alles.

Kortom de drainport zit er bij mij in voor joker

Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    dacht ook een keer slim tezijn door er een compressor op tezetten....BANG...
    pomp uit elkaar

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Weten we ook weer dat we dat dus niet moeten doen

Member davevleugel is on a distinguished road davevleugel's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 25-Aug-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Compressor kan best.. met beleid....
    Project voor Amstel bier lief hebbers (staat momenteel stil vanwege school foto's: Hier!

Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Credits
    16
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Staat wel mooi hoor Freddy rofl

Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    ja met beleid..... ik maakte denk ik de fout dat ik bijna recht streeks tegen de pomp in blies met de volle mep 8 bar of zo

Senior Member ShaquilleMoreno is on a distinguished road ShaquilleMoreno's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 02-Mar-08
    Credits
    560
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Door dit soort berichten wordt ik toch wel heel erg nieuwsgierig wat mijn drainport gaat doen dit weekend.

Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Credits
    16
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Hmja ik zal duimen voor je

/off topic, je hebt genoeg van dezelfde draden voor je voeding?

Senior Member ShaquilleMoreno is on a distinguished road ShaquilleMoreno's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 02-Mar-08
    Credits
    560
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    offtopic:

Yep. Heb nu (door Damunk en als de post ze niet kwijt raakt) m'n kabels compleet. Van de vier kabels hebben er dan drie rode connectors en de vierde heeft dan een zwarte connector. Daar kan ik wel mee leven.

Maar mocht er iemand nog een 6-pins PCI-e kabel hebben liggen met een rood voetje hou ik me altijd aanbevolen.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten