+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver

Member Syntraxx is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    773
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2

Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver

Hoi,

Gezien in mn loopje gaat schoonmaken zat ik er aan te denken om ook mn tubing te vervangen
    Nu heb ik het volgende gevonden:Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver en was benieuw hoe dit gebogen moet worden.
    Natuurlijk wel even op ge-googled ,maar niet echt iets duidelijks over kunnen vinden helaas

Gaat dit op dezelfde manier als met PEGT? ( behalve het verhitten neem ik aan ) of is dit weer een hele next level bending?

En gezien het prijs kaartje wat er aan hangt zou ik hier niet echt veel van willen verprutsen zeg maar
    Graag hoor ik wat tip om mn keuze voor tubbing te kunnen maken

Alvast bedankt!

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.968.090
    Mentioned
    217 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Deze kan je eigenlijk niet buigen, dan beschadig je de chrome coating.
    Met deze tubing kan je het beste gebruik maken van adapter fittingen (30, 45, 60 en 90 graden fittingen etc.).

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    773
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Ok, Dank je wel freddy

Das dan wel heel erg jammer want er zitten toch een aantal plekjes waar bochten gemaakt moeten gaan worden.
    En met eventuele bijkomende fittingen wordt het dan wel een heel erg duur feestjes..

Zal dan maar gauw is even wat clear tubbes bestellen dan ..want ik krijg weer kriebels

PS: over kriebels gesproken?? ik zag dat EK ook weer met nieuw vloeistof komt EK-Cryofeul Solid .... maar volgens mij staan deze in de shop onder het verkeerde kopje onder onderhoud /anti alg enz enz toen ik gister op zoek was naar spoel spullie en dan rijst ook weer de volgende vraag.. wanneer komt dit uit? of is dit al

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.968.090
    Mentioned
    217 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    De nieuwe koelvloeistof van EK kan je inderdaad ook bij HighFlow vooruit bestellen, volgende week op voorraad.
    Dus als je deze week besteld, heb je het volgende week in huis:

De 250ml toevoeging versie:

EK-CryoFuel Solid Concentrate 250mL (non-transparent)

En de kant en klare versie van 1 liter:

EK-CryoFuel Solid Premix 1000mL (non-transparent)

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    773
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Dan al?? dan ga ik ff een flesje bestellen

besteld !!

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    773
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Al enig inzicht op wanneer deze wordt bezorgd? staat nog steeds op rood ..

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.968.090
    Mentioned
    217 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Nog geen verzendbevestiging vanuit EK ontvangen, ik denk dat het vrijdag bij ons gaat binnen komen.

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    773
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    hmmmm... dan wordt het dus pas volgende week... oooh oooh ik voel een Vue-pre order komen ( 3 maand ? )

een Deja-vue

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten