• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Blitz mayhem one shot

Syntraxx

Member
Hey peepz,

Het is voor mij tijd om mijn system te cleanen.
Gezien ik sinds april Primochill Vue gebruikt wil ik dit wel even grondig aanpakken.

Ik wil natuurlijk niet al te veel hassle hebben (blitz kit part 1 en 2 )
Dus dacht ik eerst dat ik dan System reboot of pre van primochill zelf ging gebruiken om de loopjes te cleanen
maar nu zag ik dat mayhem ook one shot heeft ( alles in een?)

wat is hiervoor het best wat ik kan gebruiken keep in mind het gaat hem om Vue lastig spullie te verwijderen uit radiiators als je t mij vraagd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het zo grondig mogelijk wilt doen, dan is de Blitz Kit het beste.
Kost wat meer werk en tijd, maar dan weet je zeker dat het schoon is.

De Blitz One Shot zal ook prima zijn, maar radiatoren maakt ie niet zo grondig schoon als de Part 1 van de Blitz Kit.
Als je om het jaar of sneller koelvloeistof vervangt/onderhoud pleegt, dan zal de One Shot denk ik voldoende zijn.
Ben je van plan om hierna paar jaar niks meer aan te doen, dan kan je beter nu even de tijd en moeite nemen voor de Blitz Kit behandeling.
 
hey freddy,

Bedankt voor je snelle reactie.
meestal vervang ik de vloeistof binnen een jaar .Maar nu gaat het juist om primo chill Vue.. lijkt mij een hardnekkig beestje om te verwijderen Dit zit er sinds april in (2 loopjes) waarvan er een nu wat begint te klonteren..Zag op de site dat One shot ook prima is voor eht verwijderen van
Fast removal of slime, silt & detritus.

Dus ik dacht kan dit dan ook mooi gebruiken Tenzij de Primochill Sys prep /Reboot ook voldoende is
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan