+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C

Member Syntraxx will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    992
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    3

Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C

Hoi,

Ben ik eindelijk zover deze te bestellen is ie helaas niet meer op voorraad (zoals freddy me al voort had gewaarschuwd )
    Echter nu ben ik wel benieuwd hoe lang het gaat duren voor dat deze weer op voorraad is als ik m nu besteld ( moet natuurlijk uit china komen) ik weet dat het tegenwoordig een stuk sneller kan allemaal en weet ook niet of deze al weer is besteld door Highflow en eventueel al onderweg is om vooraadje bij te vullen

kan iemand mij ook vertellen of dit wel een aanrader is?
    ik heb ook van barrow via highflow de cpu block RGB alleen is dit hellaas een 3 pin rgb aansluiting waardoor ik dus nu ook een adapter moet aanschaffen

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.267
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Die moeten in de week van 10 juni bij ons weer gaan binnen komen als er geen onvoorziene vertragingen zijn, inclusief de 3-pin RGB adapter kabel
    Kwam er zelf laatst ook achter dat ik zo'n kabel nodig heb , ben bezig met een kantoor PC waar ik een Barrow AMD CPU blok gebruik.

Mensen zijn al aan het pre-orderen, als dat zo doorgaat houden we niet veel over van de aantallen die binnen gaan komen.
    Dus wederom weer het advies z.s.m. te bestellen, zodat we een exemplaar voor je kunnen reserveren
    Dan kan jouw bestelling gelijk verzonden worden als de spullen bij ons binnen komen.

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    992
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Die moeten in de week van 10 juni bij ons weer gaan binnen komen als er geen onvoorziene vertragingen zijn, inclusief de 3-pin RGB adapter kabel
    Kwam er zelf laatst ook achter dat ik zo'n kabel nodig heb , ben bezig met een kantoor PC waar ik een Barrow AMD CPU blok gebruik.

Mensen zijn al aan het pre-orderen, als dat zo doorgaat houden we niet veel over van de aantallen die binnen gaan komen.
    Dus wederom weer het advies z.s.m. te bestellen, zodat we een exemplaar voor je kunnen reserveren
    Dan kan jouw bestelling gelijk verzonden worden als de spullen bij ons binnen komen.
    Dan is ie bij deze besteld ..
    ja het jammere van het CPU block is dat deze dus niet op het board aangesloten kan worden.
    ik zie dat jullie een 16 RGB aansluiting van barrow in jullie shop hebben maar er is ook een 8 way aansluiting

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.267
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Kan je de productcode geven van de 8 way ? Dan zetten we die ook op de bestelljst.

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    992
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    3
    Kan je de productcode geven van de 8 way ? Dan zetten we die ook op de bestelljst.
    Product code kan ik zo 1,2,3 niet vinden hier onder de link naar het product op de site van barrow

http://www.barrowint.com/index.php/article/593.html

Alleen staat hier de DK101 maar deze is 12v het moet de DK201 zijn die is namelijk wel 5v
    Laatst gewijzigd door Syntraxx; 29-05-19 om 10:39.

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    992
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    3

Hoi freddy,

Ik zag vanmiddag een mail dat jullie volgende week 2 weken op vakantie zijn
    is er al iets beklend over de distro plate? had gehoopt dit deze week nog hier te hebben ipv over 3 weken

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.267
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    De levering van Barrow heeft 1~2 weken vertraging opgelopen
    Het moet nu in de week van 24 juni bij ons binnen komen.
    Een collega staat standby hiervoor, we houden je op de hoogte per mail.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten