Bekijk Poll Resultaten: TP18 is niet meer in Eindhoven

Stemmers
11. Je mag niet op deze poll stemmen
  • We gaan door want mijn vriendin heeft al plannen

4 36,36%
  • Dan is dit een mooi moment om ermee te stoppen

1 9,09%
  • Ik laat het afhangen van de nieuwe locatie en/of datum

5 45,45%
  • Iets anders....

1 9,09%
+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: The Party 18 of .....

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.551
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52

The Party 18 of .....

Geachte en beruchte Highflowerts,

Zoals de harde kern van Highflow wel weet, zijn we de afgelopen 10 jaar (TP8 t/m TP 17 meen ik) telkens rond de paasdagen bijeen geweest op een lanparty in Eindhoven.

De Beurs in Eindhoven gaat dicht en tegen de vlakte over een paar maanden. Kortom, de paasdagen zullen voortaan anders zijn.

Op dit moment is er nog niks bekend bij de TP organisatie. Daarom leek het mij goed om dit niet af te wachten en democratisch de opties te bekijken.

Je kan je/jullie keuze ook hieronder toelichten, want niet iedereen zit (actief) op het forum.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.225
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Ik heb de derde optie gekozen.
    chef prutsert

Junior Member Demolisher is just really niceDemolisher is just really niceDemolisher is just really niceDemolisher is just really nice Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Credits
    1.707
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Eerste, en ik kan niet zonder jullie <3
    Project Kodiak

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    13.577.613
    Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    We gaan natuurlijk door Elk jaar iets om naar uit te kijken!

Senior Member Sparky has a spectacular aura aboutSparky has a spectacular aura aboutSparky has a spectacular aura about Sparky's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 15-Oct-09
    Credits
    2.035
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    ik vind dat we sowieso moeten doorgaan, desnoods gaan we met de harde kern in de opslag van zitten
    Formally known as pLaSmA.

Dutch Fire Rangers

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    13.577.613
    Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dat is idd ook nog een optie, we kunnen met een groepje bij ons op de zaak gaan lannen, BBQ erbij (want dat moest ook nog gebeuren ).

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.432
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Zal wel een flinke BBQ worden dan met 10 jaar planning.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.225
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Experiment Bekijk Berichten
    Zal wel een flinke BBQ worden dan met 10 jaar planning.
    Ja voor 10 dagen lang he.

En kunnen we allemaal blijven slapen?haha.
    chef prutsert

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.239
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Als je Sander in het magazijn laat slapen Freddy zou ik z’n handjes wel op z’n rug ty-wrappen anders is je magazijn daarna leeg

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.225
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_cyberspace Bekijk Berichten
    Als je Sander in het magazijn laat slapen Freddy zou ik z’n handjes wel op z’n rug ty-wrappen anders is je magazijn daarna leeg
    En de voetjes he!
    Maar heb veel afgenomen van dat magazijn,haha.

En der komt nog meer aan,sponser?
    chef prutsert

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    3.254
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    momenteel is er nog niks definitiefs over een nieuwe locatie, maar zo gauw we vanuit de organisatie iets nieuws te melden hebben zullen we dat ook zeker via alle kanalen doen. het heeft voor ons zeer weinig nut om die info achter te houden. until then, alles wat je hoort blijft bij speculatie/geruchten/opties.
    don't worry, we zijn zeker hard bezig om The-Party 18 net zo vet als altijd te maken, maar sommige zaken nemen iets meer tijd in dan normaal. we'll keep you all updated =]

is een paar dagen geleden op de discord van the pary gepost...
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.551
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Hahaha toen ik het las, dacht ik : mixedup zal toch niet stiekem zelf een nieuwe the party organiseren? Maar toen las ik dat het van discord kwam.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.510
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    we kunnen hier ook in Aadorp in het weiland gaan zitten, paar tentjes en dikke BBQ

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    3.254
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Hahaha toen ik het las, dacht ik : mixedup zal toch niet stiekem zelf een nieuwe the party organiseren? Maar toen las ik dat het van discord kwam.
    haha dat word em niet nee
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    13.577.613
    Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Voor mij zou het wel te doen zijn, mijn zus woont in Almelo, dat is daar om de hoek en kan ik het bezoek combineren

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten