+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 68 van de 68

Onderwerp: Het grote "The Party 17" topic

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.599.098
    Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    121
    Dit zijn de ontvangen betalingen tot zover:

MRGIORGIO
    FREDDY (+CREW)
    BOS €82,50
    VUIJK €275,00
    SEPP €82,50
    HARDEMAN €440,00
    ROOIJ €55,00
    SAEGER €55,00

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    6.441
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    50
    Zo even uit de losse pols:
    volgens mij missen we nog de bijdrage van @Reinoud Ramaker, @Solid Steve en @vincent

Klopt dit heren?
    Laatst gewijzigd door MrGiorgio; 05-01-19 om 10:36.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.599.098
    Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    121
    Een betaling erbij gekomen:
    MRGIORGIO
    FREDDY (+CREW)
    BOS €82,50
    VUIJK €275,00
    SEPP €82,50
    HARDEMAN €440,00
    ROOIJ €55,00
    SAEGER €55,00
    SolidSteve €55,00

We missen dan alleen nog de betalingen van Vincent (€165,-) en Reinoud (€82,50).
    Maken jullie het gauw in orde a.u.b.?

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.876
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Ik heb nu 2x een 1,5 plek, dat zijn eigenlijk 3 kaarten. Maat van me wil z'n vriendin zaterdag een dagje langs laten komen, dan kan zij in principe toch op dat ene kaartje wat "over" is binnen komen lijkt me? Ik krijg dan 5 tickets...
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    6.441
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    50
    Lijkt mij prima.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.599.098
    Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    121
    Ik heb de tickets betaald en worden z.s.m. naar Gio verstuurd, dan kan het weer verdeeld worden

@vincent (€165,-) en @Reinoud Ramaker (€82,50), maken jullie de betaling in orde?

Member Glosy_nL is on a distinguished road Glosy_nL's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 12-Feb-11
    Credits
    272
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    [QUOTE=Freddy;307015]Een betaling erbij gekomen:
    MRGIORGIO
    FREDDY (+CREW)
    BOS €82,50
    VUIJK €275,00
    SEPP €82,50
    HARDEMAN €440,00
    ROOIJ €55,00
    SAEGER €55,00
    SolidSteve €55,00

Yo kan je ook mijn naam erbijzetten haha, SAEGER is de achternaam van mijn vrouwke :p groetjes, Glosy_nL

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.599.098
    Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    121
    MRGIORGIO
    FREDDY (+CREW)
    BOS €82,50
    VUIJK €275,00
    SEPP €82,50
    HARDEMAN €440,00
    ROOIJ €55,00
    Glosy_nL €55,00
    SolidSteve €55,00
    Reinoud €82,50

Betaling van Reinoud ook ontvangen, thanks!
    Nu alleen nog @vincent, gaat alles goed daar?

+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten