+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 175

Onderwerp: Het grote "The Party 17" topic

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.624
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Als ik pech heb zit dat precies in mijn renovatie / nieuwe badkamer verbouwing.
    Maar ik zal sowieso weer ff een balletje opgooien in mijn groep, kijken wie er mee wil.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.874
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Hou je wel de deadline in de gaten?
    Alles staat in de startpost.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.874
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    In deze drukke decembermaand zouden we het bijna vergeten, maar de deadline nadert met rasse schreden.

En we missen nog de aanmeldingen van @arwin74 , @enthernal , @l3p . Gaan die niet mee?

En gaat @MrMdemiC deze laatste keer ook niet mee?
    . .

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.624
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Zou moeten lukken voor mij (ons), dus bij deze: 2x 1,5 plek en 2x 1 plek. Totaal 4 personen.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.192
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Ik moet helaas afzeggen,ga met de familie een weekend weg.
    Opa en oma betalen,haha.
    Maar goed,veel plezier en misschien tot 2020

Senior Member DBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud of DBRichard's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-Mar-12
    Credits
    4.821
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    Of waarom het lijkt alsof DBRichard meedoet aan TVOH. - MrGiorgio
    Ik kwam dit nu pas tegen, is het vanwege de lichtshow toen of de mic?

Ook hierbij even mededelen dat ik er niet met de PC bij ben op de volgende The Party, mogelijk kom ik nog langs op spareribs avond maar dat is ook iets wat ik tegen die tijd pas kan garanderen.

Ik hoop er in 2020 weer bij te zijn maar voor nu sla ik een jaartje over.

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.874
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Hahaha de combinatie deed het m.

Spareribsavond is altijd goed he.

Oke, voor de mensen die wel mee willen maar zich nog niet hebben opgegeven is dit de laatste oproep om je op te geven!

Waar blijven @arwin74 , @enthernal , @Ubbidude, @MrMdemiC, @l3p, @ProAce ?
    Gaan jullie allemaal niet mee deze laatste keer?

We hebben het huis vol vandaag, dus ik check morgenochtend pas of er nog mensen bij zijn gekomen.
    . .

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    181.955
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Ik heb helaas maandag avond 20:00 pas een bespreking over TP met de ploeg. :O

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.874
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Even aangenomen dat er op zondag en tijdens de kerst geen tot nagenoeg geen activiteiten bij de bank gebeuren, bepaal ik hierbij dat de opgeefdatum verschoven is naar 2e kerstdag 12:00 uur.

Kortom, iedereen die zich tot nu toe niet hebben opgegeven, hebben tot 2e kerstdag 12:00 uur nog de tijd.
    Dus ben je alsnog van plan om te gaan en heb je je nog niet opgegeven, meld het dan in dit topic voordat je op 2e kerstdag naar de woonboulevard , de Amsterdam Light festival of de schaatsbaan gaat of je in een film/netfllix marathon begeeft.
    . .

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.874
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Oke, de aanmelding is gesloten. Zijn er nog mensen die alsnog mee willen, meld dit dan voordat de plattegrond open gaat.

Deze laatste keer in Eindhoven wordt met een relatief klein groepje, want we zijn maar met 30 plekken. Dat is dus anderhalve rij.
    Ik stuur vanavond een berichtje naar alle mensen die zich hebben opgegeven.

Tickets:
    The-Party ticket wave 1 (verkrijgbaar tot 1 januari 2019 of tot 400 stuks) – € 60
    Is je clan/groep tussen de 15 en 30 personen groot? Dan ontvang je € 4,00 korting per ticket als één persoon in één koop de tickets koopt.

De kosten zullen zijn:
    € 54 per plek
    € 81 per 1,5 plek
    € 162 per 3 plekken
    € 270 per 5 plekken
    € 432 per 8 plekken

NB: hey ik zie nu pas dat we nog geen definitieve aanmelding hebben van @Glosy_nL en @mixedup. Dus die heb ik nog niet meegeteld.
    Gaan jullie nog mee?
    . .

Junior Member Demolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the rough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Credits
    1.518
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    @l3p zou nu ook bekend moeten zijn
    Project Kodiak

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.874
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Klopt, maar die kan nog niet met zekerheid zeggen dat hij gaat en met hoeveel.
    . .

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.267
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Ik heb nu iig alvast 30 kaarten laten reserveren (prijs wordt 55 euro per ticket)

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.874
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Ik heb nu iig alvast 30 kaarten laten reserveren (prijs wordt 55 euro per ticket)
    Klopt: correctie dus.
    De kosten zullen zijn:
    € 55 per plek
    € 82,50 per 1,5 plek
    € 165 per 3 plekken
    € 275 per 5 plekken
    € 440 per 8 plekken
    . .

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    2.769
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    @MrGiorgio ik ga wel mee henry ook en stefan ook
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.267
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    OK nice! Ik bestel 3 kaartjes erbij!

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.267
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    De volgende betalingen zijn ontvangen:

MRGIORGIO
    FREDDY
    BOS €82,50
    VUIJK €275,00
    SEPP €82,50
    HARDEMAN €440,00
    ROOIJ €55,00
    SAEGER €55,00
    Laatst gewijzigd door Freddy; 02-01-19 om 12:28.

Member Glosy_nL is on a distinguished road Glosy_nL's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 12-Feb-11
    Credits
    297
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Oke, de aanmelding is gesloten. Zijn er nog mensen die alsnog mee willen, meld dit dan voordat de plattegrond open gaat.

Deze laatste keer in Eindhoven wordt met een relatief klein groepje, want we zijn maar met 30 plekken. Dat is dus anderhalve rij.
    Ik stuur vanavond een berichtje naar alle mensen die zich hebben opgegeven.

Tickets:
    The-Party ticket wave 1 (verkrijgbaar tot 1 januari 2019 of tot 400 stuks) – € 60
    Is je clan/groep tussen de 15 en 30 personen groot? Dan ontvang je € 4,00 korting per ticket als één persoon in één koop de tickets koopt.

De kosten zullen zijn:
    € 54 per plek
    € 81 per 1,5 plek
    € 162 per 3 plekken
    € 270 per 5 plekken
    € 432 per 8 plekken

NB: hey ik zie nu pas dat we nog geen definitieve aanmelding hebben van @Glosy_nL en @mixedup. Dus die heb ik nog niet meegeteld.
    Gaan jullie nog mee?

Hey MrGiorgio,

Goededag,Bij deze meld ik me definitief aan.
    Ja ik Glosy_nL en Mixedup zijn weer van de partij, Ik heb het geld ondertussen al overgemaakt.

Groetjes, Henry aka Glosy_nL

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.874
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    En Stefan? Gaat die ook mee?
    . .

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    2.769
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    hier is het ook betaald vd week maar we wachten nog op stefan hebben et gevraagd hij wauw mee maar moettie wel betalen idd
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten